Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
Sophia_!
09-08-2021 om 12:45
Dierenvriend97 schreef op 09-08-2021 om 11:49:
[..]
9 uit 10 !
![]()
Ik wist de namen van die vrienden van Caroline niet
Hier net zo 😁
safari
09-08-2021 om 13:21
ik had die goed, maar of dat nou echt een kwetie van wéten was.. daar durf ik mijn hand niet voor in t vuur te steken 
GroenTuintje
09-08-2021 om 13:21
Beterlaat2021! schreef op 09-08-2021 om 12:06:
9 van de 10 goed.
Is het nou nog niemand opgevallen dat er een schrijffout op dit bordje staat?
Mijn partner zei het meteen 
Meesje
09-08-2021 om 14:59
Beterlaat2021! schreef op 09-08-2021 om 12:06:
9 van de 10 goed.
Is het nou nog niemand opgevallen dat er een schrijffout op dit bordje staat?
Jawel, ik had het hier ook geschreven. Tijdens/direct na de uitzending. En ook nog zo trots zijn.
Meesje
09-08-2021 om 15:09
Miss-Pippi schreef op 09-08-2021 om 11:16:
[..]
Dat ‘opkloppen’ vind ik bij Jeffrey sowieso wel passen bij hoe hij overkomt. Hij praat en doet alsof hij alles kan en weet en snapt nog niet eens hoe je iets af moet plakken, een werkje dat een kleuter nog wel kan.
Je kunt toch logisch nadenken? Je gaat een muur schilderen, dan plak je het randje van het kozijn af dat haaks op die muur staat, zodat dat niet vies wordt. Dat is niet echt hogere wiskunde.Hij is zo’n type dat een simpel prakkie kookt, maar het brengt alsof hij dagelijks 5-sterren diners in elkaar zet. Zegt dat hij kan klussen, want hij ruimt zijn kamer of de zolder op. Hij komt sowieso super arrogant over. Hij praat al op zo’n gewichtige toon en met zo’n gewichtige blik. Begon gelijk al dat hij echt wel concurrentie was voor de andere heren.
Hij doet mij eerder denken aan de zwakbegaafde jongvolwassenen waarmee ik soms werk. Die doen dit ook. Is dan een combinatie van zich beter voordoen omdat ze 'normaal' willen zijn. Maar ook voor een belangrijk deel een gebrek aan inzicht. Die begrijpen bijvoorbeeld niet wat het abstracte begrip 'klussen' inhoudt. Of koken is heel moeilijk voor ze (recept volgen, verschillende componenten tegelijk gaar krijgen) waardoor ze als ze iets simpels als een omelet hebben gemaakt al trots zijn omdat zij 'gekookt' hebben. Dat is dan geen opschepperij, maar oprecht niet begrijpen dat zij een andere norm aanhouden en oprecht heel erg hun best moeten doen voor iets dat in onze ogen simpel is. Een beetje zoals een kleuter die zegt dat hij 'in de tuin gewerkt heeft' als hij een beetje met een schepje achter zijn ouders heeft aangelopen. Dat is geen arrogante opschepperige kleuter, die doorziet gewoon niet wat tuinieren is.
Meesje
09-08-2021 om 15:11
Dierenvriend97 schreef op 09-08-2021 om 11:49:
[..]
9 uit 10 !
![]()
Ik wist de namen van die vrienden van Caroline niet
Ik heb gefaald. 8 van 10. Wist die namen niet. En wist niet dat Bert geil werd van wijn. Die 'geilheid' lost hij dan eigenhandig (hihi) op? Er is immers genoeg wijn in gegaan. En al 3 vrouwen vertrokken zonder actie...
ButterCup
09-08-2021 om 15:24
Meesje schreef op 09-08-2021 om 15:09:
[..]
