Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
QuarrelsomeSnail25
19-08-2021 om 23:08
Lavandula schreef op 19-08-2021 om 22:57:
[..]
Bij Jacob dus niets, maar voor de rest van het programma wel, dus de kandidaten zullen geweten hebben dat het 3 weken kon worden.
Ah, op die manier. Ik moest je tekst drie keer lezen, maar begreep het nog niet. Maar ik snap 'm nu!
JackieBrown
19-08-2021 om 23:15
Hen74 schreef op 19-08-2021 om 22:58:
[..]
Dat snap ik werkelijk ook niet. Ze blijven maar in hun zure modus hangen. Behalve toen het etentje afgerond werd, toen Jacob hand volledig in eigen boezem stak, kreeg hij wat lachende gezichten. De triomf straalde van de Gerda's af: hun project is afgerond en geslaagd!
![]()
Toen ik de dames tegen de camera hoorde zeggen dat ze blij waren dat het erop zat, dacht ik vooral: wat hebben jullie twee weken van je leven weggegooid zeg! Door je eigen houding!
Klopt Hen, het heeft zeker niet het mooiste naar boven gebracht bij de dames. Het is een nare groepsdynamiek geworden. Jenny en de reisdame waren wel bereid om aardig en opbouwend te zijn maar werden dan teruggefloten door de yoga en fitnessdame (ik vergeet de namen steeds). Vooral de yogadame kan zo ontzettend misprijzend kijken.
Jacob is me er een. Hij moet het maar gezellig maken, platonisch of niet, met Marianna. En fijn dat zijn woonkamer is opgeruimd
En hij heeft de hand in eigen boezem gestoken, goed van hem.
Vergiste ik me of waren ze toch een beetje verbaasd toen Jacob het vertrek voor de volgende dag aankondigde? Alsof ze alsnog wel een weekje bij de pool hadden willen hangen en dan onderwijl Jacob als een lastige mug wegjagen.
QuarrelsomeSnail25
19-08-2021 om 23:18
Quote Jackie: 'Vergiste ik me of waren ze toch een beetje verbaasd toen Jacob het vertrek voor de volgende dag aankondigde? Alsof ze alsnog wel een weekje bij de pool hadden willen hangen en dan onderwijl Jacob als een lastige mug wegjagen.'
Kan het me niet herinneren hoe ze keken. Met woorden zeiden ze in ieder geval dat ze blij waren dat het erop zat. Misschien had de redactie hen iets anders wijsgemaakt en waren ze nu oprecht verbaasd.
Lavandula
19-08-2021 om 23:21
JackieBrown schreef op 19-08-2021 om 23:15:
[..]
Vergiste ik me of waren ze toch een beetje verbaasd toen Jacob het vertrek voor de volgende dag aankondigde? Alsof ze alsnog wel een weekje bij de pool hadden willen hangen en dan onderwijl Jacob als een lastige mug wegjagen.
Ik had meer het idee dat ze dachten: dat hoef je ons echt niet te vragen, je dacht toch niet dat we nog een dag langer wilden blijven...
Vrijevlinder
20-08-2021 om 07:08
Toch zou ik best een weekje bij Jacob op het resort wil verblijven, ik zou me daar prima vermaken en denk dat het een vriendelijke gastheer is. Hopelijk krijgt hij een heleboel klandizie en komt er toch iets goeds uit voort. En wie weet een leuke vrouw. 
Vrijevlinder
20-08-2021 om 07:18
Ik krijg kromme tenen van Vincent. Hij kan geen keuze maken, dat is een enorme twijfelkont. Nu denkt hij dit, over een kwartier weer iets anders.
Die bereisde dame vind ik niet bij hem passen, Monique zal beter bij hem passen.
Vincent lijkt alleen te leven voor de B&B en zijn sport.
Heel leuk die sportieve uitjes, maar je wilt toch eens een gesprek met elkaar. Maar dat lijkt niet zo aan hem besteedt.
HexOpBezemsteel
20-08-2021 om 08:18
Lavandula schreef op 19-08-2021 om 23:21:
[..]
Ik had meer het idee dat ze dachten: dat hoef je ons echt niet te vragen, je dacht toch niet dat we nog een dag langer wilden blijven...
Het kan zomaar zijn dat ze hun vertrek zelf al hadden aangekondigd. Dan is het inderdaad raar als hij dat voor de camera nog een keer doet en bovendien laat denken dat het zijn initiatief was.
Ik geloof helemaal niets van die "eigenijk ben ik zo'n aardige man" act van hem.
RavIvaR
20-08-2021 om 08:36
ik snap niet dat Moniqie niet zelf een een-op-een moment met Vincent initieert.
redbulletje
20-08-2021 om 08:37
Inderdaad, ik had allang gegoogled op wat er in de buurt te doen is voor een wat meer relaxte date en hem zelf ontvoert.
HAHA!wait..what
20-08-2021 om 08:50
Snap ik ook niet inderdaad. Maar dat vind ik bij Roxanne ook. Mitch zei dat hij wel genoeg 1 op 1 contact had met Roxanne maar dat vind ik toch echt niet. Een keer kippen voeren en hond uitlaten toch? Helemaal niet even samen weg. Wat dat betreft deed Christian dat wel goed
Oh nu ik dit schrijf bedenk ik dat ze ook een keer zijn gaan motorrijden
Brabeau
20-08-2021 om 10:06
Jullie moeten echt even dit filmpje van Henri van Loon en Jelka van Houten kijken
https://www.instagram.com/tv/CSuyq8Yq_K2/?utm_medium=copy_link
QuarrelsomeSnail25
20-08-2021 om 10:11
Brabeau schreef op 20-08-2021 om 10:06:
Jullie moeten echt even dit filmpje van Henri van Loon en Jelka van Houten kijken
![]()
https://www.instagram.com/tv/CSuyq8Yq_K2/?utm_medium=copy_link
Hij doet dat goed na. Kan zo de Tv-kantine in!
QuarrelsomeSnail25
20-08-2021 om 10:26
Ik lees net mijn eigen OP terug. Nou, dat zwijmelen en hopen kan ook wel geschrapt worden. ![]()
Wat gaat dat hard!