Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Muzieknootje64 schreef op 21-08-2021 om 14:29:

[..]

Er zijn ook nog mensen die af en toe moeten werken en niet de gehele dag en nacht tijd hebben om vanaf de bank op elke berichtje te reageren.

Bovendien is het mijn eigen persoonlijke mening en presenteer ik het nergens als de absolute waarheid; ( dat maak jij er zelf van).

En daar verschillen wij dus in.

De punten die ik hierboven benoemde behoren toch echt wel tot kenmerken die bij narcisme eigenschappen horen en deze kun je ook letterlijk op internet nalezen. Zo kan ik je ook wel 100 linkjes over dat topic naar je toesturen en heb ik er beroepshalve ook vaak mee te maken. Maar dat even ter zijde.

Dat neemt niet weg dat ik het eens ben met de uitspraken van Froukje over Bert en het enige wat ik daaraantoe voegde was dat hij af en toe ook "trekjes" van narcisme vertoonde.

Oké, let's agree to disagree dan. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

21-08-2021 om 15:01

Sophia_! schreef op 21-08-2021 om 12:50:

Screenshot-20210821-124923-Facebook.jpg

dit zet Jacob op zijn FB pagina

Zo hebben we allemaal onze eigen meningen en manieren van schrijven en kun je wel op alle slakken zout leggen of zaken te letterlijk nemen. 
Voorlopig moeten we allemaal nog even geduld hebben tot maandag en blijf ik stille hoop houden dat er toch ten minste 1 koppel overblijft waarbij er sprake is van iets meer dan alleen vriendschap.  

Avena schreef op 21-08-2021 om 14:50:

[..]

Oké, let's agree to disagree dan.

Thanks;👍️

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

21-08-2021 om 15:04

Muzieknootje64 schreef op 21-08-2021 om 13:32:

[..]

Een paar kenmerken van narcisme:

-gespeeld charmant zijn.

-gebrek aan empathie.

-passief agressief gedrag vertonen. ( zoals met de wasdroger tegenover Froukje).

-Mensen kleineren in bijzijn van anderen.

En zo zijn er echt wel een paar gedragskenmerken die onder de noemer narcistische trekjes vallen.

Dat zijn vervelende trekjes. Da's iets anders. 

En ik zie zwangeren zo óók kunnen doen. Dus vind het nogal sterke bewoordingen.

Muzieknootje64 schreef op 21-08-2021 om 15:02:

Zo hebben we allemaal onze eigen meningen en manieren van schrijven en kun je wel op alle slakken zout leggen of zaken te letterlijk nemen.
Voorlopig moeten we allemaal nog even geduld hebben tot maandag en blijf ik stille hoop houden dat er toch ten minste 1 koppel overblijft waarbij er sprake is van iets meer dan alleen vriendschap.

Ik hoop Roxanne en Mitch  En ergens Vincent en Monique (?) ook wel.. Al vind ik Vincent wel wat minder leuk overkomen de laatste paar afleveringen. Maarja, als zij gelukkig met hem is vind ik het helemaal prima   

HAHA!wait..what schreef op 21-08-2021 om 15:07:

[..]

Ik hoop Roxanne en Mitch En ergens Vincent en Monique (?) ook wel.. Al vind ik Vincent wel wat minder leuk overkomen de laatste paar afleveringen. Maarja, als zij gelukkig met hem is vind ik het helemaal prima

Ik vrees dat iedereen al in de friendzone zit. Als je iemand écht leuk vindt, gedraag je je anders dan Roxanne, Caroline en Vincent doen. 

Ik had nog hoop voor Bert en Romana, maar die is de grond in geboord nadat ze bij Humberto waren geweest... 

HAHA!wait..what schreef op 21-08-2021 om 15:07:

[..]

Ik hoop Roxanne en Mitch En ergens Vincent en Monique (?) ook wel.. Al vind ik Vincent wel wat minder leuk overkomen de laatste paar afleveringen. Maarja, als zij gelukkig met hem is vind ik het helemaal prima

Ik hoop ook op Roxanne en Mitch en voor Monique dat Vincent haar gevoelens voor hem gaat beantwoorden.

Verder hoop ik dat Eric toch de juiste is voor Caroline.

Ik blijf een romanticus en houd van een goed eind. 

Sophia_!

Sophia_!

21-08-2021 om 15:19

Avena schreef op 21-08-2021 om 15:11:

[..]

Ik vrees dat iedereen al in de friendzone zit. Als je iemand écht leuk vindt, gedraag je je anders dan Roxanne, Caroline en Vincent doen.

Ik had nog hoop voor Bert en Romana, maar die is de grond in geboord nadat ze bij Humberto waren geweest...

Of ze hebben bij Humberto heel goed toneelgespeeld.. 

Nee hoor, ik denk ook dat er uiteindelijk 0 stelletjes over blijven. 

Sophia_!

Sophia_!

21-08-2021 om 15:19

Muzieknootje64 schreef op 21-08-2021 om 15:18:

[..]

Ik hoop ook op Roxanne en Mitch en voor Monique dat Vincent haar gevoelens voor hem gaat beantwoorden.

Verder hoop ik dat Eric toch de juiste is voor Caroline.

Ik blijf een romanticus en houd van een goed eind.

Ik hoop dat je gelijk krijgt! 

Ik wens iedereen nog een fijn  en gezond weekend toe.

Jacob zijn Facebook is hilarisch!

Kan er iemand daarvan misschien een linkje plaatsen?  Is het openbaar toegankelijk?

Sophia_!

Sophia_!

21-08-2021 om 17:17

Puglove schreef op 21-08-2021 om 16:26:

Jacob zijn Facebook is hilarisch!

Ja, geweldig he 😂

Hen74 schreef op 21-08-2021 om 15:04:

[..]

Dat zijn vervelende trekjes. Da's iets anders.

En ik zie zwangeren zo óók kunnen doen. Dus vind het nogal sterke bewoordingen.

Zeg, ik ben zwanger, pas op! 

Maar je denkt toch niet dat Bert zwanger is, of wel?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.