Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Beste zangers 2025

wauw wat een begin met acda en de munmik

Ik vind tot nu toe eigenlijk alles prachtig. Alleen die van Paul de Leeuw voelde ik wat minder, maar de rest is heel mooi.

Citroengraag

Citroengraag

20-09-2025 om 21:33 Topicstarter

Ja, wat een superfijne avond. 

En afsluiten met een feestje natuurlijk 🥳 Hebben ze goed gedaan

ik kende de muziek van Typhoon niet maar ga er zeker naar luisteren,  heb mooie liedjes gehoord vanavond 

Vanavond vond ik niet zo succesvol. Ik ken de liedjes van Acda & de Munnik veel te goed (en ik vind ze ook erg goed), waardoor nu de meeste liedjes allemaal een beetje "net niet" waren voor mij: het origineel was vele malen beter. Alleen Laetitia met Amsterdam vond ik wel een goede versie, en het laatste nummer van Typhoon ook leuk gedaan en een vrolijke afsluiter zo.

Ik vond het wel leuk gisteren, ben fan van Acda en de Munnik en ken echt al hun nummers. Ik vond het nummer van Snelle het mooist, mooi dat hij het vanuit een ander perspectief heeft gemaakt. 

Nu pas teruggekeken. Ik vond het mooi om te zien hoe Paul en Thomas echt genieten van de (net iets) andere versies.

Oh, en Paul de Leeuw vind ik steeds irritanter worden. Als je echt vind dat je niet kunt zingen, doe dan niet mee aan zo’n programma. 

Jammer dat die interviews zo kort duren, had hem liever wat langer horen uitleggen en praten over zijn jeugd ect.

Bente  Wauw! Respect ook! Maar zeker ook mooi!

De rest was ook tof. Volgende week de duettenaflevering?

Leuke aflevering gisteren. Heb genoten!

Jacqueline en Lars klonken heel mooi samen! Verder niks waar ik echt heel warm van werd.

Citroengraag

Citroengraag

18-10-2025 om 21:27 Topicstarter

Typhoon en Laetitia vond ik mooi kleuren samen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.