Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Rogue schreef op 07-11-2022 om 10:40:

[..]

ik heb de film gezien en het boek gelezen maar ik kwam er echt niet doorheen ben zelfs 2x opnieuw begonnen.

Begrijpelijk ik heb ook echt een paar keer moeten doorzetten.

Ik lees nu Een tijdloze liefde van Santa Montefiore. Even een postief en gemakkelijk lezend boek.

begonnen in Linda van Rijn - de jaarclub

Ik heb de brief om middernacht uit. Een jeugd-fantasy-boek. Prima in zijn soort, maar geen behoefte om deel 2 en 3 ook nog te lezen.

Hoe gaat het verder met jullie? Wordt er nog gelezen?

Ik heb net de gouvernante uit van Wendy Holden. Een prachtig boek. Het gaat over de gouvernante van Elizabeth en Margaret. Ook over hoe zij haar prive-leven opgaf voor hen.

Fiorah schreef op 13-11-2022 om 21:57:

Zeker wel.  Ik heb zojuist mijn 61e boek van dit jaar uit. 

Een nieuwe ontdekking voor mij : de Noorse  detective schrijfster Unni Lindell, het boek Nachtzuster. Van haar wil ik meer lezen, ik zag dat ze al 12 boeken heeft geschreven.

Regendrup.

Regendrup.

14-11-2022 om 08:08 Topicstarter

Mijn leestempo is de laatste 2 maanden echt enorm verlaagd. Ik krijg het niet meer geregeld. 
Lees nu dus wat luchtigers, hopelijk lukt dat wel haha.

Stoer, van T. Coleman. Vind het wel vermakelijk tot nu toe. Voorspelbaar, maar wel leuk. 

Cala schreef op 06-11-2022 om 21:14:

[..]

Jammer dat het nu klaar is he? Ik vond het een leuke trilogie.

Nadat ik A three dog problem uit had, heb ik This poison fate en This wicked heart van Kalynn Bayron gelezen. Had een beetje een Beautiful Creatures gevoel. Las lekker makkelijk weg en ik vond het leuk dat planten in de hoofdrol stonden. Nu begonnen aan Daughter of the Deep van de schrijver van de Percy Jackson boeken, dus verwacht dat het een vermakelijk boek is en lekker weg leest. Ik geloof dat ik in een YA fantasy leesfase zit

Daughter of the deep was niet mijn boek, een eventuele deel 2 zal ik dan ook niet lezen. 

Legendborn van Tracy Deonn was erg leuk, nu bezig in deel 2, Bloodmarked.

Ook heb ik Awakening van Nora Roberts in de tussentijd gelezen, denk dat ik deel 2 en 3 hiervan wel zal lezen

Jawel maar mijn kobo is vastgelopen  blijft op de slaapstand hangen. 

Maar ik heb gelukkig nog boeken uit de bieb, oa Loes den Hollander en het boek over Francis van Broekhuijzen.

Dolfje schreef op 14-11-2022 om 09:37:

[..]

Jawel maar mijn kobo is vastgelopen blijft op de slaapstand hangen.

Maar ik heb gelukkig nog boeken uit de bieb, oa Loes den Hollander en het boek over Francis van Broekhuijzen.

Nog niet geprobeerd hem te herstarten?  heeft bij mij wel eens geholpen?

Ik heb de brief om middernacht uit. Een jeugd-fantasy-boek. Prima in zijn soort, maar geen behoefte om deel 2 en 3 ook nog te lezen.

ik ben door mijn leesvoer heen..., teminste heb Marilla nog van Sarah Mccoy maar vind het nogal saai...

nlies schreef op 14-11-2022 om 10:31:

[..]

Nog niet geprobeerd hem te herstarten? heeft bij mij wel eens geholpen?

Dat krijgen we niet voor elkaar. Hij reageert echt nergens meer op. Ding is net 3 jaar oud.

Ik weet het even niet met Alice Feeney, een paar boeken van haar vond ik geweldig (zeker de voorgelezen Engelse versie op Storytel) maar haar laatste boek, Daisy Darker, valt me dan weer ongelooflijk tegen. Zo jammer! Heeft iemand anders ook al Daisy Darker gelezen? Ik ben benieuwd!

Dolfje schreef op 14-11-2022 om 14:34:

[..]

Dat krijgen we niet voor elkaar. Hij reageert echt nergens meer op. Ding is net 3 jaar oud.

helaas, dan weet ik het ook niet meer, heb het ook eens gehad en toen hielp het wel (met angst voor mogelijk passwoord resetten en dan maar bedenken wat dat is. Gelukkig had ik dat niet nodig, 

Sherlock schreef op 14-11-2022 om 16:41:

Ik weet het even niet met Alice Feeney, een paar boeken van haar vond ik geweldig (zeker de voorgelezen Engelse versie op Storytel) maar haar laatste boek, Daisy Darker, valt me dan weer ongelooflijk tegen. Zo jammer! Heeft iemand anders ook al Daisy Darker gelezen? Ik ben benieuwd!

Ainne heeft meerdere boeken van Alice Feeney gelezen. Ik mis haar in dit topic.

Zelf ben ik bezig met A discovery of witches van Deborah harkness. Leest lekker weg.

PriceyRook54

PriceyRook54

14-11-2022 om 17:17

Sherlock schreef op 14-11-2022 om 16:41:

Ik ben momenteel in Daisy Darker bezig en vind hem juist ge-wel-dig! Ik zit nu, even kijken, op 63% en heb echt nog geen idee hoe dit verder gaat lopen. Alice is echt de koningin van de verrassende twists wat mij betreft!

Sorry Kapow, op de een of andere manier was dit topic uit mijn favorieten-lijstje verdwenen maar ik zag hem net weer dus we zaten te cross-posten hier! Ik zal even kijken wat ik de afgelopen tijd gelezen heb

Oke komt ie:

Alice Feeny - I know who you are. Niet mijn favoriet van deze schrijfster. Leest lekker hoor, maar ik vond hem zo-zo

Lucy Foley - The Paris Apartment. Yay, superleuk boek, spannend, verrassend. Haar vorige twee boeken (the guest list en the hunting party) vond ik zo ontzettend op elkaar lijken, maar gelukkig was dit iets heel nieuws.

Lisa Jewell - The family upstairs. Ja, wel aardig, prima tussendoorboekje

Chris Whitaker - We begin at the end. Niets aan de andere recenties toe te voegen, een must-read!

Jenette McCurdy - I'm glad my mom died. Heb ik misschien al wat over geschreven, weet niet zeker. Dikke vette aanrader wat mij betreft.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.