Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Cookielover schreef op 11-02-2023 om 16:39:

[..]

Heb je de Volkskrant? Staat vandaag een interview in met Bret Easton Ellis (moet het zelf nog lezen).

Gelezen!  Bedankt voor de tip!

Ik heb 'de droomfabriek' uit. Het begin was goed, maar er zaten zoveel rode vlaggen in, dat ik bijna geneigd was het weg te leggen. Het einde vond ik erg afgeraffeld.

Ja, ik vond het een erg boeiend boek tot de eerste helft. Daarna was het een beetje raar en het einde was flut.

De verbanning van John Grisham uit. Het was wel aardig. Totaal anders dan zijn gewonen boeken. Het gaat over een American Footballspeler die het dusdanig verprutst dat hij naar het buitenland moet. De passages over het football heb ik soms geskipt maar de rest was wel vermakelijk. 

begonnen aan Het Schaarse licht van Nino Haratschwili. Ook wel bekend van Het Achtste Leven. 
Iemand iets van haar gelezen ? 
Tot nu toe wel oké boek. En veel speelt zich af in Tblisi, paar jaar geleden daar geweest, dus leuk om te lezen, kan me de straatjes levendig inbeelden. 

Ik ben in Vier wandelaars en een Siciliaan begonnen, geschreven door Marion Pauw, Femmetje de Wind, Roos Schlicker en Elle van Rijn.
Geloof dat ik hem van bookchoice heb maar hij staat ook in de online bieb.

begonnen in Parijs van Kiki van Dijk

Mick87 schreef op 12-02-2023 om 10:56:

begonnen aan Het Schaarse licht van Nino Haratschwili. Ook wel bekend van Het Achtste Leven.
Iemand iets van haar gelezen ?
Tot nu toe wel oké boek. En veel speelt zich af in Tblisi, paar jaar geleden daar geweest, dus leuk om te lezen, kan me de straatjes levendig inbeelden.

Ik heb het Achtste Leven gelezen en dat vond ik echt super goed dus ik durf niet zo goed iets anders van haar te lezen 😅.

Mevrouw mijn moeder - Yvonne Keuls

Heb een paar hoofdstukken gelezen en ik vind het prachtig.

Vandaag Sneeuwexpress van Suzanne Vermeer uitgelezen. Was wel leuk, maar doorzag een aantal plottwist al wel aankomen. Daardoor niet heeeel spannend. Maar was prima.

Nu even een kinderboek tussendoor (Bureau S.P.E.U.R.N.E.U.S en de boekenmaffia van Jozua Douglas). Leest lekker snel, heerlijk!

Ik ben begonnen in mijn eerste Carla Kovach: Toen ze verdween.

Parijs van Kiki van Dijk in 1 ruk uitgelezen. Spannend boek met een voor mij onverwacht einde. Morgen weer wat nieuws uitzoeken.  

klaar met de 7de zus... soms erg langdradig maar wederom weer erg mooi zit alleen met een hoop vragen nu   

begonnen in dicht bij jou - Jojo Moyes

Rogue schreef op 13-02-2023 om 09:41:

klaar met de 7de zus... soms erg langdradig maar wederom weer erg mooi zit alleen met een hoop vragen nu

Komt bijna een antwoord op: 

11 mei komt hij uit.

https://www.bruna.nl/boeken/atlas-9789401615877

weneri schreef op 13-02-2023 om 12:47:

begonnen in dicht bij jou - Jojo Moyes

2 hoofdstukken gelezen, maar het trok me totaal niet. Dus ik ga het terug in de minibieb zetten waar ik het vandaan heb.

Ik heb nu gouden kooi van Camilla Läckberg klaargelegd voor vanavond.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.