Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
Sophia_!
03-08-2021 om 22:36
Hen74 schreef op 03-08-2021 om 22:33:
[..]
Ik vind Theun te leuk voor Roxanne.
Ik vind haar ook leuk, maar ik ben in de minderheid geloof ik 😁
QuarrelsomeSnail25
03-08-2021 om 22:37
Sophia_! schreef op 03-08-2021 om 22:36:
[..]
Ik vind haar ook leuk, maar ik ben in de minderheid geloof ik 😁
Haantje79
03-08-2021 om 22:44
Sophia_! schreef op 03-08-2021 om 22:18:
ik ben ook team Monique! Zij moet het worden
En hij noemt haar al Moon!!!
ConsciousWalrus47
03-08-2021 om 22:44
Brabeau schreef op 03-08-2021 om 21:33:
Ben ik de enige die #teamjacob is?
Nee hoor, ik ook.
Dolfje
03-08-2021 om 22:47
Brabeau schreef op 03-08-2021 om 21:33:
Ben ik de enige die #teamjacob is?
Nou ik zou het er niet op kunnen maar die 4 valse wijven verdient hij wat mij betreft ook niet. Op een bepaalde manier lijkt hij toch wel zijn best te doen om het tenminste gezellig te houden.
impala
03-08-2021 om 22:49
Chupito schreef op 03-08-2021 om 22:44:
[..]
Nee hoor, ik ook.
Ik sluit aan.
impala
03-08-2021 om 22:50
Dolfje schreef op 03-08-2021 om 22:47:
[..]
Nou ik zou het er niet op kunnen maar die 4 valse wijven verdient hij wat mij betreft ook niet. Op een bepaalde manier lijkt hij toch wel zijn best te doen om het tenminste gezellig te houden.
Want hierom.
Nomade
03-08-2021 om 22:54
Sophia_! schreef op 03-08-2021 om 22:30:
[..]
Theun bij Roxanne toch ook wel?
Ik denk dat Mitch beter past.
Vind Teun wel echt een leuke vent, maar niet bij Roxanne. Bij hem zie ik toch een meer down to Earth type.
Val bij Roxanne wel over het zelfstandig stukje bij Jeffrey: zij heeft de b&b van haar ouders gekregen, hoe zelfstandig en ambitieus is dat???
Haantje79
03-08-2021 om 23:00
Dolfje schreef op 03-08-2021 om 22:47:
[..]
Hij is geen kwade vent maar hij communiceert heel onhandig en onduidelijk, ik heb ook medelijden met hem. Hij wordt er ook heel onzeker en gespannen van. Ik ben benieuwd hoe Jacob zich gedraagt bij een vrouw waarmee het klikt.
Sophia_!
03-08-2021 om 23:02
bij Jacob hadden ze ook beter omdebeurt kunnen komen, dan was het niet zo'n vrouwenfront geweest. Daar is geen doorkomen aan natuurlijk. Al helemaal niet voor zo'n sociaal onhandige man als hij is.
Herecomesthesun
03-08-2021 om 23:02
Haantje79 schreef op 03-08-2021 om 23:00:
[..]
Hij is geen kwade vent maar hij communiceert heel onhandig en onduidelijk, ik heb ook medelijden met hem. Hij wordt er ook heel onzeker en gespannen van. Ik ben benieuwd hoe Jacob zich gedraagt bij een vrouw waarmee het klikt.
Ik ook! Ik denk dat hij zich dan veel vrijer gedraagt en best wel eens echt heel gezellig en open kan zijn. Deze vier vrouwen vormen voor hem een front waar hij niet tegenop kan boksen. Ga er maar eens aan… je doet je best er op jouw manier wat van te maken maar alles wat je doet wordt geanalyseerd door vier vrouwen die vrij aanwezig zijn met hun meningen.
DownrightMouse59
03-08-2021 om 23:05
Ik vind het een heerlijk programma om te kijken qua ergernis en verbazing. Maar eigenlijk is het natuurlijk een superslecht programma: er is niks duidelijk qua regels, dat hele gedoe met mensen die zelf zijn uitgezocht of door vrienden wordt verder niet uitgewerkt, niemand weet waarom die vrouwen bij Jacob alle vier blijven, of hoe het verder gaat. En ik vind Art een droppie maar wat doet hij precies in dit programma behalve een beetje voice overen?
Het is wel heel simpel gemaakt dit, zeker als je het bijvoorbeeld vergelijkt met Boer zoekt Vrouw waar veel meer opbouw en diepgang in zit.
Maar goed, ergeren is heerlijk hoor en me verbazen ook! Daar niet van. 
Muzieknootje64
03-08-2021 om 23:13
Jacob is zeker niet mijn favoriet en een cursus "luisteren/communicatie" is zeker een aanrader voor hem. Maar die dames hebben hem vanaf dag 1 ook geen enkele kans gegeven en klitten liever samen in een soort roddelvrouwenclubje die hem achter zijn rug om belachelijk maken.
Het is lastig toenadering te zoeken of een persoonlijk gesprek te voeren als je steeds door 4 boze heksen tegelijkertijd wordt afgebrand over alles wat je doet. Ik vind het ook respectloos als je iemands B&B compleet wilt verbouwen zonder samenspraak of overleg. Je bent per slot van rekening wel te gast en niet de eigenaar! Maar als hij dan 5 minuten hulp vraagt omdat de vissen zonder zuurstof zitten laten ze hem volledig in de steek. De katten werden ook al niet gewaardeerd en ik vraag me af waarop deze dames zijn geselecteerd omdat hij wel heeft aangegeven dat je van dieren moest houden. Die fitnessvrouw met dat "botoxhoofd" met stekeltjeshaar is wel de ergste van de 4 en de-rest volgt haar om in het vrouwengroepje niet uit de toon te vallen; ( kuddegedrag). Als je dan toch geen klik voelt of niet je best wilt doen om Jacob als persoon te leren kennen vraag ik me af wat je daar dan doet. Pak dan je koffer ( bezemsteel) en vlieg dan weg/ vertrek!
Nomade
03-08-2021 om 23:13
art werd gevraagd en dacht: mooi dan komt er geld binnen in coromatijd!
Geen gekke gedachte…