Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

21-08-2021 om 17:19

Meesje schreef op 21-08-2021 om 17:18:

[..]

Zeg, ik ben zwanger, pas op!

Maar je denkt toch niet dat Bert zwanger is, of wel?

Haha, nee, denk het niet (al weet je tegenwoordig nooit). 

Zijn FB is openbaar Jacob de Vries Profielfoto op een surfplank. Als dit toch niet mag dan hoor ik het wel

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

21-08-2021 om 17:27

Op zoek naar de Facebookpagina van Jacob (nog niet gevonden trouwens), kom ik allerlei grappigs tegen. 

Caroline wordt ergens Caroclean genoemd. Of stond dat trouwens op de zelfgemaakte fles van Jeroen, bedenk ik ineens?

Ik zag de titel van een filmpje van Jacob. Hij zou Marianna kort voor het programma (en ook speciaal daarvoor) pas hebben aangenomen.

Zag ergens een foto van de Daltons: Melvin, Theun, Pascal en Mitch. Die hebben elkaar dan toch blijkbaar op een bepaald moment ontmoet. 

Een foto: Pascal en Chris die op Sindala en Floris lijken. 

En Debbie die als enige geen huisdier heeft. 

Zo leer je nog 's wat. Behalve dan waar de pagina van Jacob te vinden is.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

21-08-2021 om 17:32

Ik lees ook diverse commentaren waarin gezegd wordt dat reis-Gerda (Segrun) toch misschien Jacob wel zag zitten. En dat ze hooguit een meeloper is met de andere drie. Ze zou er ook anders bijgezeten hebben dan de anderen tijdens het laatste diner. Is jullie dat opgevallen?

Ik had haar in het allereerste begin ook als kanshebber gezien, kan ik me herinneren. Die wilde misschien nog wel probéren Jacob te leren kennen.

MindlessCamel53

MindlessCamel53

21-08-2021 om 17:38

Meelezer meldt zich! Heerlijk programma en dit topic is ook heerlijk. Ik heb geen energie om fanatiek mee te schrijven, maar geniet wel van jullie opmerkingen! 

Ik hoop dat Chris of Pascal Debbie meesleurt naar een Blokker oid. Niet echt een romantische date, maar wel goed voor haar huishouden. Ik zat gewoon tegen de tv te praten: "mens, koop een fatsoenlijk broodmes! En een trap die hoog genoeg is, een swiffer en een raamwisser op lange steel! Kun je het stofzuigen overslaan en mag je daarna weer op de mannen mopperen! "

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

21-08-2021 om 17:39

Jordgubbe schreef op 21-08-2021 om 17:38:

Meelezer meldt zich! Heerlijk programma en dit topic is ook heerlijk. Ik heb geen energie om fanatiek mee te schrijven, maar geniet wel van jullie opmerkingen!

Ik hoop dat Chris of Pascal Debbie meesleurt naar een Blokker oid. Niet echt een romantische date, maar wel goed voor haar huishouden. Ik zat gewoon tegen de tv te praten: "mens, koop een fatsoenlijk broodmes! En een trap die hoog genoeg is, een swiffer en een raamwisser op lange steel! Kun je het stofzuigen overslaan en mag je daarna weer op de mannen mopperen! "

Haha, goed punt!

MindlessCamel53

MindlessCamel53

21-08-2021 om 17:40

Hen74 schreef op 21-08-2021 om 17:32:

Ik lees ook diverse commentaren waarin gezegd wordt dat reis-Gerda (Segrun) toch misschien Jacob wel zag zitten. En dat ze hooguit een meeloper is met de andere drie. Ze zou er ook anders bijgezeten hebben dan de anderen tijdens het laatste diner. Is jullie dat opgevallen?

Ik had haar in het allereerste begin ook als kanshebber gezien, kan ik me herinneren. Die wilde misschien nog wel probéren Jacob te leren kennen.

Het is me niet opgevallen, maar het zou me niks verbazen. Zo'n gekke groepsdynamiek daar dat niemand meer tot zijn of haar recht kwam.

Sophia_!

Sophia_!

21-08-2021 om 17:44

Jordgubbe schreef op 21-08-2021 om 17:38:

😂goed punt. 

Al surfend kom ik deze tekst over 'ons Bert '  tegen :

Bert valt op vrouwen die stevig in de schoenen staan en het initiatief
durven te nemen. Ook zelfstandigheid en ondernemendheid als kwaliteiten
zijn een pre.   

(lovereality.nl)

Dat  had Froukje natuurlijk óók gelezen.....

En die hem niet kussen en geen voorstellen voor massages doen of leuke uitjes voorstellen in een naburig dorpje.

Hen74 schreef op 21-08-2021 om 17:32:

Zou kunnen. Die yoga-gerda en sportschool-gerda waren duidelijk erg dominant en negatief. Kan zijn dat ze daar maar in mee is gegaan.

“Een foto: Pascal en Chris die op Sindala en Floris lijken.”

sprekend ja

Hen74 schreef op 21-08-2021 om 17:27:

Op zoek naar de Facebookpagina van Jacob (nog niet gevonden trouwens), kom ik allerlei grappigs tegen.

Caroline wordt ergens Caroclean genoemd. Of stond dat trouwens op de zelfgemaakte fles van Jeroen, bedenk ik ineens?

Ik zag de titel van een filmpje van Jacob. Hij zou Marianna kort voor het programma (en ook speciaal daarvoor) pas hebben aangenomen.

Zag ergens een foto van de Daltons: Melvin, Theun, Pascal en Mitch. Die hebben elkaar dan toch blijkbaar op een bepaald moment ontmoet.

Een foto: Pascal en Chris die op Sindala en Floris lijken.

En Debbie die als enige geen huisdier heeft.

Zo leer je nog 's wat. Behalve dan waar de pagina van Jacob te vinden is.

Waar kan ik die vinden? 😂 alles afgezocht 

Brabeau schreef op 22-08-2021 om 10:01:

[..]

Waar kan ik die vinden? 😂 alles afgezocht

Ik was net te jong voor deze serie. Kan de foto ook niet zo snel vinden, maar ook zonder dat zie ik de treffende gelijkenis. Briljant!

Ik moest even zoeken Sindala en Floris zijn. En idd, sprekend! 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.