Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
watertoren
12-08-2021 om 09:10
Ik denk dat het slot zal zijn B&B zonder liefde. Ik zie bij geen enkele kandidaat echte liefde opbloeien. Wel vriendschap.
Meesje
12-08-2021 om 09:19
Heb Humberto niet gezien. Maar was Jacob of één van de dames ook daar? Ben daar wel benieuwd naar. Dat lijkt zo ontzettend niet echt daar.
Dat mega huis met zwembad, tennisveld en tuin. Een ex die tot voor kort samen met haar moeder daar woonde. Een huishoudster die veelal in bikini loop, met haar werkgever gekke sportroutines doet en kennelijk op het strand gevonden is door Jacob. Jacob zelf, gespeend van enig sociaal inzicht, doet zo zijn best, maar slaat de plank keer op keer mis. Maakt gekke smoothies, kookt broccolania, verstoord yogalessen en wil met een gek helmpje op windsurfen in het zwembad. Heeft een passie voor zijn dieren. Maar het lukt hem niet om af te stemmen op zijn dates en iets te doen dat hún interesseert. En dan die 4 dames, dat is toch ook een bijzonder stel. Met zn allen tegen Jacob lijkt hun instelling te zijn. Ja, ze hebben een kamer heringericht (met zijn 4tjes, Jacob mocht er niet bij want; 'no entrty'), maar verder komt ook van hun kant geen enkele inspanning om contact te maken met Jacob. Doen uitsluitend wat zij belangrijk vinden, verwachten dan dankbaarheid, maar vragen zich niet af of die dingen voor Jacob wel belangrijk zijn (plantjes uitdunnen, kamers inrichten, tennisballen van een verdrinkingsdood redden).
Die hele situatie daar lijkt wel één grote over-de-top soap of comedyserie.
Dutchgirly
12-08-2021 om 09:56
Meesje schreef op 12-08-2021 om 09:19:
Heb Humberto niet gezien. Maar was Jacob of één van de dames ook daar? Ben daar wel benieuwd naar. Dat lijkt zo ontzettend niet echt daar.
Nee Romana en Roxanne zaten in de studio en Bert en Debbie waren via videoverbinding. Van de andere 3 b&bs was er niemand.
Sophia_!
12-08-2021 om 09:58
Dutchgirly schreef op 12-08-2021 om 09:56:
[..]
Nee Romana en Roxanne zaten in de studio en Bert en Debbie waren via videoverbinding. Van de andere 3 b&bs was er niemand.
Jammer he, ik had 4G wel willen zien. Of nog beter is dan 1 van de dames, eens zien hoe ze dan zou zijn.
GroenTuintje
12-08-2021 om 10:15
Meesje schreef op 12-08-2021 om 09:19:
Dat mega huis met zwembad, tennisveld en tuin. Een ex die tot voor kort samen met haar moeder daar woonde. Een huishoudster die veelal in bikini loop, met haar werkgever gekke sportroutines doet en kennelijk op het strand gevonden is door Jacob. Jacob zelf, gespeend van enig sociaal inzicht, doet zo zijn best, maar slaat de plank keer op keer mis. Maakt gekke smoothies, kookt broccolania, verstoord yogalessen en wil met een gek helmpje op windsurfen in het zwembad. Heeft een passie voor zijn dieren. Maar het lukt hem niet om af te stemmen op zijn dates en iets te doen dat hún interesseert. En dan die 4 dames, dat is toch ook een bijzonder stel. Met zn allen tegen Jacob lijkt hun instelling te zijn. Ja, ze hebben een kamer heringericht (met zijn 4tjes, Jacob mocht er niet bij want; 'no entrty'), maar verder komt ook van hun kant geen enkele inspanning om contact te maken met Jacob. Doen uitsluitend wat zij belangrijk vinden, verwachten dan dankbaarheid, maar vragen zich niet af of die dingen voor Jacob wel belangrijk zijn (plantjes uitdunnen, kamers inrichten, tennisballen van een verdrinkingsdood redden).
Die hele situatie daar lijkt wel één grote over-de-top soap of comedyserie.
Het kan zo een nieuwe soap worden daar 
Knutselkei
12-08-2021 om 10:22
zo hee dames, even niet online en 84 berichten
Ik zal eens even humberto kijken op videoland van mn luiken waren al dichtgevallen hahahaha
Beterlaat2021!
12-08-2021 om 10:26
Umberto wordt vanmiddag om 14.00 uur herhaald, goed te weten dat ik 54 minuten kan overslaan. (Doen ze altijd he, het onderwerp waar íedereen voor afstemt op het programma als laatste...).
