Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

amarna schreef op 07-02-2023 om 17:01:

[..]

Wat vind je er van? Staat nog op mn verlanglijstje bij bol.

Oeps, ik zie dit nu pas! 

Heb het inmiddels uit en vond het erg goed, kon regelmatig amper stoppen met lezen.

ik ben begonnen in wij waren, ik ben van Israël van Dorsten. nu zo'n 60 pagina's gelezen, maar ik weet niet of ik het uit ga lezen, ik wil het wel graag, maar ik word erg ongemakkelijk ervan op de 1 of andere manier en tot nu toe is het niet wat ik ervan verwacht had. Vreselijk wat zich daar afgespeeld heeft natuurlijk, maar het kost me tot nu toe moeite om te lezen.

weneri schreef op 10-02-2023 om 23:05:

ik ben begonnen in wij waren, ik ben van Israël van Dorsten. nu zo'n 60 pagina's gelezen, maar ik weet niet of ik het uit ga lezen, ik wil het wel graag, maar ik word erg ongemakkelijk ervan op de 1 of andere manier en tot nu toe is het niet wat ik ervan verwacht had. Vreselijk wat zich daar afgespeeld heeft natuurlijk, maar het kost me tot nu toe moeite om te lezen.

Ik had precies hetzelfde. Heb het wel uitgelezen maar ik vond het wel lastig te lezen. Zeker tot over de helft.

Ik heb de heks van Limbricht uit. Vond het wel mooi maar toch ook wat langdradig op de een of andere manier.

Regendrup.

Regendrup.

11-02-2023 om 14:25 Topicstarter

weneri schreef op 06-02-2023 om 14:35:

begonnen in alles is zoals het zou moeten zijn van Daphne Deckers. Wat een vermakelijk boek.

Heb hem nu ook gedownload. Heb de film toevallig al eens gezien. Ben benieuwd naar het boek. 

Cookielover schreef op 10-02-2023 om 20:33:

[..]

Oeps, ik zie dit nu pas!

Heb het inmiddels uit en vond het erg goed, kon regelmatig amper stoppen met lezen.

Thanks! Zodra ik weer een bon cadeau krijg ga ik 'm bestellen!

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

11-02-2023 om 16:32

ik begin nu in Kom maar gauw van Arlidge. Heb even zin in iets om in weg te kruipen, dus ik hoop dat dat lukt!

amarna schreef op 11-02-2023 om 15:52:

[..]

Thanks! Zodra ik weer een bon cadeau krijg ga ik 'm bestellen!

Heb je de Volkskrant? Staat vandaag een interview in met Bret Easton Ellis (moet het zelf nog lezen). 

Fiorah schreef op 06-02-2023 om 19:37:

[..]

Oh laat je even weten wat je van die eerste vond?

Ik heb 'de droomfabriek' uit. Het begin was goed, maar er zaten zoveel rode vlaggen in, dat ik bijna geneigd was het weg te leggen. Het einde vond ik erg afgeraffeld.

ik heb eindelijk deel 6 van de detectivereeks Strike uit. Geweldig boek weer. Nu was ik begonnen aan Kinderspel van Paul Cleave, omdat daar in dit topic positief over gesproken werd. Maar merk dat ik er niet zo goed in kom. Komt misschien ook doordat ik net klaar ben met Strike en daar helemaal in  zat. 
Dus ik twijfel nu of ik nu eerst in een ander boek moet beginnen. 

Ik lees/luister nu:
- Min of meer opmerkelijke gebeurtenissen van Cindy Hoetmer. Een chaotisch geheel.

- Mevrouw mijn moeder van Yvonne Keuls, dit boek leest makkelijk weg en is het boek wat we lezen voor onze boekenclub. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

11-02-2023 om 20:55

Wandelvrouwtje schreef op 11-02-2023 om 16:32:

ik begin nu in Kom maar gauw van Arlidge. Heb even zin in iets om in weg te kruipen, dus ik hoop dat dat lukt!

Nou, dat is wel gelukt. Een aanrader!

Wilgentak schreef op 11-02-2023 om 17:58:

[..]

Ik heb 'de droomfabriek' uit. Het begin was goed, maar er zaten zoveel rode vlaggen in, dat ik bijna geneigd was het weg te leggen. Het einde vond ik erg afgeraffeld.

Aah exact hetzelfde als ik dus! Zonde, want het begon zo veelbelovend.

Ik heb eindelijk de Tovenaar uit. Goed boek maar wat een beproeving om het uit te lezen.

Ik heb De Boekenfluisteraar gelezen. Wel aardig, maar zeer voorspelbaar.
Nu maar eens gaan zoeken in die 5000boeken memorystick met welke ik ga beginnen

Dolfje schreef op 11-02-2023 om 13:25:

[..]

Ik had precies hetzelfde. Heb het wel uitgelezen maar ik vond het wel lastig te lezen. Zeker tot over de helft.

Ik heb het toch uitgelezen (wij waren, ik ben), ik twijfelde eerst of ik wel door zou lezen, maar nadat ik me door de eerste helft had heen geworsteld, met voor mijn gevoel veel herhalingen, ging het daarna toch wel snel. De vele witte pagina's hielpen ook wel mee om er snel doorheen te komen. Ontzettend knap van Israel dat hij uiteindelijk actie heeft ondernomen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.