Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

09-08-2021 om 21:43

Jeroen bij Caroline lijkt ook wat diepgaander.

Ja, maar Nico kan altijd terugkomen..

Beerlover schreef op 09-08-2021 om 21:44:

Ja, maar Nico kan altijd terugkomen..

Nico mag altijd terug komen als hij met zijn arm in de wc pot gaat

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

09-08-2021 om 21:47

Mag ik even zeggen dat ik ontzettend blij ben met mijn eigen vriend? Ik zit zo eens al die mannen/jongens te bekijken en kom tot de constatering dat, ondanks zijn makken en grillen, ik het wel getroffen heb qua matchen en qua persoon. 

Meesje schreef op 09-08-2021 om 15:09:

[..]

Hij doet mij eerder denken aan de zwakbegaafde jongvolwassenen waarmee ik soms werk. Die doen dit ook. Is dan een combinatie van zich beter voordoen omdat ze 'normaal' willen zijn. Maar ook voor een belangrijk deel een gebrek aan inzicht. Die begrijpen bijvoorbeeld niet wat het abstracte begrip 'klussen' inhoudt. Of koken is heel moeilijk voor ze (recept volgen, verschillende componenten tegelijk gaar krijgen) waardoor ze als ze iets simpels als een omelet hebben gemaakt al trots zijn omdat zij 'gekookt' hebben. Dat is dan geen opschepperij, maar oprecht niet begrijpen dat zij een andere norm aanhouden en oprecht heel erg hun best moeten doen voor iets dat in onze ogen simpel is. Een beetje zoals een kleuter die zegt dat hij 'in de tuin gewerkt heeft' als hij een beetje met een schepje achter zijn ouders heeft aangelopen. Dat is geen arrogante opschepperige kleuter, die doorziet gewoon niet wat tuinieren is.

Dat zou ook kunnen. Hij komt niet heel snugger over op een of andere manier. 

Puglove schreef op 09-08-2021 om 19:51:

[..]

Ik zou serieus zelf ook geschreven hebben voor Bert. Blijkbaar val ik op lompe rare mannen. BZV laatste keer zou ik op Jan gevallen zijn 😁

En ik vraag me dus juist echt af: wie valt er nu op dit soort mannen. Ik ben nu heel benieuwd naar jou: wat voor type bij zulke mannen. Maar goed dat smaken verschillen.

Hen74 schreef op 09-08-2021 om 21:47:

Mag ik even zeggen dat ik ontzettend blij ben met mijn eigen vriend? Ik zit zo eens al die mannen/jongens te bekijken en kom tot de constatering dat, ondanks zijn makken en grillen, ik het wel getroffen heb qua matchen en qua persoon.

ah dat is een liefdevolle realisatie

ikzelf ben, na een decennialange gelukkige relatie, nu een zeer happy single. ook ik prijs mijzelf zeer gelukkig bij t zien vd parade in deze b&b's 

Miss-Pippi schreef op 09-08-2021 om 21:56:

[..]

En ik vraag me dus juist echt af: wie valt er nu op dit soort mannen. Ik ben nu heel benieuwd naar jou: wat voor type bij zulke mannen. Maar goed dat smaken verschillen.

Ik! Ik vind het heerlijk, ik weet niet waarom. Ik zie in Jan en Bert allebei iets leuks. Het zijn mannen met een schild maar een klein hartje. Van tv dan hè, weet niet of ik het zelf zo leuk gevonden had als iemand zegt "ja ik ga eerst forrnule 1 kijken" Ik vind dat echt tof, maar ik kan dat makkelijk zeggen want ik ben daar niet. Ik ben toch niet de enige die Bert leuk vind??

[..]

Ik! Ik vind het heerlijk, ik weet niet waarom. Ik zie in Jan en Bert allebei iets leuks. Het zijn mannen met een schild maar een klein hartje. Van tv dan hè, weet niet of ik het zelf zo leuk gevonden had als iemand zegt "ja ik ga eerst forrnule 1 kijken" Ik vind dat echt tof, maar ik kan dat makkelijk zeggen want ik ben daar niet. Ik ben toch niet de enige die Bert leuk vind??

Wees daar blij mee. Dat is toch gewoon fijn!

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

09-08-2021 om 22:20

safari schreef op 09-08-2021 om 21:58:

[..]

ah dat is een liefdevolle realisatie !

ikzelf ben, na een decennialange gelukkige relatie, nu een zeer happy single. ook ik prijs mijzelf zeer gelukkig bij t zien vd parade in deze b&b's

Dat begrijp ik ook heel goed!

ach, ik ben ook getrouwd met mijn beste vriend. En daar ben ik elke dag nog dankbaar en blij om!

had ik vrijgezel geweest en mogen schrijven/videoboodschap op kunnen nemen?
Vincent had bij mij gepast. 

Hier ook 

GroenTuintje schreef op 09-08-2021 om 22:42:

[..]

Hier ook :-

Dit wordt bijna een ode aan onze mannen

Sophia_!

Sophia_!

09-08-2021 om 23:02

[..]

Nou eh..mijn man is een soort Bert.  Als je hem niet kent lijkt hij nors en stug,  maar dat is hij dus eigenlijk helemaal niet. Als hij je kent en mag zal hij altijd alles voor je doen. Voor mij de beste man in de wereld   

Ik denk dat Bert ook zo is, zijn vrienden praatten heel liefdevol over hem, vond ik.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.