Ik ben gewoon droevig geworden van aflevering van gisteravond, die ik zojuist bekeken heb. Wat een drama's. Wat een onaardige en ongemakkelijke toestanden.
Zijn die B&B eigenaren nou op zoek naar een compagnon in het bedrijf of een geliefde? Zo'n Caroline die opdrachten geeft en dan met de armen over elkaar kritiek levert.
Bah.
Jacob vind ik ook wel erg sneu en die dames ook bijzonder onaardig. Maar ja, je zult er maar zitten en geeneens van het terrein af mogen. .... Slecht gepland. Dit hadden ze beter moeten regelen, zodat er geen quarantaine was.
Vincent weet het ook niet meer, zo jammer.
Dutchgirly
12-08-2021 om 10:35
Beterlaat2021! schreef op 12-08-2021 om 10:26:Zijn die B&B eigenaren nou op zoek naar een compagnon in het bedrijf of een geliefde?
Humberto vraagt daar ook naar in de talkshow. Ik vond op zich dat Roxanne wel een goed antwoord gaf. Ze zei dat op deze manier de mannen echt konden zien wat het betekent om een eigen b&b te runnen. En dat ze daar dus heel veel tijd en moeite in stopt. En dat ze dan ook door mee te draaien een goed beeld konden vormen over of dit leven iets voor hun is. Of dat ze überhaupt een relatie willen met iemand wiens leven er zo uit ziet.
VivaLaVida
12-08-2021 om 10:48
Moet toch wel steeds lachen om die Jacob hoor. Met zijn Yoga houdingen. Net weer wat anders dan moet. Het lijkt soms wel een scène. Ook dat laatste “bommetje” achterover vanaf de zwembadrand.
Haha wat een kerel.
Dutchgirly
12-08-2021 om 10:56
Hoe Jacob ook dat hele ongeluk met windsurfen ging nadoen 🤣. Hij is ook zo lekker onverstoorbaar. Oké niemand is geïnteresseerd? Ik doe het toch!!
Muzieknootje64
12-08-2021 om 10:57
GroenTuintje schreef op 12-08-2021 om 10:15:
[..]
Het kan zo een nieuwe soap worden daar
Ja, dat idee had ik ook al; i.p.v. de Meilandjes.
Zoiets als : De belevenissen van Jacob, waarbij hij dan gevolgd wordt met extreme gasten; of wat leuke BN'ers. ( combinatie van het vroegere Showroom en Villa Felderhof).
Puglove
12-08-2021 om 11:19
Muzieknootje64 schreef op 12-08-2021 om 10:57:
[..]
Ja, dat idee had ik ook al; i.p.v. de Meilandjes.
Zoiets als : De belevenissen van Jacob, waarbij hij dan gevolgd wordt met extreme gasten; of wat leuke BN'ers. ( combinatie van het vroegere Showroom en Villa Felderhof).
Ik ga zeker kijken! 😁😁
redbulletje
12-08-2021 om 12:00
Dit programma zou zich wel lenen voor een napraat programma zoals na ER of WIDM (dan hoef je niet zo'n saaie talkshow door te worstelen voor eindelijk een fragmentje komt wat boeit)
Sophia_!
12-08-2021 om 12:01
Puglove schreef op 12-08-2021 om 11:19:
[..]
Ik ga zeker kijken! 😁😁
Brrrr nee, ik echt niet.
mariarosa
12-08-2021 om 12:03
VivaLaVida schreef op 12-08-2021 om 10:48:
Moet toch wel steeds lachen om die Jacob hoor. Met zijn Yoga houdingen. Net weer wat anders dan moet. Het lijkt soms wel een scène. Ook dat laatste “bommetje” achterover vanaf de zwembadrand.
Haha wat een kerel.
Ik begrijp dan weer niet wat daar leuk aan is. Net een jongetje van zes: 'mama kijk hoe ik het doe, kijk dan, mama!" Ook het bij de eerste kennismaking meteen gaan showen van best wel gebrekkige yoga kennis bij een vrouw die al jaren full blown yoga lerares is. Een vorm van mensplaining van heb ik jou daar.
In die zin begrijp ik die dames ook wel. Die zijn op een leeftijd dat ze dit gedrag eindeloos hebben meegemaakt van mannen en er tabak van hebben en zich dus op elkaar gaan richten. Maar het is jammer want als je hem alleen hoort praten is het wel degelijk ook een serieus te nemen persoon.