Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

17-08-2021 om 21:50

Kom op luitjes, gooi er eens een lekker walsje uit! Altijd pijnlijk om te zien voor mij.

Gatekeeper schreef op 17-08-2021 om 21:42:

[..]

Misschien vond hij het te kinderachtig. Hij is 45. Mitch en Rox ruim 10 jaar jonger dus nog wat speelser.

Ik had meer het idee dat hij bedoelde dat hij had verwacht dat een vrouw in die kleding hem een beetje het hoofd op hol zou brengen, maar dat hij de aanblik, oftewel Roxanne, toch niet zo interessant vond als hij tevoren dacht.

Dat koken met saus uit een pakje is natuurlijk een lachertje, of beter gezegd het is een lachertje dat hij het zo bijzonder vond terwijl hij nota bene weet dat koken haar hobby en een deel van haar werk is.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

17-08-2021 om 21:52

Tattoo-Gerda aan het ontspannen?? Haar tenen stonden omhoog gekruld, zag er erg gespannen uit. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

17-08-2021 om 21:54

Jee, Bert vindt het niet interessant om over die vrouwen te praten. Terwijl Froukje alleen nieuwsgierig was waar ze waren. 

Heidi-Forumbeheer schreef op 17-08-2021 om 21:03:

[..]

Lid sinds 17 augustus 2021
1 bericht op het forum

Wow, je maakt speciaal een account aan om dit te zeggen. Heel bijzonder.

Dat kan. Maar ik vond het ook weinig sjiek om als eerste commentaar meteen mensen lelijk te gaan noemen...

Die Theun kreeg gisteren bijna een epileptische aanval. Ga lekker naar de kapper, engnek.

Hen74 schreef op 17-08-2021 om 21:41:

Bert begrijpt er echt allemaal niks van... Hij heeft echt geen benul hoe hij zich gedraagt. Zouden zijn vrienden hem na de serie wat uitleggen en bijsturen?

Froukje is opgewekt en positief!

Oh erg hé, die vrienden zitten er continu om te lachen en lijken wel trots op de horkerigheid van Bert 

Als het 1 van mijn vrienden was, had ik hem echt wel even op zijn gedrag aangesproken.

Ik vind Christian juist wel leuk (op zijn schilderflater na) Vind 't wel vreemd dat Rox blijkbaar nooit eerder in dat gebied paardgereden heeft. Ze had zelf die paardrijdate met die eerste twee jongens georganiseerd. 

Heidi-Forumbeheer schreef op 17-08-2021 om 21:40:

Ik kan niet zeggen dat dit nou een leegte in mijn leven opvulde maar het was amusant.

Was ook niet de leukste aflevering

Die Theun zit de lekkere maaltijd van Christian af te zeiken terwijl ie zelf alleen een pastaprutje gekookt heeft voor Rox. 
Boeien dat de saus uit een pakje komt, hij had er wel verse champignons bij gedaan. 

redbulletje schreef op 17-08-2021 om 22:05:

Ik vind Christian juist wel leuk (op zijn schilderflater na) Vind 't wel vreemd dat Rox blijkbaar nooit eerder in dat gebied paardgereden heeft. Ze had zelf die paardrijdate met die eerste twee jongens georganiseerd.

Ja, dat snapte ik ook niet. Die mannen moesten van haar op een paard, maar zelf vindt ze er weinig aan? 

Froukje en Bert gaat ook niks worden hè?

En wie had nou die accordeonman geregeld? Dat miste ik even. Snapte het ook niet helemaal. Eerst loopt Caroline te stressen dat er gasten komen en dat het huis nog niet volledig ontsmet is en vervolgens gaan ze uitgebreid accordeonles nemen. 

Avena schreef op 17-08-2021 om 22:09:

[..]

Ja, dat snapte ik ook niet. Die mannen moesten van haar op een paard, maar zelf vindt ze er weinig aan?

Dat vond ik ook echt heel raar. Ze heeft zelf volgens mij maar 1 date georganiseerd en dat was nota bene naar een manege...

Avena schreef op 17-08-2021 om 22:10:

En wie had nou die accordeonman geregeld? Dat miste ik even. Snapte het ook niet helemaal. Eerst loopt Caroline te stressen dat er gasten komen en dat het huis nog niet volledig ontsmet is en vervolgens gaan ze uitgebreid accordeonles nemen.

Die kerel die net vertrokken is. Niet Nico maar die patserige. Vind het totaal niks voor hem om eerlijk te zijn.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.