Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sophia_!

Sophia_!

11-08-2021 om 20:04

Puglove schreef op 11-08-2021 om 20:03:

[..]

Ik kan wel een dag vooruitkijken dus moet heel erg op mijn handen zitten. Vorige week was ik op vakantie en zo irritant om dan al dingen te lezen in nieuwsberichten

😂lijkt me heel lastig om dan je mond te houden,  er floept zo wat uit 

Hen74 schreef op 11-08-2021 om 20:03:

[..]

Dacht het in ieder geval gehoord te hebben toen Jeroen de keuken binnenstapte waar Eric zat.

Ik heb het net even snel terug gekeken, Jeroen zei het ook inderdaad.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

11-08-2021 om 20:09

Brabeau schreef op 11-08-2021 om 20:07:

[..]

Ik heb het net even snel terug gekeken, Chris zei het ook inderdaad.

Ah, ben ik toch niet gek! (Mijn vriend zegt dan: dat is weer een ander verhaal)

Hen74 schreef op 11-08-2021 om 20:09:

[..]

Ah, ben ik toch niet gek! (Mijn vriend zegt dan: dat is weer een ander verhaal)

Sorry, jeroen. Heb m'n bericht aangepast ondertussen.

Sophia_! schreef op 11-08-2021 om 20:04:

[..]

😂lijkt me heel lastig om dan je mond te houden, er floept zo wat uit

Ik kan ook niet wachten tot jullie hem ook gezien hebben 😁

ik kijk vooruit en dan savonds weer mee met een half oog en lees dan hier. Dan reageer ik pas op wat ik zie.

Knutselkei schreef op 11-08-2021 om 20:17:

ik kijk vooruit en dan savonds weer mee met een half oog en lees dan hier. Dan reageer ik pas op wat ik zie.

Jij bent verslaafd als je 2x kijkt 😉

Puglove schreef op 11-08-2021 om 20:14:

[..]

Ik kan ook niet wachten tot jullie hem ook gezien hebben 😁

Ik ook niet. Ik moet me ook inhouden, volgens mij loopt Videoland twee afleveringen voor. Tenminste ik kijk steeds in de lunchpauze die van morgen (lang leve het thuis werken 😅). En soms kijk ik dan later nog een keer met mijn vriend een stuk mee haha.

Jep echt wel😂 ik heb een excuus, als ik vooruitkijk dan teken ik ondertussen ...en als ik met jullie meekijk dan typ en speel ik een spelletje ondertussen. Alleen kijken dat lukt me niet hoor.

Oo en ik heb nu al vooruitgekeken naar donderdag dus dat kijk ik dan morgenavond weer mee

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

11-08-2021 om 20:40

Brabeau schreef op 11-08-2021 om 20:09:

[..]

Sorry, jeroen. Heb m'n bericht aangepast ondertussen.

Haha, ik las in mijn hoofd gewoon Jeroen.  Die bedoelde ik in ieder geval ook. 

Knutselkei schreef op 11-08-2021 om 20:37:

Jep echt wel😂 ik heb een excuus, als ik vooruitkijk dan teken ik ondertussen ...en als ik met jullie meekijk dan typ en speel ik een spelletje ondertussen. Alleen kijken dat lukt me niet hoor.

Oo en ik heb nu al vooruitgekeken naar donderdag dus dat kijk ik dan morgenavond weer mee

Haha ik doe ook wel altijd zo iets ondertussen. Misschien kan ik mijn man zover krijgen dat ik dan ook 2x kan kijken 😁

Haantje79 schreef op 11-08-2021 om 17:45:

Waar blijven de grappige feesboek stukjes? Iemand plakte die hier steeds. Vond ik leuk om te lezen. Ik denk dat er ook veel commentaar op het uiterlijk van Debs komt omdat zij zelf de mannen op uiterlijk afkeurt omdat het geen kloonies zijn…

Knutselklei en ik hebben een paar geplakt. Wil je die naar aanleiding van gister nog zien, of zal ik morgenochtend eentje plakken?

Dit is de 1e x dat ik merk dat dit het viva  forum niet is. 😂 Ik vind het eerlijk gezegd nog best mee vallen met afbranden, maar ik zal een klein beetje rekening houden met de tere zieltjes hier. 🤫 Maar ik ga niks afspreken over hoe ik ga schrijven.
We leven anno 2021. Mensen die er voor kiezen zich zo publiekelijk te kijk te zetten kiezen er ook voor dat ze onder een vergrootglas komen te liggen. En weten dat dat ze commentaar zullen moeten incasseren. En zo erg was het niet hoor.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

11-08-2021 om 20:45

Jeffrey: Wil je in de auto rijden, euh... meerijden?
Even gaf hij per abuis het stuur uit handen.

En hoezo alarmbellen bij iets wat je leuk lijkt?? Gezegdes zijn niet zijn sterkste kant.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

11-08-2021 om 20:47

Ja duh, Jeroen doet lang over de badkamer omdat ie zichzelf laat zien in wat hij vertelt. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.