Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
Dutchgirly
13-08-2021 om 23:55
die wijnproeverij date bij Debbie... Ik vond dat eigenlijk echt ontzettend sneu. Die kerel regelt een wijnproeverij zodat hij ongeneerd wat alcohol achterover kan slaan, zodat hij zich zeker genoeg voelt om een gesprek met haar te voeren. Dat vind ik eigenlijk wel de grootste afknapper van het hele programma. 😖 Laat voor Debs ook maar een 5e man komen.
QuarrelsomeSnail25
14-08-2021 om 14:22
Brabeau schreef op 13-08-2021 om 21:00:
nieuwe quiz:
https://upcoming.nl/artikel/456541/quiz-hoe-goed-heb-jij-deze-week-opgelet-tijdens-bb-vol-liefde
Haha, ik las de vraag 'Wie stuurt Vincent naar huis?' als: Wie van de vrouwen stuurt hém naar huis.
QuarrelsomeSnail25
14-08-2021 om 14:23
Dutchgirly schreef op 13-08-2021 om 23:55:
die wijnproeverij date bij Debbie... Ik vond dat eigenlijk echt ontzettend sneu. Die kerel regelt een wijnproeverij zodat hij ongeneerd wat alcohol achterover kan slaan, zodat hij zich zeker genoeg voelt om een gesprek met haar te voeren. Dat vind ik eigenlijk wel de grootste afknapper van het hele programma. 😖 Laat voor Debs ook maar een 5e man komen.
Zou hij het enkel daarom hebben gedaan? Niet ook omdat het gewoon een leuk uitje is?
QuarrelsomeSnail25
14-08-2021 om 14:24
Dandy schreef op 13-08-2021 om 20:48:
Ik weet vrij zeker dat ik hem bij First Dates gezien heb. Maar zie dat maar terug te vinden. Dat zijn honderden afleveringen waarbij niet staat vermeld wie er in zitten.
Heb nog wel even gezocht. Er zat wel een Christian in, maar dat was een andere. De betreffende aflevering moet maar net spraakmakend genoeg zijn geweest denk ik om er iets over terug te vinden.
Dutchgirly
14-08-2021 om 16:27
Hen74 schreef op 14-08-2021 om 14:23:
[..]
Zou hij het enkel daarom hebben gedaan? Niet ook omdat het gewoon een leuk uitje is?
Ja nou hij zei het er zelf bij, dus ik denk dat dat toch wel de belangrijkste reden was.
Meesje
14-08-2021 om 17:19
Dutchgirly schreef op 14-08-2021 om 16:27:
[..]
Ja nou hij zei het er zelf bij, dus ik denk dat dat toch wel de belangrijkste reden was.
Nee, zo heb ik het echt niet opgevat. Meer als 'mooi meegenomen'. Een date is spannend, maar mss helpt de alcohol om wat losser te zijn. Dus niet dat hij een date regelt zodat hij kan drinken. Dan was een flesje rum in het koffer veel makkelijker geweest.
GroenTuintje
14-08-2021 om 19:35
Hen74 schreef op 14-08-2021 om 14:24:
[..]
Heb nog wel even gezocht. Er zat wel een Christian in, maar dat was een andere. De betreffende aflevering moet maar net spraakmakend genoeg zijn geweest denk ik om er iets over terug te vinden.
Ja ik denk ook dat hij meegedaan heeft aan First Dates. Als het de hotel versie geweest is, is het wel makkelijker om terug te zoeken.
QuarrelsomeSnail25
15-08-2021 om 00:47
GroenTuintje schreef op 14-08-2021 om 19:35:
[..]
Ja ik denk ook dat hij meegedaan heeft aan First Dates. Als het de hotel versie geweest is, is het wel makkelijker om terug te zoeken.
Hotelversie? Ik heb dat programma maar af en toe gezien, dus geen idee wat dat betekent. 
ButterCup
15-08-2021 om 06:59
volgens mij heeft de NL'se versie ook een keer die hotel-afleveringen gemaakt. Tenenkrommend slecht ivm de Britse, zoals gewoonlijk.
Avena
15-08-2021 om 21:23
redbulletje schreef op 07-08-2021 om 16:46:
Maar dat zou dus inhouden dat ze alleen een filmpje hebben ingestuurd ipv een vragenlijst naar waarheid in te vullen zoals op datingsites? Vind roken bijv. wel een dealbreaker.
Ik moet nog bijlezen, dus misschien ben ik hartstikke mosterd, maar ik zat me dit ook af te vragen. Ik zie zoveel mismatches dat het lijkt alsof ze alleen op basis van een filmpje hebben moeten kiezen. Terwijl gewoon even een rijtje features en voorkeuren invullen enorm zou hebben geholpen.
QuarrelsomeSnail25
15-08-2021 om 21:55
Avena schreef op 15-08-2021 om 21:23:
[..]
Ik moet nog bijlezen, dus misschien ben ik hartstikke mosterd, maar ik zat me dit ook af te vragen. Ik zie zoveel mismatches dat het lijkt alsof ze alleen op basis van een filmpje hebben moeten kiezen. Terwijl gewoon even een rijtje features en voorkeuren invullen enorm zou hebben geholpen.
De jonge jongens hebben denk ik gewoon hun leuter achterna gelopen (sommige oudere ook). Anderen zagen wellicht geld of roem in het vooruitzicht.
Ik denk dat er maar weinig mensen bij zitten die oprecht interesse hadden in de mens achter de B&B en dachten 'hij of zij past bij mij om die en die reden'.
Avena
15-08-2021 om 22:12
mariarosa schreef op 12-08-2021 om 12:22:
[..]
Ja precies, iedereen valt over de dames heen van 'oh wat zijn het toch een heksen en wat is Jacob toch zielig'. Hier, maar zeker in de Facebookgroep erover, daar komt echt een soort vrouwenhaat naar boven in tegenstelling tot de de 'ah die zielige man'- attitude ten opzichte van Jacob. Maar dat verongelijkt kind gedrag van mannen wordt als schattig gezien en vrouwen die dat niet serieus kunnen nemen, worden vervolgens als heks bestempeld.
Maar toch blijft het jammer want het is volgens mij ook een vorm van onhandigheid die hij niet of veel minder heeft in één op één situaties. En in die zin is vier vrouwen tegelijk daar ook geen gelukkige keuze, voor niemand. Maar dat kwam geloof ik door de quarantaine maatregelen? \
Laten we ook bedenken dat heel veel gescript en geknipt is. Ik denk wel dat de regie van dit soort reality soaps gepokt en gemazeld zijn in het er zo uit laten komen dat mensen als een karikatuur overkomen.
Je kunt iemand niet scripten en knippen met een surfplank in een zwembad hoor... Die man is gewoon een groot kind dat erg veel aandacht nodig heeft...
Dutchgirly
15-08-2021 om 22:16
Hij kan natuurlijk wel gevraagd zijn om dat te doen. Je weet ook niet wat in zijn contract staat. Ik denk niet dat RTL het okee zou vinden als Jacob de hele dag in zijn kantoor zou zitten en de 4 vrouwen zonnend langs het zwembad. Daar wil natuurlijk niemand naar kijken.