Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dutchgirly schreef op 15-08-2021 om 22:16:

Hij kan natuurlijk wel gevraagd zijn om dat te doen. Je weet ook niet wat in zijn contract staat. Ik denk niet dat RTL het okee zou vinden als Jacob de hele dag in zijn kantoor zou zitten en de 4 vrouwen zonnend langs het zwembad. Daar wil natuurlijk niemand naar kijken.

Het zou mij enorm verbazen. Die Jacob doet uit zichzelf wel genoeg rare dingen. En zo'n briljant acteur zal het ook niet zijn. Dat hele surfgedoe (inclusief naspelen van het ongeluk) kwam uit zijn tenen.

Ik zit geloof ik toch in Team 4G. Je zal maar met zo'n clown opgesloten zitten zeg... Een surfles geven in een zwembad is sowieso natuurlijk al idioot, maar een normale manier was geweest om de avond van tevoren even bij het eten te vragen of de dames dat leuk zouden vinden. In plaats van gewoon alles maar aan te rukken en dan heel teleurgesteld gaan zitten doen als de dames geen zin hebben om ad hoc mee te gaan doen met iets raars. 

Hij heeft het overigens vaker gedaan...
https://www.debeeldunie.nl/stock-photo-jacob-p-de-vries-civiel-ingenieur-surft-in-zijn-zwembad-voor-zijn-reportage-image00217099.html
https://www.debeeldunie.nl/stock-photo/jacob-p-de-vries-civiel-ingenieur-surft-in-zijn-zwembad-voor-zijn-villa-casa/search/detail-0_00217101.html

Hen74 schreef op 15-08-2021 om 21:55:

[..]

De jonge jongens hebben denk ik gewoon hun leuter achterna gelopen (sommige oudere ook). Anderen zagen wellicht geld of roem in het vooruitzicht.

Ik denk dat er maar weinig mensen bij zitten die oprecht interesse hadden in de mens achter de B&B en dachten 'hij of zij past bij mij om die en die reden'.

Ja, ik realiseer me nu dat het andersom natuurlijk net zo goed geldt: van die kandidaten wisten mensen ook niet meer dan dat ene, korte filmpje. Dus laten we wel wezen: de kans dat iemand zo de liefde vindt is bijzonder klein. 

Avena schreef op 15-08-2021 om 22:31:

[..]

Ja, ik realiseer me nu dat het andersom natuurlijk net zo goed geldt: van die kandidaten wisten mensen ook niet meer dan dat ene, korte filmpje. Dus laten we wel wezen: de kans dat iemand zo de liefde vindt is bijzonder klein.

Hoewel... indirect kan het natuurlijk wel. Ik denk dat de kans groot is dat Pascal, Jelmer en/of Marcella dankzij dit programma uiteindelijk wel aan de man/vrouw komt. Is vast veel belangstelling voor. 

Avena schreef op 15-08-2021 om 22:34:

[..]

Hoewel... indirect kan het natuurlijk wel. Ik denk dat de kans groot is dat Pascal, Jelmer en/of Marcella dankzij dit programma uiteindelijk wel aan de man/vrouw komt. Is vast veel belangstelling voor.

En Melvin! Dat was toch ook echt een lieve hardwerkende jongen.

Het was geen doen om hier bij te lezen hoor... Nog even mijn duit in het zakje voordat de nieuwe week weer begint:

- Vincent heeft gewoon Marcella weggestuurd omdat hij daar geen romantische klik mee had. Zijn doel is niet om het zo gezellig mogelijk te maken voor Monique. En ik denk dat hij Sophie nog steeds wel spannend en interessant vindt (alleen denk ik dat Sophie hem niet ziet zitten). 
- Debbie serveert haar mannen ongeveer bij binnenkomst al af, maar laat ze vervolgens nog een hele tijd bungelen. En voor die arme Pascal staan de meisjes straks vast in de rij. 
- Bert vindt het prima als Gwen vanwege haar dochter naar huis gaat. Ik had verwacht dat ze eerst nog wel even de koffer met elkaar in zouden duiken, maar het zit er denk ik niet meer in. 
- Caroline gaat ongegeneerd door met haar poetsexamens en babytaal tegen hondje Roos (goh, wat had die het naar haar zin toen Eric haar als een normale hond uitliet). 
- Roxanne wordt inderdaad leuker. Ze gaat ook een stuk volwassener met haar mannen om dan Debbie. Maar ik denk dat ze allang weet dat het met geen van allen iets gaat worden. 
- Jacob, ach ja. Wat mij betreft mag ie uit de serie worden geschreven. 

anijsblokje schreef op 15-08-2021 om 22:40:

[..]

