Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Beste zangers 2025

Wow, wat was dit een goede eerste aflevering! Dit verdient een eigen topic. NPO 1, dus iedereen kan terugkijken. 
-Snelle kan serieus goed zingen (sorry, dat wist deze Gerda niet)
-Acda en de Munnik deden gewoon waar ze heel goed in zijn
-Benthe maakte een prachtige vertaling van Believe van Cher
- Typhoon is altijd geweldig

Laetita kende ik niet, prachtig! 

Ik kijk uit naar de rest van het seizoen. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

30-08-2025 om 21:59

och shit vergeten, dat het vandaag al weer begon. Ik ga het terugkijken

Ik heb het helaas maar half gezien, dus ik ga ook terugkijken. Wat ik gezien heb, was erg mooi 

Ik zit hem nu terug te kijken. Eerste twee nummers zijn geweest. 

Ik vind dit echt een van de beste Nederlandse programma's. Weinig poespas, maar zo mooi.

Ik heb ook gekeken en genoten.🧡

Al zo vaak iets over gehoord en korte stukjes gezien. Ben nu terug aan het kijken en de volgende afleveringen neem ik op. 
Dank je wel voor dit topic dus

was een mooie eerste aflevering. Had ook echt zin in dit seizoen met Jacqueline en Thomas en Paul, en Paul. En Snelle kan beter zingen dan ik dacht idd! En Bente had echt een prachtig nummer.
Veelbelovend!

Ik heb verschillende seizoenen gezien maar ik ben gestopt met kijken toen de artiesten mij een jaar niet echt aanspraken en ik de eerste uitzending matig vond. 
Door jullie enthousiaste reacties ga ik de uitzending van gisteravond bekijken.

Ik heb getwijfeld of ik het zou posten maar ik kan niet zo goed tegen dat hoge "pluim in de kont-gehalte" van de artiesten richting elkaar. Ook het emotie-gedeelte trek ik slecht. Ik kijk dus niet. Maar genieten jullie vooral hoor!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

31-08-2025 om 10:46

Terug gekeken, leuke uitzending. Ik ben zelf alleen niet zo'n fan van Acda en de Munnik. Maar de rest erg goed, hou ook van de setting waarin ook verschillende genre's langs komen, zoals een Laetitia. 

Herfstappeltaart schreef op 31-08-2025 om 09:37:

Ik heb getwijfeld of ik het zou posten maar ik kan niet zo goed tegen dat hoge "pluim in de kont-gehalte" van de artiesten richting elkaar. Ook het emotie-gedeelte trek ik slecht. Ik kijk dus niet. Maar genieten jullie vooral hoor!

Ow dat spoel ik grotendeels door. Ik luister vooral de liedjes.

Ik kijk al jaren alleen via losse video's op YouTube. Zo ontloop ik Jan Smit en het gegrien. Ik zal dit jaar de liedjes van Acda en De Munnik overslaan zoals ik altijd doe.

Net even een paar optredens terug gekeken op YouTube. Ik erger me kapot aan het "woew" van de deelnemers tussendoor en het commentaar van ze. Maar vooral de "woew". In de aflevering met Floor Jansen destijds deed Rolf Sanchez dat ook bij het optreden van Henk Poort. Dat ging mij door merg en been, zo'n fantastisch optreden verknallen. 

Poezie schreef op 31-08-2025 om 13:00:

Net even een paar optredens terug gekeken op YouTube. Ik erger me kapot aan het "woew" van de deelnemers tussendoor en het commentaar van ze. Maar vooral de "woew". In de aflevering met Floor Jansen destijds deed Rolf Sanchez dat ook bij het optreden van Henk Poort. Dat ging mij door merg en been, zo'n fantastisch optreden verknallen.

Deze op ongeveer 3:14: 

https://youtu.be/q_BJaM-UrXc?si=P7LTO2DjqLCLFzai

Poezie schreef op 31-08-2025 om 13:00:

Als je vooral geïnteresseerd bent in de geproduceerde muziek, is het een stuk fijner om de nummers op Spotify terug te luisteren. Dan heb je al het commentaar tussendoor niet.

Gisteren had ik geen tijd, maar ik ga de aflevering zeker binnenkort terugkijken, ik ben fan van het programma! Leuk om te zien dat - ondanks dat het programma al jaren bestaat - er (door de populariteit) steeds weer nieuwe bekende artiesten worden gevonden om mee te doen. Ook leuk om zo de kwaliteiten van sommige zangers te horen volledig buiten hun genre, waardoor soms ook in de toekomst hun eigen repertoire wat wordt aangepast. Bijvoorbeeld Sanne Hans / Miss Montreal die door Beste Zangers nu vooral prachtige NL nummers zingt terwijl ze hiervoor eigenlijk enkel Engelstalig deed. 

Citroengraag

Citroengraag

31-08-2025 om 14:21 Topicstarter

Numidia twee (drie?) seizoen geleden Numidia die dat opera-stuk had ingestudeerd... Ja, die kruisbestuivingen zijn het leukste.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.