Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Muzieknootje64 schreef op 09-08-2021 om 10:24:

[..]

(...)

Dan vind ik het wel weer leuker dat Mitch zo down to earth is en gewoon aangeeft stukadoor te zijn.

Ik vind Mitch eigenlijk steeds leuker worden. Is niet echt mijn type, maar hij heeft soms van die glimoogjes waardoor hij aantrekkelijker wordt. En inderdaad lekker down-to-earth.

Muzieknootje64 schreef op 09-08-2021 om 10:24:

[..]

Dat is toch de trend de afgelopen jaren? Je CV op linked in zo op-pimpen dat het bijna lijkt alsof iedereen HBO of universitair geschoold is en zogenaamd allemaal de hoogst mogelijke functies bij bedrijven bekleden met een zo'n uitgebreide functiebeschrijving dat het lijkt alsof ze zo'n bedrijf bijna zelf hebben opgericht.

Al me al vaak een hoop gebakken lucht.

Maar goed; hij werkte blijkbaar wel even bij een bank, maar dan op de back-office op de afdeling verzekeringen waar hij blijkbaar de portefeuille "Bijzonder Beheer" bijstond. Bijzonder beheer houd in het monitoren van klanten die te hoge achterstanden hebben opgelopen op hun lening, krediet of hypotheek waarmee of een regeling is getroffen of de lening in een keer wordt opgeëist en in ergste geval de woning onder je billen verkocht gaat worden. Dit werk op die afdeling heeft hij ook maar 2 maanden gedaan! ( dan ben je net ingewerkt om met de interne systemen van zo'n maatschappij te kunnen werken). Zijn taak zal het invoeren van dossiers zijn geweest of iets dergelijks. Ze laten zo'n beginner echt niet beslissen over een executieverkoop. Daar gaat een heel team over. Als je het na 2 maanden al voor gezien houd hebben ze hem blijkbaar niet capabel genoeg bevonden en contract niet verlengd na proeftijd.

En nu is hij volgens zijn linked in profiel ook weer werkzaam bij een verzekeringsbedrijf en heeft hij heel verstandig nog maar geen functieomschrijving gegeven over zijn werkelijke werkzaamheden.

Dan vind ik het wel weer leuker dat Mitch zo down to earth is en gewoon aangeeft stukadoor te zijn.

Dat ‘opkloppen’ vind ik bij Jeffrey sowieso wel passen bij hoe hij overkomt. Hij praat en doet alsof hij alles kan en weet en snapt nog niet eens hoe je iets af moet plakken, een werkje dat een kleuter nog wel kan. 
Je kunt toch logisch nadenken? Je gaat een muur schilderen, dan plak je het randje van het kozijn af dat haaks op die muur staat, zodat dat niet vies wordt. Dat is niet echt hogere wiskunde.

Hij is zo’n type dat een simpel prakkie kookt, maar het brengt alsof hij dagelijks 5-sterren diners in elkaar zet. Zegt dat hij kan klussen, want hij ruimt zijn kamer of de zolder op. Hij komt sowieso super arrogant over. Hij praat al op zo’n gewichtige toon en met zo’n gewichtige blik. Begon gelijk al dat hij echt wel concurrentie was voor de andere heren. 

Sophia_!

Sophia_!

09-08-2021 om 11:16

Beerlover schreef op 09-08-2021 om 11:14:

Dat ze van Mitch geen Intramuraal Designer gemaakt hebben...

Dierenvriend97 schreef op 09-08-2021 om 11:49:

[..]

9 uit 10 !

Ik wist de namen van die vrienden van Caroline niet

Precies hetzelfde! Boeiend die namen van die vrienden 🤣

Dutchgirly schreef op 09-08-2021 om 11:53:

[..]

Precies hetzelfde! Boeiend die namen van die vrienden 🤣

Hier ook hetzelfde! 😂

Edit: o nee die had ik wel goed, ik had wie de tuinslang vast hield fout.

9 van de 10 goed.

bVjEbJ8kb7FsTq1628238661.jpg

Is het nou nog niemand opgevallen dat er een schrijffout op dit bordje staat?

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

09-08-2021 om 12:12

Ik ga even opscheppen. 10 van 10!   

Ik had ook 10 van 10. Weet niet of ik nu trots moet zijn op mijzelf of mij in een hoekje moet gaan zitten schamen.

Ik was de naam kwijt van die dame in string.

Beterlaat2021! schreef op 09-08-2021 om 12:06:

9 van de 10 goed.

bVjEbJ8kb7FsTq1628238661.jpg

Is het nou nog niemand opgevallen dat er een schrijffout op dit bordje staat?

Ja echt vreselijk. Met 4 stoere zelfstandige vrouwen en dan niet eens entry fatsoenlijk kunnen schrijven 😂

ik had alleen t armbandje fout 😌

Ook 1 fout. De namen van de vrienden van Caroline wist ik niet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.