Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Heeft iemand het boek Ik wil geen seks gelezen? En zo ja, is dat een aanrader?

alhambra schreef op 17-02-2025 om 17:01:

Ik ben begonnen in Er stromen rivieren in de lucht - Elif Shafak. Tot nu toe is het mooi geschreven.

Ik ben gelukkig nog niet eens op de helft en ik vind het tot nu toe het mooiste boek dat ik ooit gelezen heb. Als dat zou blijft dan ga ik hem fysiek kopen (nu via Bookchoice).

alhambra schreef op 24-02-2025 om 18:02:

[..]

Ik ben gelukkig nog niet eens op de helft en ik vind het tot nu toe het mooiste boek dat ik ooit gelezen heb. Als dat zou blijft dan ga ik hem fysiek kopen (nu via Bookchoice).

Ja prachtig boek hè. Had jij ‘Het eiland van verdwenen bomen’ ook gelezen van haar? Dat vond ik ook zo mooi.

alhambra schreef op 24-02-2025 om 18:02:

[..]

Bij mij staat ie ook zeker in de top beste boeken ooit. Dit wordt wel echt een klassieker denk ik. 

Boekenuil schreef op 24-02-2025 om 18:50:

[..]

Ja prachtig boek hè. Had jij ‘Het eiland van verdwenen bomen’ ook gelezen van haar? Dat vond ik ook zo mooi.

Nee dit is mijn eerste kennismaking. Dank je wel voor deze tip!

FarFarAway schreef op 24-02-2025 om 17:43:

[..]

Haar Callanach reeks is super goed! Heb heel de reeks in 1 ruk uitgelezen.

Ik ook. Ik vond het oprecht jammer dat ik het laatste boek uitgelezen had.

Bellebelle schreef op 24-02-2025 om 21:55:

[..]

Ik ook. Ik vond het oprecht jammer dat ik het laatste boek uitgelezen had.

Ga ik ook maar eens proberen, ik heb net het eerste deel “Perfecte resten” op m’n reader gezet. Ik ben benieuwd!

Ik vond het ook een prachtig boek en ben blij dat ik een papieren exemplaar in de kast heb! Ik moest wel erna iets luchtigers lezen, want het is best een zwaar boek; ook wat poëtischer geschreven en daardoor niet echt een doorlees-boek. Niet voor niets genomineerd voor allerlei literaire prijzen!

laat me niet alleen - Sarah Armstrong goed verhaal alleen het eindigde nogal vaag 

ik ben begonnen in stille wateren van Eva Nagelkerke, is voor het eerst dat ik een boek van deze auteur lees. Leest lekker weg, aanrader!

Zuster2021 schreef op 27-02-2025 om 18:03:

ik ben begonnen in stille wateren van Eva Nagelkerke, is voor het eerst dat ik een boek van deze auteur lees. Leest lekker weg, aanrader!

Die heb ik een tijdje geleden ook gelezen, inderdaad een aanrader!

Over de andere boeken van deze schrijver ben ik ook enthousiast 

Ik was begonnen in Dat ene moment van Liane Moriaty maar heb het weggelegd. Ik vond het zó’n vreemd verhaal! Normaalgesproken houd ik echt van haar verhalen maar dit vond ik niks, helaas. 
Nu begonnen in Book lovers (Emily Henry); hopelijk is dat beter! (Tot nu toe wel)

Ninoea schreef op 24-02-2025 om 08:28:

Ik lees nu Profile M van Helen Fields. Ik heb net twee andere boeken van haar gelezen die ik mooi vond, deze weet me minder te boeien.

Hmmm....jammer. Hij staat voor me klaar bij de bieb. Ik ga het wel proberen natuurlijk. Ben benieuwd wat ik ervan vind.

Jeetjemina schreef op 27-02-2025 om 19:45:

[..]

Die heb ik een tijdje geleden ook gelezen, inderdaad een aanrader!

Over de andere boeken van deze schrijver ben ik ook enthousiast

Ja de andere boeken staan ook al gereserveerd bij de bieb 😀

4fc7c7ffa91359.70338771.jpg

Dit is het derde boek van John Boyne wat ik lees. En ook dit bevalt me weer goed.  Ik ga uitkijken naar zijn andere boeken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.