Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik ben Hen niet, maar wat mij betreft mogen we nu weer terug naar B&B zonder liefde. 

Sophia_! schreef op 16-08-2021 om 16:24:

[..]

Ik kijk het pas sinds kort, dus voor mij is alles nog nieuw 😁

Volgens mijn kinderen ben ik nu wel echt diep gezonken nu we dat kijken 🤣🤣

Joh, wij doen altijd de tv zachter als dat intromuziekje door het huis schalt, wat als de buren het horen...

Sophia_!

Sophia_!

16-08-2021 om 16:30

Aberlady schreef op 16-08-2021 om 16:28:

[..]

Joh, wij doen altijd de tv zachter als dat intromuziekje door het huis schalt, wat als de buren het horen...

Sophia_!

Sophia_!

16-08-2021 om 16:32

Avena schreef op 16-08-2021 om 16:27:

Ik ben Hen niet, maar wat mij betreft mogen we nu weer terug naar B&B zonder liefde.

Oké,  gaan we doen. Ik ben blij als het vanavond weer op tv is, 3 dagen weekend duurt te lang 🙈 

Ik vind Lang Leve de Liefde ook leuk om af en toe te kijken. Hoe gekker, hoe beter.

Ik heb sinds kort (!) Boer Zoekt Vrouw ontdekt, nu alleen het laatste seizoen gezien. Dat vond ik wel heel erg mooie televisie, vooral omdat mensen daar daadwerkelijk verliefd worden. Als jullie nog aanraders hebben welke seizoenen de moeite waard zijn om terug te kijken, dan hoor ik het graag. Ik heb laatst seizoen 1 aangezet, maar dat bleek toch wel een beetje gedateerd. 

Dandy schreef op 16-08-2021 om 16:32:

Ik vind Lang Leve de Liefde ook leuk om af en toe te kijken. Hoe gekker, hoe beter.

Ik heb sinds kort (!) Boer Zoekt Vrouw ontdekt, nu alleen het laatste seizoen gezien. Dat vond ik wel heel erg mooie televisie, vooral omdat mensen daar daadwerkelijk verliefd worden. Als jullie nog aanraders hebben welke seizoenen de moeite waard zijn om terug te kijken, dan hoor ik het graag. Ik heb laatst seizoen 1 aangezet, maar dat bleek toch wel een beetje gedateerd.

Kijk vooral de Vlaamse seizoenen! 

Sophia_!

Sophia_!

16-08-2021 om 16:35

redbulletje schreef op 16-08-2021 om 16:34:

[..]

Kijk vooral de Vlaamse seizoenen!

Kun je die ergens terugkijken?

Sophia_! schreef op 16-08-2021 om 16:35:

[..]

Kun je die ergens terugkijken?

Op VTM online 

ik hoop dat we vanavond weer Jacob te zien krijgen  en wat voor acties hij gaat ondernemen om de 4G’s te “entertainen”. Mijn man roept nu de hele tijd :” Ik had wel dood kunnen zijn! Dan had je me nooit leren kennen!” 

Sophia_!

Sophia_!

16-08-2021 om 18:35

😂😂 lol.
Ik hoop ook op de nieuwe vrouw bij Bert, ik ben benieuwd wie zij is. 

Haantje79 schreef op 16-08-2021 om 18:32:

ik hoop dat we vanavond weer Jacob te zien krijgen en wat voor acties hij gaat ondernemen om de 4G’s te “entertainen”. Mijn man roept nu de hele tijd :” Ik had wel dood kunnen zijn! Dan had je me nooit leren kennen!”

Ik ben groot Jacob-fan! 

En ik wil nog steeds weten hoe Avena die Jacob-surft-vaker-in-zijn-zwembad-foto's heeft gevonden. Zou hij überhaupt wel eens ergens anders surfen dan jn zijn zwembad, sinds zijn traumatische ervaring met de woeste zee?

anijsblokje schreef op 16-08-2021 om 18:35:

[..]

Ik ben groot Jacob-fan!

En ik wil nog steeds weten hoe Avena die Jacob-surft-vaker-in-zijn-zwembad-foto's heeft gevonden. Zou hij überhaupt wel eens ergens anders surfen dan jn zijn zwembad, sinds zijn traumatische ervaring met de woeste zee?

Hahaha! Ik was benieuwd waar die man in vredesnaam zijn geld mee verdiende en ben toen wat gaan googelen. Ik ben dan weer benieuwd waarom dat soort foto's in een beeldbank belanden. Wie koopt dat nou? 

Maar ik zit zelf niet te wachten op nog meer Jacob-onzin. Ik ben inderdaad ook heel benieuwd naar vrouw 5 bij Bert. Voor de rest is de spanning er wel een beetje af. Ik gok dat de meeste kandidaten naar huis gestuurd of gefriendzoned gaan worden. 

Sophia_!

Sophia_!

16-08-2021 om 19:08

Mijn man zegt net dat de roddel is dat Art er vandoor gegaan is met Debby. Had ie ergens gelezen.
 Dat zou wat zijn 

Sophia_! schreef op 16-08-2021 om 19:08:

Mijn man zegt net dat de roddel is dat Art is er vandoor gegaan met Debby. Had ie ergens gelezen.
Dat zou wat zijn

Dat zou wel een leuke wending aan het programma geven 😁

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.