Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hen74 schreef op 16-08-2021 om 20:47:

[..]

Zit in de andere twee jongens ook weinig diepgang. Al interesseert het je geen ei bal, toch kun je nog enigszins belangstelling tonen. Dat noemt men 'interesse terug hebben'. Iets wat je sowieso weinig ziet in het programma.

Klopt. Normaal gesproken reageer je wel op wat iemand vertelt, al is het maar een 'goh echt?'. Maar dat gebeurt idd weinig. Of ze laten het niet zien. Dit eiergesprek geeft natuurlijk wel mooie tv. Misschien hebben ze daarna wel een levendig gesprek gevoerd over spek en varkensvoer, je weet het niet.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

16-08-2021 om 20:53

Lavandula schreef op 16-08-2021 om 20:51:

Waarom denk je over een relatie met een man in Frankrijk als je nog geen week weg van huis kan wegens (volwassen) dochter en moeder.

Vroeg het me ook af. Ik zou sowieso niet ver weg verhuizen tot mijn moeder er niet meer zou zijn. Zeker niet als je blijkbaar zo'n band hebt, zoals het bij haar lijkt.

konden jullie die gouden letters lezen, op t tshirt dat Gwen achterliet?

Sophia_!

Sophia_!

16-08-2021 om 20:55

Hen74 schreef op 16-08-2021 om 20:47:

[..]

Zit in de andere twee jongens ook weinig diepgang. Al interesseert het je geen ei bal, toch kun je nog enigszins belangstelling tonen. Dat noemt men 'interesse terug hebben'. Iets wat je sowieso weinig ziet in het programma.

Eerlijk gezegd: ik ben ook geen ochtendmens en als iemand dan 's morgens zo druk (over zichzelf) gaat zitten leuteren krijgt 'ie van mij ook geen antwoord. 

Sophia_!

Sophia_!

16-08-2021 om 20:55

safari schreef op 16-08-2021 om 20:55:

konden jullie die gouden letters lezen, op t tshirt dat Gwen achterliet?

Bert for Breakfast 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

16-08-2021 om 20:59

Alles die ik 4, 8 of 16 (of 12?) minuten. Het zal zakelijk vast efficiënt zijn, maar toch...

En waarom moest dat met beeld erbij?

Ook nog even steekje onder water: 'Er gaan er twee uit vandaag.' Gasten of dates??

Alles in 4 8 of 12 minuten en die reactie whahahhaha

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

16-08-2021 om 21:01

Meesje schreef op 16-08-2021 om 20:52:

[..]

Klopt. Normaal gesproken reageer je wel op wat iemand vertelt, al is het maar een 'goh echt?'. Maar dat gebeurt idd weinig. Of ze laten het niet zien. Dit eiergesprek geeft natuurlijk wel mooie tv. Misschien hebben ze daarna wel een levendig gesprek gevoerd over spek en varkensvoer, je weet het niet.

Blij dat ik dat dan gemist heb! 

best fijngevoelig van Bert!

Ik mag Christian niet 😬 Hij is zo vol van zichzelf. 'Ik was er niet tevreden over' en dat over het schilderwerk van een ander, in de woning van weer iemand anders. Nee, wat hij doet is mooi.

Meesje schreef op 16-08-2021 om 21:03:

Ik mag Christian niet 😬 Hij is zo vol van zichzelf. 'Ik was er niet tevreden over' en dat over het schilderwerk van een ander, in de woning van weer iemand anders. Nee, wat hij doet is mooi.

echt he! zo aanmatigend, en dan die vette druipers all over 

safari schreef op 16-08-2021 om 21:03:

best fijngevoelig van Bert!

ja vind ik ook

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

16-08-2021 om 21:05

Netjes van Bert!

En wat een l*l de verver behanger die Christian om zo over andermans klussen heen te gaan. Zónder overleg ook met Roxanne.

groot gelijk Mitch, lekker eten😂

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

16-08-2021 om 21:07

Ik hou niet van het ogendraaiende gedrag van Theun. Beetje passief agressief. Daar ben ik dan weer allergisch voor.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.