Hij doet mij eerder denken aan de zwakbegaafde jongvolwassenen waarmee ik soms werk. Die doen dit ook. Is dan een combinatie van zich beter voordoen omdat ze 'normaal' willen zijn. Maar ook voor een belangrijk deel een gebrek aan inzicht. Die begrijpen bijvoorbeeld niet wat het abstracte begrip 'klussen' inhoudt. Of koken is heel moeilijk voor ze (recept volgen, verschillende componenten tegelijk gaar krijgen) waardoor ze als ze iets simpels als een omelet hebben gemaakt al trots zijn omdat zij 'gekookt' hebben. Dat is dan geen opschepperij, maar oprecht niet begrijpen dat zij een andere norm aanhouden en oprecht heel erg hun best moeten doen voor iets dat in onze ogen simpel is. Een beetje zoals een kleuter die zegt dat hij 'in de tuin gewerkt heeft' als hij een beetje met een schepje achter zijn ouders heeft aangelopen. Dat is geen arrogante opschepperige kleuter, die doorziet gewoon niet wat tuinieren is.
Nou nou, 'm zwakbegaafd noemen is dat wel weer het andere uiterste he 🙄
Die gast heeft gewoon nog nooit getuinierd, daarom was het zo onwennig, en koken zal zn mammie wel doen.
Ik zie gewoon een 'doorsnee mbo'er' (zelf heb ik ook mbo dus ik mag dat zeggen ja 😉)
Vrijevlinder
09-08-2021 om 16:00
ButterCup schreef op 09-08-2021 om 15:24:
[..]
Die gast heeft gewoon nog nooit getuinierd, daarom was het zo onwennig, en koken zal zn mammie wel doen.
Ik zie gewoon een 'doorsnee mbo'er' (zelf heb ik ook mbo dus ik mag dat zeggen ja 😉)
Jij zeg het, ik dacht het.
Brabeau
09-08-2021 om 16:58
Voor de geïnteresseerden:
Quiz | Voor wie van B&B Vol Liefde had jij je moeten opgeven?
https://upcoming.nl/artikel/455949/quiz-voor-wie-van-bb-vol-liefde-had-jij-je-moeten-opgeven
Week 1 en 2
Quiz | Heb jij goed opgelet tijdens de eerste twee weken van B&B Vol Liefde?
https://upcoming.nl/artikel/455383/quiz-heb-jij-goed-opgelet-tijdens-de-eerste-twee-weken-van-bb-vol-liefde
Week 3
Quiz | Hoe goed heb jij opgelet tijdens de derde week van B&B Vol Liefde?
https://upcoming.nl/artikel/455874/quiz-hoe-goed-heb-jij-opgelet-tijdens-de-derde-week-van-bb-vol-liefde
Brooklyn28
09-08-2021 om 17:45
Zouden de deelnemers nu na afloop van dit programma in allerlei talkshows of Boulevard-achtige programma's opdraven om hun verhaal te doen?
Besteedt RTL Boulevard eigenlijk aandacht aan dit programma?
Meesje
09-08-2021 om 19:28
ButterCup schreef op 09-08-2021 om 15:24:
[..]
Ik zeg niet dat ie zwakbegaafd is hè. Ik zeg dat ie me met dat zichzelf overschatten/overwaarderen doet denken aan de zwakbegaafden waarmee ik werk. Subtiel verschil 
QuarrelsomeSnail25
09-08-2021 om 19:31
Meesje schreef op 09-08-2021 om 19:28:
[..]
Ik zeg niet dat ie zwakbegaafd is hè. Ik zeg dat ie me met dat zichzelf overschatten/overwaarderen doet denken aan de zwakbegaafden waarmee ik werk. Subtiel verschil
Ik zie vooral iemand die voornamelijk met z'n buitenkant bezig is. Mogelijk omdat hij zich van binnen niet veel voelt. En mensen die zo met hun buitenkant (uiterlijk en houding) bezig zijn, hebben doorgaans weinig diepgang. Ergo: ik vind het een leeghoofd op basis van wat ik zie.
BumpyGrasshopper95
09-08-2021 om 19:33
Meesje schreef op 09-08-2021 om 19:28:
[..]
Verstandelijk beperkt bedoel je?