Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hen74 schreef op 23-08-2021 om 21:29:

[..]

Married at first sight.

Ik denk dat Meesje wel weet wat MAFS is maar zich afvraagt of dat kippen slachten echt bij MAFS was..

Milala schreef op 23-08-2021 om 21:39:

[..]

Ik denk dat Meesje wel weet wat MAFS is maar zich afvraagt of dat kippen slachten echt bij MAFS was..

Inderdaad. Dank je  

Ik zie echt geen enkele chemie tussen Caroline en Jeroen en afgaande op de vooruitblik gaat zij hem dat morgen ook vertellen. Erik geef ik nog steeds wel een kans.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

23-08-2021 om 21:42

Chris voelde het goed aan. Debbie had inderdaad geen energie meer. Maar dat lag alleen niet aan de drie voorgaande heren, maar aan het feit dat ze Chris gelijk afgeserveerd heeft. Dan straal je ook niks uit. 

En Pascal voelt zich genaaid door Chris? Waarom dan? Hij had zelf moves moeten maken en dingen snappen. 

Wat is dat toch met die mannen (jongens!) dat ze niet doorhebben hoe het werkelijk zit? Theun ook al bij Roxanne. En laatst Melvin bij Debbie. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

23-08-2021 om 21:46

Meesje schreef op 23-08-2021 om 21:29:

Goed van Pascal dat hij weerwoord geeft. Kennelijk heeft hij wel meer vragen gesteld, maar dan gaat de deur dicht. Hij heeft dus niet precies díe vraag gesteld die zij graag gesteld zou willen krijgen

Had niks veranderd. Wat er ook gevraagd wordt, als ze het niet gelijk voelt, dan komt dat ook niet. En zal ze er alles aan doen om dat in de schoenen van de ander te schuiven. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

23-08-2021 om 21:47

Meesje schreef op 23-08-2021 om 21:41:

[..]

Inderdaad. Dank je

Oh oeps, sorry.    Nee, dat met die kippen was bij Expeditie Robinson.

O, o, o, die Debbie wordt steeds meer een karikatuur van zichzelf... 

Hen74 schreef op 23-08-2021 om 21:42:

Chris voelde het goed aan. Debbie had inderdaad geen energie meer. Maar dat lag alleen niet aan de drie voorgaande heren, maar aan het feit dat ze Chris gelijk afgeserveerd heeft. Dan straal je ook niks uit.

En Pascal voelt zich genaaid door Chris? Waarom dan? Hij had zelf moves moeten maken en dingen snappen.

Wat is dat toch met die mannen (jongens!) dat ze niet doorhebben hoe het werkelijk zit? Theun ook al bij Roxanne. En laatst Melvin bij Debbie.

Volgens mij bedoelde hij dat hij zich genaaid voelde omdat Chris zei dat hij Pascal volgde

En verder heeft opeens iederéén een 'muurtje'... 

Hen74 schreef op 23-08-2021 om 21:42:

Tja, Pascal voelt zich genaaid door Chris, omdat die zei dat ie Pascal had gevolgd (wat natuurlijk ook wel erg slapjes is). En hij voelt zich genaaid door Debbie omdat ie het niet goed kan doen bij haar.

Brabeau schreef op 23-08-2021 om 21:47:

[..]

Volgens mij bedoelde hij dat hij zich genaaid voelde omdat Chris zei dat hij Pascal volgde

Pascal voelde zich wel vijf keer genaaid of zo....

En Chris heeft, in tegenstelling tot Melvin en Pascal, al heel snel aangevoeld dat ie bij Debbie kansloos was.

Lavandula schreef op 23-08-2021 om 21:41:

Ik zie echt geen enkele chemie tussen Caroline en Jeroen en afgaande op de vooruitblik gaat zij hem dat morgen ook vertellen. Erik geef ik nog steeds wel een kans.

Logische keus. Zij voelt niks voor die Jeroen en de enige manier om erachter te komen of er nog wat in het vat zit met Eric is door 1-op-1 nog wat tijd door te brengen. Maar als ik Caroline was, had ik even gewacht tot de cameraploeg weg was... 

Hen74 schreef op 23-08-2021 om 21:47:

[..]

Oh oeps, sorry. Nee, dat met die kippen was bij Expeditie Robinson.

Das lang geleden denk ik, normaal kunnen ze alleen vissen en krabben vangen. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

23-08-2021 om 21:52

Brabeau schreef op 23-08-2021 om 21:47:

[..]

Ja, daar doelde ik op. Maar wat was er erg aan? Ik snappumnie... 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.