Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
Lavandula
23-08-2021 om 23:59
Hen74 schreef op 23-08-2021 om 23:51:
Kortom, mysteries, mysteries.
Hoop dat er wat onderzoeksjournalistiek gedaan wordt n.a.v. dit programma.
Op z'n minst moet er even een transcript gemaakt worden van dit soort gesprekken zodat achteraf even woord voor woord geanalyseerd kan worden wat gezegd en bedoeld is
QuarrelsomeSnail25
24-08-2021 om 00:04
Lavandula schreef op 23-08-2021 om 23:59:
[..]
Op z'n minst moet er even een transcript gemaakt worden van dit soort gesprekken zodat achteraf even woord voor woord geanalyseerd kan worden wat gezegd en bedoeld is
![]()
![]()
Juist!
Vrijevlinder
24-08-2021 om 07:23
Ik hoop dat we deze week nog iets van Jacob horen, ben benieuwd naar hem.
Ik hoop dat het iets gaat worden tussen Eric en Caroline, ben heel benieuwd.
En ik hoop te zien dat de B&B-eigenaren een weg sturen en dan 1 op 1 overblijven...
Yoehoe
24-08-2021 om 07:55
Hen74 schreef op 23-08-2021 om 23:51:
Kortom, mysteries, mysteries.
Hoop dat er wat onderzoeksjournalistiek gedaan wordt n.a.v. dit programma.
Misschien zit haar familie bij de maffia
. Haha nee hoor dat is gewoon een grapje, zal wel niet. Maar het heeft me enorm nieuwsgierig gemaakt.
Dutchgirly
24-08-2021 om 08:01
Yoehoe schreef op 24-08-2021 om 07:56:
https://www.linda.nl/nieuws/bekend/bb-vol-liefde-christian-doodziek-beelden/?fbclid=IwAR1XksIu-FUT_PHTO41F-Q9BfdZEA4JZvtIns9PAK8vNn1og69iwlvZyCWg
Christian is boos over de beelden.
"ook buiten de camera’s om was er sprake van een ongelofelijke haat naar mij"
Ik vind dit wel een heel heftige uitspraak zeg. Ongelofelijke haat. Ik kan me er maar weinig bij voorstellen.
Meesje
24-08-2021 om 08:16
Hij zegt ook niet dat zoals hij in beeld is gebracht niet klopt. Maar vooral dat 'de rest' nare dingen over hem heeft gezegd, op camera. Terwijl in zijn beleving Roxanne enthousiast was over de dingen die hij deed. Dat moeten dan toch dingen zijndie hij buiten beeld deed. Want ik vond haar niet zo enthousiast overkomen over zijn verftechniek, kookkunsten en kennis van eieren.
Puglove
24-08-2021 om 08:22
Ik had dit eigenlijk niet anders verwacht. Nergens de hand in eigen boezem steken maar alleen andere de schuld overal van geven
BumpyGrasshopper95
24-08-2021 om 08:25
Dutchgirly schreef op 24-08-2021 om 08:01:
[..]
Ik vind dit wel een heel heftige uitspraak zeg. Ongelofelijke haat. Ik kan me er maar weinig bij voorstellen.
Het bevestigd eigenlijk alleen maar meer mijn beeld van hem.
Aberlady
24-08-2021 om 08:53
Ja, bij mij ook. En Roxanne reageert volgens mij altijd beleefd en vriendelijk en heeft een prachtige lach. Mannen interpreteren dat denk ik anders. Theun en Mitch denken ook allebei dat ze 'een band' met Roxanne hebben en dat baseren ze op het non-verbale.
Roxanne is een hartenbreekster 
Aberlady
24-08-2021 om 08:57
Yoehoe schreef op 24-08-2021 om 07:56:
https://www.linda.nl/nieuws/bekend/bb-vol-liefde-christian-doodziek-beelden/?fbclid=IwAR1XksIu-FUT_PHTO41F-Q9BfdZEA4JZvtIns9PAK8vNn1og69iwlvZyCWg
Christian is boos over de beelden.
Quote uit dat interview: "ik heb me staande gehouden omdat ik mezelf bleef".
Ja, dat zijn dus van die gebakken lucht uitspraken waardoor ik niets met hem had. Zo nietszeggend en leeg.
redbulletje
24-08-2021 om 09:10
Dutchgirly schreef op 24-08-2021 om 08:01:
[..]
Zelfs in de uitgezonden versie zag je dat Theun en Mitch zich passief/agressief opstelden tegenover Christian. Dat zal 't topje van de ijsberg zijn geweest waarschijnlijk.
Dutchgirly
24-08-2021 om 09:19
redbulletje schreef op 24-08-2021 om 09:10:
[..]
Zelfs in de uitgezonden versie zag je dat Theun en Mitch zich passief/agressief opstelden tegenover Christian. Dat zal 't topje van de ijsberg zijn geweest waarschijnlijk.
Dat is toch geen 'ongelofelijke haat'. Dat was gewoon irritatie/frustratie.
BumpyGrasshopper95
24-08-2021 om 09:19
redbulletje schreef op 24-08-2021 om 09:10:
[..]
Ik denk dat Christian dat over zichzelf heeft afgeroepen.
Millie91
24-08-2021 om 09:25
Ik moet zeggen dat ik wel een beetje medelijden met Christian heb. Ik vind ook dat hij zich als een gladjakker gedraagt en ik ergerde me ook suf, maar het moet pijn doen om te horen wat ze allemaal zeiden achter zijn rug. Non verbaal had hij echt wel wat op kunnen pikken, maar zo rechtstreeks horen zeggen dat ze je allemaal stom vonden en vervolgens ook nog een bak slijk van sociale media over je heen krijgen..
Dit geldt ook voor Debbie. Dat mensen valse recensies achterlaten voor haar b&b! Ik had ook de Instagram van Casa Sant'Angelo gevonden, ook hier zijn allerlei Gerda's gal aan het spuwen over wat een vreselijke vrouw Debbie is. Dat je dat vindt, oke, vind ik ook zo overkomen. Maar om iemands werk en inkomen te willen saboteren gaat echt veel en veel te ver.