Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

oo maar dat vraagt Jacob wel denk ik. Maar dan krijg je wel een heel verhaal erachteraan😂

Shit, ik zit al de hele tijd te F5-en op RTL XL... Normaal gesproken kan ik de uitzending online bijna synchroon kijken, maar nu wil ie aflevering 27 maar niet laden...

Yes, gelukt! 

Wat een gemuggezift van Bert over doodnormale reacties van Froukje, zeg.

Vraag me af of Carola nog steeds achter haar kiezeltuin staat als ze telkens die drone shots van de omgeving ziet. Het ziet er niet uit tussen al het groen. 

Is altijd hetzelfde hè? Mannen vinden de B&B-eigenares heel leuk, totdat ze zegt dat zij het niet voelt. Dan voelde hij het opeens eigenlijk ook niet. 

Sophia_!

Sophia_!

25-08-2021 om 20:55

redbulletje schreef op 25-08-2021 om 20:52:

Vraag me af of Carola nog steeds achter haar kiezeltuin staat als ze telkens die drone shots van de omgeving ziet. Het ziet er niet uit tussen al het groen.

Lelijk he! Ze zei in een eerdere aflevering dat ze nog wat aan de tuin wilde doen   dus ik dacht: yes, plantjes,  groen, bomen etc... Maar nee, er moest een yaccuzi in 

redbulletje schreef op 25-08-2021 om 17:13:

[..]

Ik vond haar juist enorm hysterisch blijven doen, terwijl Jacob toen bleek dat haar spullen niet aangetast waren, juist de boel probeerde te sussen want het was zijn probleem, niet 't hare. Ik vind haar de onsympathiekste van het stel. Net zoals met Jacob een hork blijven noemen op 't eind, terwijl hij er nog wat van probeerde te maken door de dames een foto aan te bieden waar hijzelf niet opstond om hen een herinnering mee te geven.

Zo zag ik het ook.

Sophia_!

Sophia_!

25-08-2021 om 20:57

Avena schreef op 25-08-2021 om 20:52:

Is altijd hetzelfde hè? Mannen vinden de B&B-eigenares heel leuk, totdat ze zegt dat zij het niet voelt. Dan voelde hij het opeens eigenlijk ook niet.

😂ja, opeens waren ze nooit verliefd en voelen zelf ook niet die klik... tuurlijk joh. 

Lavandula schreef op 25-08-2021 om 20:52:

Wat een gemuggezift van Bert over doodnormale reacties van Froukje, zeg.

kon toch wel een beetje zien wat hij er koddig aan vond. dat 'ja he!' klinkt als beamen, maar het onderwerp was helemaal nieuw voor Froukje. 

'ik was vorig jaar in Italië.' 

'ja, he!'

ik denk dat t nog wel een keer gaat knallen bij bert😅

Ik vind Chris de situatie wel goed doorgronden. Mss toch omdat hij ouder is. 'Als ik bij haar niet de indruk krijg dat zij er moeite voor wil doen dan ga ik dat ook niet doen'. Groot gelijk. Zij wil er geen energie in steken 'dat moet niet' zegt ze zelf, maar verwacht wel dat de mannen voor haar strijden. Mooi dat Chris bij zichzelf blijft en stelt dat hij dan ook geen energie in Debbie blijft steken. Maar waarom hij dan niet gewoon vertrekt?

Ugh, Debbie praat met volle mond in de camera. Waarom vraag ik me dan altijd af? Slik die hap gewoon door en praat dan 

die brede galerij vind ik echt práchtig, bij Vincent! lijkt me heerlijk vertoeven daar

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

25-08-2021 om 21:09

Zag een deuk/afdruk in Debbie's onderarm toen ze net gingen zitten op het bankje in het park. Dacht nog dat het van haar armband was. Volgende shot leunt ze op de rand van de bank. Dus was het een afdruk van de bank. We krijgen de gesprekken dus niet in de juiste volgorde te zien. Was al bekend natuurlijk, maar nu was het goed te zien. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.