Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
impala
03-08-2021 om 11:32
HexOpBezemsteel schreef op 03-08-2021 om 08:36:
[..]
Jacob is echt geen leuke man, vind ik. Zelfs Bert is nog leuker.
Van die Gwen krijg ik echt de kriebels, met dat domme gegiechel. Ik weet niet waarom ik nou ergens las dat Romana serieuze concurrentie krijgt van haar. Ik zag er in ieder geval niets van.
Ik schreef dat. Maar ik kom er helemaal op terug. Zit nu te kijken naar gisteren en zie dat Bert zich steeds meer gaat ergeren aan Gwen. Begrijpelijk ook. Wat een dom gekakel.
GroenTuintje
03-08-2021 om 11:43
safari schreef op 03-08-2021 om 01:42:
[..]
ik zag een 'where's Wally' voor me, met Art overal even opduikend
![]()
is nog best een leuk concept voor die saaiere b&b’s 
GroenTuintje
03-08-2021 om 11:47
impala schreef op 03-08-2021 om 11:32:
[..]
Ik schreef dat. Maar ik kom er helemaal op terug. Zit nu te kijken naar gisteren en zie dat Bert zich steeds meer gaat ergeren aan Gwen. Begrijpelijk ook.
Ja Gwen is de volgende kandidaat die geëlimineerd wordt
GroenTuintje
03-08-2021 om 11:48
vampierprinsesje schreef op 03-08-2021 om 08:42:
[..]
Ja, dit eigenlijk. Eerst had ik medelijden met de dames dat ze met zo'n zelf-ingenomen engerd opgescheept zaten, daarna kreeg ik medelijden met Jacob dat die dames nog geen poot wilden uitsteken om zijn vissen te redden maar uiteindelijk vind ik ze allemaal totaal onsympathiek overkomen. Maar sowieso het feit dat dat landhuis van Jacob niet eens daadwerkelijk als B&B gebruikt wordt, kunnen we deze groep niet gewoon weglaten uit het programma en een nieuwe krijgen?
Eens
safari
03-08-2021 om 11:50
impala schreef op 03-08-2021 om 11:32:
[..]
Ik schreef dat. Maar ik kom er helemaal op terug. Zit nu te kijken naar gisteren en zie dat Bert zich steeds meer gaat ergeren aan Gwen. Begrijpelijk ook. Wat een dom gekakel.
ik dacht dat ook, zijn oogjes leken helemaal op te lichten in de prille 'je m'appelle Gwen-tshirt' fase. maar nee ook hij wordt helemaal gek van dat inhoudsloze gegiebel.. ben blij (team Romana)!
GroenTuintje
03-08-2021 om 12:02
safari schreef op 03-08-2021 om 11:50:
[..]
ik dacht dat ook, zijn oogjes leken helemaal op te lichten in de prille 'je m'appelle Gwen-tshirt' fase. maar nee ook hij wordt helemaal gek van dat inhoudsloze gegiebel.. ben blij (team Romana)!
Ik ook
Romana moet het gewoon worden
ButterCup
03-08-2021 om 12:42
Gwen schaamt zich vast rot nu ze zichzelf terugziet.
Bij Roxanne is het gewoon genant; bij Debby doen ze iig nog wat 'ontspannends' tussen door, zij heeft ze echt alleen maar aan het werk.
En zooooo ongemakkelijk hoe ze ze echt ook aanspreekt als medewerkers die alles nog moeten leren. Ik voel gewoon plaatsvervangde schaamte.
Penne
03-08-2021 om 13:19
Ik mis inderdaad ook de gezelligheid bij Roxanne, en het stukje elkaar leren kennen. Het blijft zo oppervlakkig. Zelfs bij Debbie was er gisteren gezelligheid.😄
En geen idee wat er allemaal bij Jacob gebeurd, het gaat daar in ieder geval niet de goede kant op.
Meesje
03-08-2021 om 13:58
Goh ja, het is wel errug weinig liefde in deze b&B's...
Debbie leek gisteren inderdaad wat gezelliger, maar eigenlijk alleen met die vriendinnen erbij. Dus weet niet of dat oprecht was. Zij lijkt een rol te spelen, ook naar die vriendinnen. Krijg de indruk dat ze graag een chique intelligente bereisde ondernemer speelt terwijl ze eigenlijk een gewone, zelfs wat degelijke en stijve meid is. Ze zoekt het type dat zij zelf denkt te zijn/speelt, maar zo een type prikt daar waarschijnlijk zo doorheen. Of verlangt iig dat zij een keer gemakkelijke schoenen aantrekt en tot voorbij de dorpsgrens komt.
