Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

04-08-2021 om 20:49

Meesje schreef op 04-08-2021 om 20:40:

Ik snap die pop niet?

Afschrikpop, beetje bijgeloof wellicht?

Boh, wat is Mark irritant. Eric zegt dat de houding van Mark hem dwars zat. En Mark probeert het zo te draaien alsof dat komt omdat Eric zich klein voelt en het moeilijk vindt om zich te uiten. Gelukkig staat Eric daar boven. Wat een fijne rustige man is dat!

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

04-08-2021 om 20:50

ButterCup schreef op 04-08-2021 om 19:19:

[..]

Mss zijn dat wel de 'regels' die rtl eraan heeft gehangen.

Vraag me dat bij veel momenten af, of het de regie is en de opdracht vanuit RTL, of dat het spontaan is. 

Hen74 schreef op 04-08-2021 om 20:49:

[..]

Afschrikpop, beetje bijgeloof wellicht?

Hm. Hij zei dat hij een grap had uitgehaald. En toen kwam ie met die pop. Ik vrees dat de Gerda's die grap ook niet gaan snappen.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

04-08-2021 om 20:52

Meesje schreef op 04-08-2021 om 20:49:

Boh, wat is Mark irritant. Eric zegt dat de houding van Mark hem dwars zat. En Mark probeert het zo te draaien alsof dat komt omdat Eric zich klein voelt en het moeilijk vindt om zich te uiten. Gelukkig staat Eric daar boven. Wat een fijne rustige man is dat!

Mee eens. In het begin vond ik Eric maar een 'geile gluiperd' zoals hij bij binnenkomst hijgend over Caroline hing. Té dichtbij.

Maar hij heeft me verder positief verrast. 

Wat een balletje is Mark, Eric kijkt daar zo doorheen no way dat hij onzeker wordt van dat balletje, denk dat Mark zelf onzeker is

ik vind Eric verrassend rustig op die rare opmerkingen van Marc. Wat is dat een engerd zeg

Marc probeert te intimideren met dit, die indruk heb ik. 
Ben blij dat we weer eens iets zien uit Oostenrijk. Het zou leuk zijn als man4 er ineens zou zitten als ze terugkomen van hun wandelingetje. 

dappere Jacob!

safari schreef op 04-08-2021 om 21:07:

dappere Jacob!

Nou, inderdaad, zeker tegenover die kattekop met dat zure gezicht, die zo flipte met dat water.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

04-08-2021 om 21:14

Aaaah, ik had de tv even op pauze gezet om snaaispul te halen. Wil ik net weer verder kijken, druk ik op twee verkeerde knoppen! Alles weg. Nu moet ik van voren af aan kijken.    En ik had al genoeg van Debbie! 

anijsblokje schreef op 04-08-2021 om 21:02:

Marc probeert te intimideren met dit, die indruk heb ik.
Ben blij dat we weer eens iets zien uit Oostenrijk. Het zou leuk zijn als man4 er ineens zou zitten als ze terugkomen van hun wandelingetje.

Ja, hij probeert hem onzeker te maken. Ik herken dit gedrag van managers. Die lukt het wel om mij te intimideren 🙈 Heb het nooit zo duidelijk van een afstandje kunnen observeren.

Hen74 schreef op 04-08-2021 om 21:14:

Aaaah, ik had de tv even op pauze gezet om snaaispul te halen. Wil ik net weer verder kijken, druk ik op twee verkeerde knoppen! Alles weg. Nu moet ik van voren af aan kijken. En ik had al genoeg van Debbie!

Oh nee. Geluid uit en nog meer snaaispul zoeken? 😬

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

04-08-2021 om 21:17

Meesje schreef op 04-08-2021 om 21:14:

[..]

Ja, hij probeert hem onzeker te maken. Ik herken dit gedrag van managers. Die lukt het wel om mij te intimideren 🙈 Heb het nooit zo duidelijk van een afstandje kunnen observeren.

Hè bah. Hoop dat dit dan mooi leermateriaal is voor je!  

Vind de psychologie in zulke programma's altijd wel leuk.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

04-08-2021 om 21:18

Meesje schreef op 04-08-2021 om 21:16:

[..]

Oh nee. Geluid uit en nog meer snaaispul zoeken? 😬

Kijk, da's pas meedenken! 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.