Waar heb je dit nou weer gevonden! Briljant!

(En... Hoi! Hopelijk gaat het goed met je!)

Haha! 

Dutchgirly schreef op 15-08-2021 om 22:41:

[..]

En Melvin! Dat was toch ook echt een lieve hardwerkende jongen.

Ja, een schatje. Er zijn inderdaad vast jonge meisjes die hem leuk vinden. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

15-08-2021 om 22:54

Avena schreef op 15-08-2021 om 22:31:

[..]

Goed punt inderdaad. Blind dates dus feitelijk. En dat werkt bij First dates ook niet. 5 stellen zijn daar uitgekomen geloof ik. 

Ik denk in ieder geval dat geen van de B&B eigenaren aan iemand blijft plakken. En dat ligt voor een groot deel aan de screening. Ik snap wel dat die B&B eigenaren moeilijk naast hun filmpje een lijstje kunnen inleveren met schoenmaat, kinderwens en politieke voorkeur en zo, maar de mensen die op hun filmpjes reageren kunnen dat wel. Verder moeten ze er anders gewoon nog een matchings/persoonlijkheidstestje tegenaan gooien of zo. Zodat je geen dingen krijgt als 'ik vind iemand die nog bij zijn moeder woont/bij zijn moeder eet/tattoos heeft/lippenstift draagt/nooit buiten Groningen is geweest/geen diepgang heeft/nog nauwelijks een B&B heeft hééél onaantrekkelijk...' 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

15-08-2021 om 22:57

Avena schreef op 15-08-2021 om 22:34:

[..]

Dat kan zeker. Ik ken iemand die ook aan een liefdesprogramma mee deed. Daar is toen alleen vriendschap uit voort gekomen. Maar een kijker thuis had interesse en heeft naar de redactie geschreven. De deelnemer wilde toen de briefschrijver wel ontmoeten. Zo is er alsnog een koppel ontstaan. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

15-08-2021 om 22:59

anijsblokje schreef op 15-08-2021 om 22:40:

[..]

Waar heb je dit nou weer gevonden! Briljant!

(En... Hoi! Hopelijk gaat het goed met je!)

Door die linkjes keek ik ook weer even op Google. Viel me toen op dat Jacob een stuk grover in zijn gezicht was bij het promo-filmpje dan nu. 

Ik vind Monique wel steeds minder sympathiek met haar wat chagrijnige en nukkige gedrag. Ik had eerder gedacht dat Vincent de derde dame weg zou sturen. Hij heeft echt aangegeven dat hij een sportieve vrouw wilde en jammer maar dat kan de derde dame niet meer. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

15-08-2021 om 23:03

Avena schreef op 15-08-2021 om 22:45:

Het was geen doen om hier bij te lezen hoor... Nog even mijn duit in het zakje voordat de nieuwe week weer begint:

- Vincent heeft gewoon Marcella weggestuurd omdat hij daar geen romantische klik mee had. Zijn doel is niet om het zo gezellig mogelijk te maken voor Monique. En ik denk dat hij Sophie nog steeds wel spannend en interessant vindt (alleen denk ik dat Sophie hem niet ziet zitten).
- Debbie serveert haar mannen ongeveer bij binnenkomst al af, maar laat ze vervolgens nog een hele tijd bungelen. En voor die arme Pascal staan de meisjes straks vast in de rij.
- Bert vindt het prima als Gwen vanwege haar dochter naar huis gaat. Ik had verwacht dat ze eerst nog wel even de koffer met elkaar in zouden duiken, maar het zit er denk ik niet meer in.
- Caroline gaat ongegeneerd door met haar poetsexamens en babytaal tegen hondje Roos (goh, wat had die het naar haar zin toen Eric haar als een normale hond uitliet).
- Roxanne wordt inderdaad leuker. Ze gaat ook een stuk volwassener met haar mannen om dan Debbie. Maar ik denk dat ze allang weet dat het met geen van allen iets gaat worden.
- Jacob, ach ja. Wat mij betreft mag ie uit de serie worden geschreven.

Goeie duit hoor!

Moest vandaag ook denken aan Roxanne versus Debbie. Waarbij Rox inderdaad een stuk volwassener is. En oprechter. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.