Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

ik denk bij Vincent dat Sophier alleen vor de winst wil gaan,kijk mij eens. Niet voor hem. Dat denk ik bij Monique dan weer wel. 

Ik vind die Sophie maar een beetje chagrijnig eigenlijk. 

Sophia_!

Sophia_!

16-08-2021 om 11:44

ik lees net dat op 29 augustus Boer zoekt Vrouw ook weer komt. Dat komt mooi hier achteraan, dan vallen we gelukkig niet in een zwart gat 😁

en Expeditie Robinson begint oók op 29 aug  

Sophia_! schreef op 16-08-2021 om 11:44:

ik lees net dat op 29 augustus Boer zoekt Vrouw ook weer komt. Dat komt mooi hier achteraan, dan vallen we gelukkig niet in een zwart gat 😁

Yesssssssss!

Jammer genoeg is dat alleen de voorstel ronde. Meestal start het nieuwe seizoen dan in Januari toch?

Sophia_!

Sophia_!

16-08-2021 om 13:12

Dierenvriend97 schreef op 16-08-2021 om 13:10:

[..]

Jammer genoeg is dat alleen de voorstel ronde. Meestal start het nieuwe seizoen dan in Januari toch?

Oh ja! 

Ik was blij met een dode mus dus 

Maar volgens mij begint wel rond september married at first sight weer 

Sophia_!

Sophia_!

16-08-2021 om 13:16

Rozi schreef op 16-08-2021 om 13:14:

Maar volgens mij begint wel rond september married at first sight weer

Dat heb ik nog nooit gekeken, deze keer maar eens gaan doen dus. 

Zo krijgen we al een rijtje tv programma's om bij te trashen 🥳

Maar eerst B&B voorlopig nog, gelukkig. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

16-08-2021 om 13:30

Vrees dat ik dat dan ook zou moeten gaan volgen. Anders kan ik niet meer meepraten.

Ja, op 29 augustus worden er boeren voorgesteld, maar dan duurt het toch nog maanden voordat we het resultaat te  zien krijgen?

Sorry   

mosterd.jpg

Sophia_!

Sophia_!

16-08-2021 om 13:38

Hen74 schreef op 16-08-2021 om 13:30:

[..]

Vrees dat ik dat dan ook zou moeten gaan volgen. Anders kan ik niet meer meepraten.

Volgde je dat nooit? Ik vind dat toch zo'n heerlijk kneuterig programma 

Boer zoekt vrouw heb ik nooit gevolgd en expeditie Robinson vind ik niks aan.

Peking Express met onbekende kandidaten vond ik 't leukst in deze categorie programma's. 

redbulletje schreef op 16-08-2021 om 14:04:

Peking Express met onbekende kandidaten vond ik 't leukst in deze categorie programma's.

Jaaa echt! Ik hoop zo dat dat nog eens terug komt. Een paar jaar geleden was ik in Vietnam en waren ze Peking Express aan het opnemen  voor een Oost-Europees land. Toen was ik echt jaloers 😅

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.