Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Ik lees nuGewetenloos, van Karin Slaughter.
Fiorah had mij op het idee gebracht van Carla Kovach. Dus ik naar de bieb, en het stond er. Kreeg het alleen niet mee, apparaat weigerde het me te geven. Bleek gereserveerd te zijn. En dat ga ik nu ook even doen

nlies schreef op 13-02-2023 om 17:54:

Ik lees nuGewetenloos, van Karin Slaughter.
Fiorah had mij op het idee gebracht van Carla Kovach. Dus ik naar de bieb, en het stond er. Kreeg het alleen niet mee, apparaat weigerde het me te geven. Bleek gereserveerd te zijn. En dat ga ik nu ook even doen

Oh zonde zeg! Nou ja dan krijg je hem vanzelf alsnog.

Fiorah schreef op 13-02-2023 om 22:22:

[..]

staat gereserveerd

Ik weet wie je bent van Alice Feeney uit.
Voor mij niet echt een aanrader maar dan weer wel boeiend genoeg om te willen weten hoe het verhaal in elkaar zit en afloopt.

Ik lees in de posts dat Parijs van Kiki van Dijk in een dag uit is gegaan.
Dus dat wordt mijn volgend boek 

Gewetenloos is uit. Was in het begin even lastig omdat er steeds 40 jaar op en neer werd gegaan, maar was spannend

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

14-02-2023 om 17:22

ik las Onderstromen van Nora Roberts en genoot daar erg van. Nu verder in De klokkenluider van de Notre-Dame.

Fiorah schreef op 13-02-2023 om 22:22:

[..]

Kreeg al bericht dat hij klaarstaat

Ik lees Mevrouw mijn moeder van Yvonne Keuls en luister Tante Poldi en de Siciliaanse Leeuwen van Mario Giordano. 

Dolfje schreef op 13-02-2023 om 15:32:

[..]

Komt bijna een antwoord op:

11 mei komt hij uit.

https://www.bruna.nl/boeken/atlas-9789401615877

jason-momoa-folding-chair.gif

ik zit al lang en breed klaar vriendin 

Ik ben net begonnen in: Bij twijfel hard zingen, Francis van Broekhuizen.

Ik lees nu De lichtwachters van Emma Stonex. Nog niet zo ver in dus weet nog niet of het wat is.
Heb Drakenhart van Ursula Visser gelezen. Niet echt een heel origineel verhaal, maar goed beschreven, dus als ik de gereserveerde boeken op de bieb haal, ook mar deel 2 meebrengen

Loeki72 schreef op 16-02-2023 om 11:09:

Ik ben net begonnen in: Bij twijfel hard zingen, Francis van Broekhuizen.

Die vond ik leuk!

zag vandaag in de boekhandel een nieuw boek van Amor Towles staan: de lincoln highway. Nu op mijn leeslijst gezet. Hij heeft erg goede reviews. Net als zijn oudere werk.
Iemand al eens iets van hem gelezen ?

Mick87 schreef op 16-02-2023 om 18:45:

zag vandaag in de boekhandel een nieuw boek van Amor Towles staan: de lincoln highway. Nu op mijn leeslijst gezet. Hij heeft erg goede reviews. Net als zijn oudere werk.
Iemand al eens iets van hem gelezen ?

Mijn favoriete boekhandelaar gaf hem 5 sterren volgens mij dus ik heb hem ook op mijn wishlist gezet.

Kovach doet me inderdaad een beetje aan Arlidge en Bryndza enzo denken.

Gister heb ik De geheimen van de kostschool van Lucinda Riley uitgelezen. Ik twijfelde een beetje om dit boek te lezen, omdat ik boek 1 van de zussen reeks echt vreselijk vond (en niet verder gelezen heb), maar gelukkig was dit boek voor mij wel leesbaar en leuk. Het enige minpunt in het plot vond ik, dat als blijkt dat iemand als twee druppels op iemand anders lijkt, je dan niet gelijk daar op inzet op dna/familiebanden, maar bij iemand anders met minder duidelijke aanleiding wel. 

En zo ga ik in What Alice Forgot van Liane Moriarty beginnen, ben benieuwd.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.