Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

De vraag was hoe lang ze voor Jacob werkte, maar het kan zijn dat ze dat verkeerd begreep.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

04-08-2021 om 22:01

Eric kwam nauwelijks aan het woord bij het kruisverhoor. 

Mij lijkt die Eric juist een heel dominant mannetje.... Snap niet dat jullie die allemaal zo leuk vinden. Team Nico

Beerlover schreef op 04-08-2021 om 22:03:

Mij lijkt die Eric juist een heel dominant mannetje.... Snap niet dat jullie die allemaal zo leuk vinden. Team Nico

Nico, die is al lang weer thuis. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

04-08-2021 om 22:04

Heel lief van Pascal, dat armbandje. Maar of madam dat gaat waarderen...

Hen74 schreef op 04-08-2021 om 22:04:

Heel lief van Pascal, dat armbandje. Maar of madam dat gaat waarderen...

Nee, ze zei gelijk voor de camera dat ze alleen goud draagt. Ze vond het lief maar ik denk dat het haar tegen viel dat het hem niet opgevallen was dat ze nooit zilver draagt.

Denk niet dat het wat wordt met Pascal, maar Debbie reageerde best vriendelijk op zijn initiatief. Die Jelmer is daar voor spek en bonen, maar neemt ook geen enkel initiatief naar Debbie toe.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

04-08-2021 om 22:15

'Lang geleden', zegt mams tegen Debbie. Hoezo? Ze spraken elkaar toch dagelijks??

Hen74 schreef op 04-08-2021 om 22:15:

'Lang geleden', zegt mams tegen Debbie. Hoezo? Ze spraken elkaar toch dagelijks??

Ja! Dat viel je idd ook op! 

Hen74 schreef op 04-08-2021 om 22:15:

Klopt. Urenlang dagelijks waren ze aan het bellen. Het strookt niet met elkaar.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

04-08-2021 om 22:19

Debs: 'Pascal, jij zult goed passen bij de mensen hier.' En geen woord over of hij bij háár zal passen...

Wat een figuur zeg, die Mark. Vind het een zeer arrogant bazig mannetje. 
Voel je je kleiner worden vraagt ie aan Eric, maar die kan gelukkig zijn arrogante opmerkingen goed pareren. 

Mark is iemand die door veel poeha mensen probeert te imponeren, ik vind hem erg onsympathiek. 
Hopelijk ziet Caroline hier doorheen. 

Die opmerking over ontmaagden vond ik ongepast, net als Eric. Ik ben blij dat hij zichzelf blijft en niet zo onder de indruk lijkt van hem. 

Hen74 schreef op 04-08-2021 om 22:19:

Debs: 'Pascal, jij zult goed passen bij de mensen hier.' En geen woord over of hij bij háár zal passen...

Klopt, hij wachtte op haar 'maar' die kwam niet. Toch bedoelde ze dat wel. Ze voelt niets voor hem, en waarschijnlijk ook niet voor de andere man. 

Lavandula schreef op 04-08-2021 om 21:47:

[..]

Volgens mij bedoelt Hex de zooi: hele stapels wasbakken, kruiwagens, etc.

Ja.  Wat een bende

Kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat Pascal wél op haar valt. Zou het niet gewoon 'willen winnen' zijn? 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.