Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
JackieBrown schreef op 23-08-2021 om 02:11:

[..]

Echt, zo treffend, hoe ze erop lijken.

Ik heb geen idee wie Floris en Sindala zijn. Maar dat plaatje lijkt sprekend. Alleen nog een tas met bier erbij tegen de stress van het voeren van een gesprek met Debbie 🙊

Brabeau schreef op 23-08-2021 om 14:27:

laatste week! Ik ga dit topic missen 🥺

Ik ook!!

Maar ik ga ervan uit dat als iemand het recept van broccolania of Bert z'n eiersalade vindt, het hier gedeeld wordt Andere napraat, updates of liefdesontwikkelingen ook natuurlijk.

Brabeau schreef op 23-08-2021 om 14:27:

laatste week! Ik ga dit topic missen 🥺

Ja echt he  ik vind het zo leuk om naast het programma jullie reacties te lezen 

Weg met die kwis B&BVL nu!!!

!

Ik kijk vandaag eindelijk weer eens life mee! 🎉

Bert had ook vandaag iets leuks kunnen plannen, als de wijn geleverd is, en dan morgen de luiken ipv andersom. Heeft Froukje wat tijd gehad met hem samen, en doet ze het morgen misschien met alle liefde

Ik snap de logica van Caroline niet. Erik maakt een grapje en dan is zij bang dat hij ook met haar hart een dolletje zal maken? Want mensen met humor zijn onbetrouwbaar?..

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

23-08-2021 om 20:42

Ik zal jullie ook gaan missen, maar... we'll meet again! Andere plek, andere tijd. Maar wel hier op ViaFora in een trash-topic!

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

23-08-2021 om 20:44

Meesje schreef op 23-08-2021 om 20:40:

Ik snap de logica van Caroline niet. Erik maakt een grapje en dan is zij bang dat hij ook met haar hart een dolletje zal maken? Want mensen met humor zijn onbetrouwbaar?..

Ze is te stijf, rigide, niet losjes. Voor grapjes dien je los te kunnen laten. Oprecht heel sneu als je zo strak in jezelf gevangen zit. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

23-08-2021 om 20:45

Ik schakel trouwens pas over een half uurtje in. Eerst badderen!

niet eerst die luiken schuren..? de oude verf sprong er bijna vanaf, maar nee hop nw laagje erover? zou je es bij Debby moeten proberen 😄

safari schreef op 23-08-2021 om 20:45:

niet eerst die luiken schuren..? de oude verf sprong er bijna vanaf, maar nee hop nw laagje erover? zou je es bij Debby moeten proberen 😄

Haha, dat vroeg ik me ook af! Past ook wel beetje bij het huis, dat t allemaal niet al te strak is

Hen74 schreef op 23-08-2021 om 20:42:

Ik zal jullie ook gaan missen, maar... we'll meet again! Andere plek, andere tijd. Maar wel hier op ViaFora in een trash-topic!

Expeditie Robinson, alleen dat komt niet zo vaak helaas

op die fragiele hoge hakjes de berg op.. respect!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.