Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
safari
23-08-2021 om 23:09
ja denk ik ook. oorspronkelijk was t vast de bedoeling dat de potentiële amants echt meedraaiden met een b&b vol gasten (naja bij Vince natuurlijk niet) maar toen kwam corona/ geen gasten.. dan maar klussen. zou zelf ook meer zin hebben gehad in lekkere ontbijtjes serveren en gasten leuke routes uitleggen dan paar 100 meter siersmeedwerk hek schuren..
Sophia_!
23-08-2021 om 23:09
Chupito schreef op 23-08-2021 om 23:02:
[..]
Ik heb het idee dat ze het format hebben moeten aanpassen door corona. Het programma moet toch gevuld worden met
interessantebewegende beelden. De interactie is nu voornamelijk binnen, maar dat kunnen ze niet doen zonder ze bezig te houden. Dénk ik, weet ik natuurlijk niet zeker.
Zou goed kunnen.
Ik hoop dat ze een volgend seizoen wat duidelijker doen. Ook niet zo laat nog nieuwe kandidaten laten komen, die maken geen schijn van kans.
ConsciousWalrus47
23-08-2021 om 23:12
Sophia_! schreef op 23-08-2021 om 23:09:
[..]
Zou goed kunnen.
Ik hoop dat ze een volgend seizoen wat duidelijker doen. Ook niet zo laat nog nieuwe kandidaten laten komen, die maken geen schijn van kans.
Ik denk zéker dat een volgend seizoen anders gaat worden. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de makers hier zelf tevreden over zijn.. alhoewel, het heeft wel goede kijkcijfers geloof ik.
QuarrelsomeSnail25
23-08-2021 om 23:13
Chupito schreef op 23-08-2021 om 23:12:
[..]
Ik denk zéker dat een volgend seizoen anders gaat worden. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de makers hier zelf tevreden over zijn.. alhoewel, het heeft wel goede kijkcijfers geloof ik.
Precies, slechte kritiek is óók kritiek. En knaken....
safari
23-08-2021 om 23:16
en echt veel aandacht in de media! op site vd telegraaf, op rtl4, de betere kanalen zeg maar : )
of denk ik dat maar. zoals je pas ziet hoe veel rode autootjes er eigenlijk zijn als je zelf een rood autootje kocht
QuarrelsomeSnail25
23-08-2021 om 23:17
safari schreef op 23-08-2021 om 23:16:
en echt veel aandacht in de media! op site vd telegraaf, op rtl4, de betere kanalen zeg maar : )
of denk ik dat maar. zoals je pas ziet hoe veel rode autootjes er eigenlijk zijn als je zelf een rood autootje kocht
Hmm, denk toch dat er inderdaad veel aandacht is.
Lavandula
23-08-2021 om 23:20
Brabeau schreef op 23-08-2021 om 22:55:
[..]
Volgens mij ging het wel om dat eerste. Iemand heeft een keer zoiets gevraagd, waarop Debbie zei dat ze dat nog niet kon zeggen. Alsof ze tot het eind van het programma moest wachten met zeggen wat ze wel of niet voelde.
Dat kan ik me nog wel herinneren: dat Debbie op vragen wie ze het leukste vond, of wie een kans maakte, zei dat ze dat nog niet kon zeggen. In dat geval is het 't zoveelste blijk van Pascal dat ie niet snapt wat Debbie bedoelt met vragen stellen.
QuarrelsomeSnail25
23-08-2021 om 23:26
Pascal moet lekker een jeugdige meid daten en samen lol gaan maken.
Als ze dan wat meer naar elkaar groeien, zullen ze zelf met de jaren ook rijpen. En komt die diepgang vanzelf, op hun eigen manier en niveau. *sprak de ouwe taart wijs, ahum* 
Lavandula
23-08-2021 om 23:27
Sophia_! schreef op 23-08-2021 om 23:09:
[..]
Ook niet zo laat nog nieuwe kandidaten laten komen, die maken geen schijn van kans.
Mwah, ben ik het niet helemaal mee eens. Ik denk dat als bijvoorbeeld Romana als laatste bij Bert was gekomen ze juist meer kans had gemaakt. Bert is lang alleen geweest en in de loop van de weken van het programma is ie toch wat losser geworden. Nu was Romana de eerste en was z'n eerste uitspraak zo ongeveer 'we zijn maatjes' (want ik zal echt niet toegeven dat ik iemand leuk vind) waarmee de toon tussen die twee gezet was.
Sophia_!
23-08-2021 om 23:31
Lavandula schreef op 23-08-2021 om 23:27:
[..]
Mwah, ben ik het niet helemaal mee eens. Ik denk dat als bijvoorbeeld Romana als laatste bij Bert was gekomen ze juist meer kans had gemaakt. Bert is lang alleen geweest en in de loop van de weken van het programma is ie toch wat losser geworden. Nu was Romana de eerste en was z'n eerste uitspraak zo ongeveer 'we zijn maatjes' (want ik zal echt niet toegeven dat ik iemand leuk vind) waarmee de toon tussen die twee gezet was.
Daar heb jij dan weer gelijk in. Ik zat met Christian in mijn hoofd, bij Debby. Zij was er toen al helemaal klaar mee.
Yoehoe
23-08-2021 om 23:36
Hen74 schreef op 23-08-2021 om 22:27:
[..]
Zou hij op de man af hebben gevraagd 'wil jij mij'? En dat de kandidaten dat van het programma niet mogen zeggen, ook al is het gevoel al bekend?
De opmerking van Pascal triggerde mij ook. Ik kreeg de indruk dat ze bepaalde dingen over bijv. familie niet wilde/kon delen. Wat jij zegt zou inderdaad ook goed kunnen.
Lavandula
23-08-2021 om 23:47
Yoehoe schreef op 23-08-2021 om 23:36:
[..]
De opmerking van Pascal triggerde mij ook. Ik kreeg de indruk dat ze bepaalde dingen over bijv. familie niet wilde/kon delen. Wat jij zegt zou inderdaad ook goed kunnen.
Mijn eerste indruk was ook dat het over vragen over haar familie ging. Hij begon eerst weer over wat hij zelf allemaal verteld had over zijn familie (en hoe diep dat was), toen zei hij iets over haar familie en toen ging ie naar 'dingen die zij niet kon of wilde vertellen'.
Haantje79
23-08-2021 om 23:50
Sophia_! schreef op 23-08-2021 om 22:38:
[..]
Behalve Kloonie 😁
What else???😉
QuarrelsomeSnail25
23-08-2021 om 23:51
Kortom, mysteries, mysteries.
Hoop dat er wat onderzoeksjournalistiek gedaan wordt n.a.v. dit programma.