Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Moosey schreef op 30-01-2023 om 21:31:

Ik wil even melden dat na een wat stroef begin The Magician (Toibin) me toch echt te pakken heeft gekregen. Voordat mijn vorige post er iemand van weerhoudt eraan te beginnen.

Ja voor mij hetzelfde!

ik ga beginnen in het kan ook nooit normaal van lieke hester

Voor een leeschallenge moest ik een prehistorisch boek lezen, of tenminste, een boek wat zich in de prehistorie afspeelt. Daarvoor ben ik nu bezig in Stam van de Holenbeer en dat valt me eigenlijk ontzettend mee! Ik dacht dat dat heel erg doorbijten zou zijn, maar ik vind het een mooi verhaal!

MildredRatched schreef op 31-01-2023 om 11:18:

Voor een leeschallenge moest ik een prehistorisch boek lezen, of tenminste, een boek wat zich in de prehistorie afspeelt. Daarvoor ben ik nu bezig in Stam van de Holenbeer en dat valt me eigenlijk ontzettend mee! Ik dacht dat dat heel erg doorbijten zou zijn, maar ik vind het een mooi verhaal!

O de eerste delen zijn wel leuk. Maar daarna wordt het echt "o de serie loopt goed, ik verdien er lekker aan, dus nog maar een boek. Maar de inspiratie raakt op, dus ik zal ze vaak seks laten hebben en dat zeer uitgebreid vertellen. Vult iedere keer wel een paar bladzijden"

weneri schreef op 31-01-2023 om 09:54:

ik ga beginnen in het kan ook nooit normaal van lieke hester

Die heb ik ook gelezen. Mooi om te lezen hoe het er aan toe gaat bij de politie.

Fiorah schreef op 30-01-2023 om 22:10:

[..]

Ja voor mij hetzelfde!

Het schiet alleen echt niet zo op. Ben nu op 232 van 581, gaat steeds met kleine stapjes.

kapow schreef op 30-01-2023 om 22:05:

[..]

Wat leuk!

Ik ben benieuwd wat je van het boek vindt.

Ik heb vannacht Die nacht verdween ze van Lisa Jewell uitgelezen.
Spannend boek wat heel makkelijk leest.
Ik had het ook erg te doen met de hoofdpersoon die "klem" zat in een relatie.
Je denkt te weten hoe het zit maar dan loopt het toch net wat anders.

Fiorah schreef op 31-01-2023 om 22:41:

[..]

Het schiet alleen echt niet zo op. Ben nu op 232 van 581, gaat steeds met kleine stapjes.

Het is best een pil inderdaad (dat heb je met e-books toch minder door) bij mij gaat het ook niet heel hard. Zit op driekwart ongeveer. 

Tover-Feetje schreef op 01-02-2023 om 08:10:

[..]

Ik heb vannacht Die nacht verdween ze van Lisa Jewell uitgelezen.
Spannend boek wat heel makkelijk leest.
Ik had het ook erg te doen met de hoofdpersoon die "klem" zat in een relatie.
Je denkt te weten hoe het zit maar dan loopt het toch net wat anders.

Ja dat had ik ook. Ik kreeg er af en toe koude rillingen van hoe dat zich ontwikkelde. 

PriceyRook54

PriceyRook54

01-02-2023 om 12:11

Ik ga vandaag met de nieuwe Rachel Hawkins beginnen, The Villa. Heb er nu al zin in, fijne schrijfster vind ik dat 

Ik begin aan Zonder schuld van Dana Smit.

Omdat ik binnenkort naar een lezing ga heb ik De Heks van Limbricht op mijn ereader gezet net en daar ga ik dus aan beginnen. Het enige andere boek wat ik van Susan Smit heb gelezen is Tropenbruid en dat vond ik heel mooi.

Ik vond de Heks van Limbricht ook de moeite waard!

het kan ook nooit normaal van Lieke Hester is uit. Interessant om te lezen hoe het eraan toe gaat bij de politie en leest snel weg.

Ik ga nu beginnen in een verrukkelijk fiasco van Lotte Petersen

ik ben nu met vakantie. Doel is 3 boeken uitlezen. Heb Strike deel 6 mee, die gaat sowieso uit. En de nieuwe van ene Nino harawitchi. (Van het 8e leven.) En kristin Hannah. 

Heerlijk lekker lezen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.