Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sophia_! schreef op 12-08-2021 om 21:18:

raar dat Marcella weg is gestuurd hoor, die had ik niet verwacht. Ik hoop dat Sophie ook snel verdwijnt

Ik vind die Vincent steeds minder leuk worden.

Ik begin nu pas. Maar Debbie en Chris in het begin tegen Pascal met die afwas. Hihi. Die zaten wel op één lijn met Pascal een beetje voor de gek houden. Denk niet dat Pascal het leuk vond trouwens. Maar ja, hij had ook niet de afwas kunnen doen. Dat gevraag de hele tijd 'en wat gaan we nu doen?'. 

Hen74 schreef op 12-08-2021 om 20:52:

Die rode boom van bovenaf bij Roxanne! Mooi!

Christian (?) bij Roxanne wordt 'm niet.

'Empathie voor Roxanne vind ik interessant', zegt hij. Ja ja...

Ja, huh? Ik heb mij opgegeven omdat ik de empathie voor Roxanne behoorlijk interessant vind, vanwege haar leven en omdat ik het gewoon een stoot van een vrouw vind. Goh, mooi gesproken.

ik had wel gedacht dat je met de lunch kwam...

Sophia_!

Sophia_!

12-08-2021 om 22:07

Lavandula schreef op 12-08-2021 om 21:49:

[..]

Ik vind die Vincent steeds minder leuk worden.

Ik eigenlijk ook. 

Lavandula schreef op 12-08-2021 om 21:45:

En Pascal ook niet. Ze kauwt 'm letterlijk voor dat ze wil dat ie meer doorvraagt en er komt alleen oppervlakkig blabla uit als reactie.

Ik vond dat echt een heel raar gesprek. Snapte hij nou echt niet wat ze bedoelde? Zijn reactie kwam echt heel onnozel over. En zij raakte geëmotioneerd, door alle stress denk ik. En hij vraagt weer niks! Niets eens wat er aan de hand is. Dit viel me echt van hem tegen. Ik snap wel dat ze daar geïrriteerd over was. Zeker na dat hele gesprek over diepgang.

Sophia_!

Sophia_!

12-08-2021 om 22:09

Pascal heeft gewoon niet meer diepgang dan dit, ik vind hem echt nog een 'jongetje' ipv een volwassen man. 

Ik snap Debbie ook wel als ze zegt dat dit voor haar niet genoeg is. Het was gezellig, maar op een bepaald moment verwacht je toch een extra laag. Denk ook niet dat Pascal ooit zou snappen dat ook administratie werk is.

ik heb nog niet alles terug gelezen want we zijn nog niet klaar met de aflevering maar wij hebben het idee dat de keuze van Vincent om Marcella weg te sturen niet perse zijn eigen keus is. De productie weet ook dat het botst tussen Moniek en die nieuwe.

Sophia_!

Sophia_!

12-08-2021 om 22:15

Dolfje schreef op 12-08-2021 om 22:13:

ik heb nog niet alles terug gelezen want we zijn nog niet klaar met de aflevering maar wij hebben het idee dat de keuze van Vincent om Marcella weg te sturen niet perse zijn eigen keus is. De productie weet ook dat het botst tussen Moniek en die nieuwe.

Het lijkt me toch wel dat ze zelf mogen bepalen wie blijft, dat zou raar zijn anders 😯

Meesje schreef op 12-08-2021 om 22:13:

Ik snap Debbie ook wel als ze zegt dat dit voor haar niet genoeg is. Het was gezellig, maar op een bepaald moment verwacht je toch een extra laag. Denk ook niet dat Pascal ooit zou snappen dat ook administratie werk is.

Nou inderdaad. Dat het gezellig is en dat je met elkaar kan lachen is leuk. Dat hij lief een armbandje voor haar kocht vond ik ook echt aandoenlijk. Hij helpt super goed met klussen in de B&B... Maar als je ergens met tranen in je ogen zit dan verwacht je toch wel dat een partner er dan voor je is.

Sophia_! schreef op 12-08-2021 om 22:15:

[..]

Het lijkt me toch wel dat ze zelf mogen bepalen wie blijft, dat zou raar zijn anders 😯

Kan natuurlijk dat hij ook al aangegeven had  aan de productie dat het met Marcella ook niks zou worden en dat ze tegen hem zeggen van stuur haar maar eerst weg.

Sophia_!

Sophia_!

12-08-2021 om 22:25

Dolfje schreef op 12-08-2021 om 22:23:

[..]

Kan natuurlijk dat hij ook al aangegeven had aan de productie dat het met Marcella ook niks zou worden en dat ze tegen hem zeggen van stuur haar maar eerst weg.

Dat zou nog kunnen idd. Of dat het telefoontje van gisteren met Art de doorslag gaf. Je moet toch een keer actie ondernemen, zou je denken. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-08-2021 om 22:32

Meesje schreef op 12-08-2021 om 22:03:

[..]

Ja, huh? Ik heb mij opgegeven omdat ik de empathie voor Roxanne behoorlijk interessant vind, vanwege haar leven en omdat ik het gewoon een stoot van een vrouw vind. Goh, mooi gesproken.

Haha, ja, legendarische woorden.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-08-2021 om 22:35

Dolfje schreef op 12-08-2021 om 22:13:

Nou, precies wat ik ook al schreef. Daarom leek hij er zelf ook zo verward over.

Zal me niks verbazen als hij na de opnames contact opneemt met Marcella en het haar uitlegt. Waarna het alsnog een setje wordt. 

Er wordt naar mijn idee heel veel gestuurd vanuit de makers. Ik vind het heel nep, steeds meer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.