Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
safari
11-08-2021 om 22:18
Puglove schreef op 11-08-2021 om 21:59:
[..]
Je kan ook gewoon alles beantwoorden met een soort wedervraag zoals Debby doet. Humberto; Heb je het leuk gehad?
Of ik het leuk gehad heb?
Zat er iemand voor je bij?
Of er iemand voor me bij zat?
Melvin was wel vlot weg hè
Oh was Melvin vlot weg?
Zo kan je wel een interview vullen 😁
😂😂😂
safari
11-08-2021 om 22:19
nog steeds niet bij Humberto, t gaat nu over de vergisontvoering.
zag wel al dat Romana dat mooie blauwe jurkje weer aanheeft dat ze droeg bij t afscheid
QuarrelsomeSnail25
11-08-2021 om 22:28
Beerlover schreef op 11-08-2021 om 22:20:
En die helm! Net Joep Meloen. Later had ie me niet meer op.
Hij raakt ook zijn bril kwijt toen hij zich achterover liet vallen in het water.
ConsciousWalrus47
11-08-2021 om 22:30
Zo! Caroline had echt even héél lang haar ogen dicht vlak voordat ze het "mosterd na de maaltijd" grapje maakte.
Maar man man man, ik snap niet dat je je dates op dag 1 moet testen op van alles.. ik hoop écht dat het gescript is hoor.
Jacob heeft het zwaar, de vrouwen hebben het zwaar en willen ook echt niets meer doen. Ze zitten verplicht met elkaar opgescheept, niemand vind elkaar leuk, behalve de vrouwen onderling en er moet een tv programma opgenomen worden.. wat een hel. Dat surfen in het zwembad was écht Jacob zijn idee niet, geloof ik niks van.
Monique en Vincent vond ik weer leuk vandaag, ze hebben volgens mij een goed gesprek gehad. Monique is gewoon onzeker en dat vertaalt zich naar jaloezie. Ik hoop dat Vincent daar doorheen kan kijken.
En Jeffrey met zijn alarmbellen en actieve date 😂 ik vond wel dat hij heel goed reageerde op de boodschap.
QuarrelsomeSnail25
11-08-2021 om 22:32
safari schreef op 11-08-2021 om 22:19:
nog steeds niet bij Humberto, t gaat nu over de vergisontvoering.
zag wel al dat Romana dat mooie blauwe jurkje weer aanheeft dat ze droeg bij t afscheid
Huh? Zit ik wel dezelfde aflevering te kijken als jullie? Het ging net over de Deventer moordzaak.
safari
11-08-2021 om 22:33
Hen74 schreef op 11-08-2021 om 22:32:
[..]
Huh? Zit ik wel dezelfde aflevering te kijken als jullie? Het ging net over de Deventer moordzaak.
![]()
oh pardon, mijn fout! ik kijk maar met 1/6e oog
GroenTuintje
11-08-2021 om 22:35
Hen74 schreef op 11-08-2021 om 22:28:
[..]
Hij raakt ook zijn bril kwijt toen hij zich achterover liet vallen in het water.
zei mijn partner ook meteen
QuarrelsomeSnail25
11-08-2021 om 22:35
safari schreef op 11-08-2021 om 22:33:
[..]
oh pardon, mijn fout! ik kijk maar met 1/6e oog
![]()
Hahaha, oké. Ik verwachtte dat ik zelf dus niet op zat te letten. Kan er niet bijblijven met mijn hoofd.
Aberlady
11-08-2021 om 22:36
Ik vond het trouwens mooi hoe Jacob over Mariana praatte. Dat hij haar aantrekkelijk en lief vond, maar dat het niets kon worden en dat hij dat helemaal accepteerde en dat een goede vriendin ook heel belangrijk is
.
Puglove
11-08-2021 om 22:37
Chupito schreef op 11-08-2021 om 22:30:
Zo! Caroline had echt even héél lang haar ogen dicht vlak voordat ze het "mosterd na de maaltijd" grapje maakte.
Maar man man man, ik snap niet dat je je dates op dag 1 moet testen op van alles.. ik hoop écht dat het gescript is hoor.
Jacob heeft het zwaar, de vrouwen hebben het zwaar en willen ook echt niets meer doen. Ze zitten verplicht met elkaar opgescheept, niemand vind elkaar leuk, behalve de vrouwen onderling en er moet een tv programma opgenomen worden.. wat een hel. Dat surfen in het zwembad was écht Jacob zijn idee niet, geloof ik niks van.
Monique en Vincent vond ik weer leuk vandaag, ze hebben volgens mij een goed gesprek gehad. Monique is gewoon onzeker en dat vertaalt zich naar jaloezie. Ik hoop dat Vincent daar doorheen kan kijken.
En Jeffrey met zijn alarmbellen en actieve date 😂 ik vond wel dat hij heel goed reageerde op de boodschap.
Als je bij Caroline wil scoren moet je volgens mij aan komen met een emmer. Het juiste schoonmaakmiddel en de juiste doekjes
GroenTuintje
11-08-2021 om 22:37
Aberlady schreef op 11-08-2021 om 22:36:
Ik vond het trouwens mooi hoe Jacob over Mariana praatte. Dat hij haar aantrekkelijk en lief vond, maar dat het niets kon worden en dat hij dat helemaal accepteerde en dat een goede vriendin ook heel belangrijk is
.
In de friendzone 
safari
11-08-2021 om 22:41
Puglove schreef op 11-08-2021 om 22:37:
[..]
Als je bij Caroline wil scoren moet je volgens mij aan komen met een emmer. Het juiste schoonmaakmiddel en de juiste doekjes
én, zo leerden we vandaag: de juiste mosterd!
Meesje
11-08-2021 om 22:42
zo, heb ook een groot deel gekeken. Hahaha die Jacob. Surfen in een zwembad vind ik ook wel een erg vreemd idee. Van een puber kan ik me dat nog voorstellen. Maar die man is 60. Je zou alles breken als je op die zwembadrand valt. Dat hij zegt het allemaal niet zelf te kunnen zal wel zijn om te proberen de dames over te halen mee te doen. Ik snap wel dat ze niet willen surfen. Maar zoals zij deden is gewoon onbeschoft. Ze zitten wel in het huis van die man. Kunnen toch wel wat interesse opbrengen, veinzen desnoods. Ze doen me echt denken aan pestkoppen op een middelbare school. Wat dat betreft passen ze mbt mentale leeftijd wel Jacob natuurlijk.
Genieten om bij Caroline weer de poetstest te zien. Dat staat zo ver van mijn wereld af; je dates laten poetsen, dat het gewoonweg te mooi is.
QuarrelsomeSnail25
11-08-2021 om 22:45
Aberlady schreef op 11-08-2021 om 22:36:
.
Als hij door de camera geïnterviewd wordt, zie je een volwassen, oprechte man. Maar in (sociaal) contact komt gewoon niet het beste in hem naar boven.