Roxanne vind ik best aardig. Maar ik zie er weinig romantiek. Ze bemoedert haar jongens inderdaad of stuurt ze aan als een stage begeleider. Maar goed, zij reageren ook een beetje als stagiaires. Waarbij de ene pas net begint en leert bedden opmaken en de ander al gevorderd is en 2 borden tegelijk kan dragen.
Ik dacht ook dat Gwen wat meer geflirt en vrouwelijke competitie zou meebrengen. Maar die slaat volledig door. Dat gegiechel. En dat dansje. Is zij voortdurend stoned ofzo? Bert lijkt er aardig op af te knappen. Ach ja, ze probeert in ieder geval iets. Ik vrees dat Romana en Bert ook niks wordt, van Berts kant. Zie daar totaal geen aantrekkingskracht. Wel vriendschap.
Over Jacob en zijn harem is genoeg gezegd. Ben wel benieuwd naar de confrontatie vanavond. Ik vind Jacob vooral sneu en incapabel. Maar die vrouwen doen me denken aan pestkoppen. Van die meiden die geliefd zijn bij de leraar, maar die andere leerlingen voortdurend kleineren. Kijk ons eens kamers inrichten, helpen met iets dat jij nodig hebt, nee hoor, zoek het je maar uit en laat je vissen maar kapot gaan, ghegheghe.
Dutchgirly
03-08-2021 om 16:06
Ik was even een weekendje weg.. maar omg die Gwen met die t shirts, ze is 50 toch? Dat vind ik echt meer iets voor een 13 jarige... en dan nog al die pogingen om sexy te doen... is ze nou zo wanhopig? Zo wil je toch niet op tv? Voor Romana wel mooi entertainment. Ik snap trouwens echt niet wat er nou gaande is tussen Romana en Bert. Hij zegt dat ze alleen vrienden zullen blijven, zij zegt dat ze daar niet voor komt... dus??!?? Misschien moet Gwen eerst weg voor Romana de massageolie er nog een keer bij haalt...
Madamecannibale
03-08-2021 om 16:11
Dutchgirly schreef op 03-08-2021 om 16:06:
Ik was even een weekendje weg.. maar omg die Gwen met die t shirts, ze is 50 toch? Dat vind ik echt meer iets voor een 13 jarige... en dan nog al die pogingen om sexy te doen... is ze nou zo wanhopig? Zo wil je toch niet op tv? Voor Romana wel mooi entertainment. Ik snap trouwens echt niet wat er nou gaande is tussen Romana en Bert. Hij zegt dat ze alleen vrienden zullen blijven, zij zegt dat ze daar niet voor komt... dus??!?? Misschien moet Gwen eerst weg voor Romana de massageolie er nog een keer bij haalt...
Als ik het goed begrijp hebben ze ergens in de eerste twee dagen een gesprek gehad dat ze het gezellig hadden maar er geen aantrekkingskracht was (of iets in die trant). Maar ja… waarom is ze er dan nog. Ze lijken beiden geen afstand te willen nemen. Ik vind Romana behoorlijk vals, vooral richting Ysolde. Maar ze past wel bij Bert. Alleen wil Bert een slanke donkerharige vrouw met dansend haar en dat is Romana niet.
Dutchgirly
03-08-2021 om 16:26
Bert moet niet zo kieskeurig doen 🤣 hij is ook niet bepaald de catch of the day. Ik denk dat hij in zijn handjes mag knijpen met Romana.
Herecomesthesun
03-08-2021 om 16:38
Dolfje schreef op 03-08-2021 om 07:49:
Ik vind die Jacob nog steeds een rare knakker maar die vrouwen zijn echt niet leuk. Ze hebben totaal geen interesse in hem. Ik snap niet waarom ze zich aangemeld hebben. Niet voor de liefde in elk geval.
Voor een gratis vakantie?
Madamecannibale
03-08-2021 om 17:20
Herecomesthesun schreef op 03-08-2021 om 16:38:
[..]
Voor een gratis vakantie?
![]()
Ik denk wel dat ze verwachtingen hadden. Ik denk dat een aantal van de vrouwen zoals Segrun en Jenny echt wel leuk zijn en op zoek naar de liefde. Maar ze komen niet helemaal uit de verf helaas.
Knutselkei
03-08-2021 om 18:11
Facebook heeft weer een column over t wel en wee op de openbare pagina
B&B Vol Liefde
Groep (Openbaar) ·10,5 d. leden