Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen! 

Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.

Veel leesplezier! 

Link naar het vorige deel:

https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942


Ik lees To Paradise van Hanya Yanagihara.

Regendrup.

Regendrup.

12-04-2022 om 13:56 Topicstarter

Ik lees nu "Wat jij niet ziet" van Sarah Pinborough, en van de Netflix-serie Behind Her Eyes. Serie nog niet gezien overigens: die wil ik hierna wel kijken.

En vandaag kwam ook mijn boek van de Hebban leesclub binnen, die ga ik hierna dus lezen.
Het gaat om "Het meisje met de blauwe ster" van Pam Jenoff. Heel benieuwd, eerste keer leesclub voor mij!

Yes! Ik heb even een leesdip (liefdesverdriet) maar schrijf hier hopelijk binnenkort weer actief mee

Regendrup.

Regendrup.

12-04-2022 om 14:10 Topicstarter

MildredRatched schreef op 12-04-2022 om 14:09:

Yes! Ik heb even een leesdip (liefdesverdriet) maar schrijf hier hopelijk binnenkort weer actief mee

Ai dat is vervelend. Hoop dat je je snel weer in een boek kunt verliezen. 

Als je tips nodig hebt: roep maar😉

Happy New topic

Ik ben er ook weer. Ik lees nu Piep zei de muis, van Arlidge. Vanmorgen op de bieb gehaald en ben al op bladzij 60. Maar ik ben ook nog bezig in De vijfde olifant van Pratchett.
Ik zag in het andere topic dat iemand met het Rosie project bezig was. Heb ik een paar jaar geleden ook gelezen. Vond het wel leuk, Aan deel 2 begonnen maar dat was toch iets te veel van hetzelfde

MildredRatched schreef op 12-04-2022 om 14:09:

Yes! Ik heb even een leesdip (liefdesverdriet) maar schrijf hier hopelijk binnenkort weer actief mee

He bah sterkte 

Ik meld me weer, sinds een paar dagen ben ik weer verder gegaan in Hide away. Op de helft inmiddels.

Ik ben as we speak verder aan het lezen in Vallend Duister van Robert Bryndza. Het wil alleen nog niet zo vlotten helaas

MildredRatched schreef op 12-04-2022 om 14:09:

Yes! Ik heb even een leesdip (liefdesverdriet) maar schrijf hier hopelijk binnenkort weer actief mee

Sterkte

Ik ben bezig in Het oneindige verhaal van Michael Ende

Marcador schreef op 12-04-2022 om 14:47:

Ik ben bezig in Het oneindige verhaal van Michael Ende

O die is leuk, is ook een van de weinige films die ik wel vaker kijk 

Ik ben nog steeds bezig in Dertien. Even een leesdip en druk met andere dingen. 

Fijn nieuw topic! 

Ik moet binnenkort weer een boek uit m'n boekenmandje kiezen, het wordt te vol.
Ik kan kiezen uit :
Jussi Adler-Olsen  (2x)
Karin Fossum
David Lagerkrantz
Arne Dahl
Samuel Bjork
Marie Hermanson
Camilla Lackberg
Annejet van der Zijl
Angela Cannings

Dit  alles uit straatbiebs/minibiebs!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.