Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
GroenTuintje
03-08-2021 om 01:23
Herecomesthesun schreef op 02-08-2021 om 23:38:
[..]
Hahahaha, zou wel hilarisch zijn geweest om Art steeds half in beeld op de achtergrond te zien
Ik krijg ineens zo’n dejavu naar “wie is de mol”, waarbij de mol af en toe op de achtergrond verschijnt
GroenTuintje
03-08-2021 om 01:25
Hen74 schreef op 03-08-2021 om 00:26:
[..]
Haha, ik moet lachen om mijn eigen onbewuste woordkeuze i.c.m. mijn nickname.
![]()

safari
03-08-2021 om 01:42
GroenTuintje schreef op 03-08-2021 om 01:23:
[..]
Ik krijg ineens zo’n dejavu naar “wie is de mol”, waarbij de mol af en toe op de achtergrond verschijnt
![]()
ik zag een 'where's Wally' voor me, met Art overal even opduikend
Dolfje
03-08-2021 om 07:49
Ik vind die Jacob nog steeds een rare knakker maar die vrouwen zijn echt niet leuk. Ze hebben totaal geen interesse in hem. Ik snap niet waarom ze zich aangemeld hebben. Niet voor de liefde in elk geval.
HexOpBezemsteel
03-08-2021 om 08:36
Dolfje schreef op 03-08-2021 om 07:49:
Ik vind die Jacob nog steeds een rare knakker maar die vrouwen zijn echt niet leuk. Ze hebben totaal geen interesse in hem. Ik snap niet waarom ze zich aangemeld hebben. Niet voor de liefde in elk geval.
Jacob is echt geen leuke man, vind ik. Zelfs Bert is nog leuker.
Van die Gwen krijg ik echt de kriebels, met dat domme gegiechel. Ik weet niet waarom ik nou ergens las dat Romana serieuze concurrentie krijgt van haar. Ik zag er in ieder geval niets van.
vampierprinsesje
03-08-2021 om 08:42
Dolfje schreef op 03-08-2021 om 07:49:
Ja, dit eigenlijk. Eerst had ik medelijden met de dames dat ze met zo'n zelf-ingenomen engerd opgescheept zaten, daarna kreeg ik medelijden met Jacob dat die dames nog geen poot wilden uitsteken om zijn vissen te redden maar uiteindelijk vind ik ze allemaal totaal onsympathiek overkomen. Maar sowieso het feit dat dat landhuis van Jacob niet eens daadwerkelijk als B&B gebruikt wordt, kunnen we deze groep niet gewoon weglaten uit het programma en een nieuwe krijgen?
Kizomba
03-08-2021 om 08:54
Dat gegiebel van die Gwen
.
Roxanne is stagebegeleidster van die 3 kerels. Die zoekt echt geen liefde, maar goedkope krachten.
Debbie,
, wat een hoge irritatiefactor heeft zij. Die manier van praten, bewegen. De manier hoe zij die jongens behandeld.
Dierenvriend97
03-08-2021 om 10:34
Ik geloof dat ik liever op een luchtbed zou liggen dan op de bank eigenlijk
HexOpBezemsteel
03-08-2021 om 10:49
Kizomba schreef op 03-08-2021 om 08:54:
Dat gegiebel van die Gwen
.
Roxanne is stagebegeleidster van die 3 kerels. Die zoekt echt geen liefde, maar goedkope krachten.
Debbie,, wat een hoge irritatiefactor heeft zij. Die manier van praten, bewegen. De manier hoe zij die jongens behandeld.
Ik vind die Roxanne eigenlijk helemaal niet zo vervelend.
Sophia_!
03-08-2021 om 10:51
HexOpBezemsteel schreef op 03-08-2021 om 10:49:
[..]
Ik vind die Roxanne eigenlijk helemaal niet zo vervelend.
Ik ook niet.
Ze zou wel iets meer met de mannen 1 op 1 kunnen gaan doen, in plaats van werken en 's avonds vroeg naar bed.
anijsblokje
03-08-2021 om 10:58
Romana lijkt op haar best als ze een bondje kan sluiten met iemand. Wie dat dan ook is.
@Dierenvriend: Ik dacht ook: doe mij maar dat luchtbed!
Vond het wel gemeen dat die 2 mannen niet met de nieuwste hadden overlegd over wat hij wilde. Gelukkig maakte hij er geen probleem van en was het nog best gezellig daar.
Nu snapte ik ook waar De Vijverpomp-scene vandaan kwam in dit topic.
Bijzonder dat geen van de vrouwen even opstond om te helpen. Voorlopig geeft Jacob meer om zijn vissen, dan om mensen, zo lijkt het. En waar zou hij zijn zonder zijn huishoudster!
Jammer dat er iedere dag ook B&B-eigenaren buiten beeld blijft. Waarschijnlijk wel goed voor de cluffhangers, maar toch! Want nu kunnen we speculeren hoe het eraan toegaat bij Caroline en Vincent, enzo.
Beterlaat2021!
03-08-2021 om 10:59
Ik schakel nog even naar de binnenkomst van Gwen. Ik had de ondertiteling aan, voor het gemak. Bert vroeg : waar kom je vandaan? Haar antwoord ben ik even kwijt, (Epe ofzo) maar zijn reactie was : 'Ojee, zwarte kousen'. En vervolgens stond er : 'incest'! in beeld, maar dat hebben ze blijkbaar toch maar weggehaald uit het geluid....
Om een relletje te voorkomen.
(Maar het was wederom niet aardig van ons Bert..).
QuarrelsomeSnail25
03-08-2021 om 10:59
Sophia_! schreef op 03-08-2021 om 10:51:
[..]
Ik ook niet.
Ze zou wel iets meer met de mannen 1 op 1 kunnen gaan doen, in plaats van werken en 's avonds vroeg naar bed.
'Iets meer'? Ze heeft nog helemaal niks gedaan 1 op 1, voor zover ik me kan herinneren. Laat staan iets romantisch.n
Oh, wacht, ik herinner me een wandeling met Mitch in het begin. Maar verder niks toch? Ook niet echt gesprekken gevoerd. Behalve de vraag wat Theun luistert.
Dat mis ik sowieso in dit programma: echte gesprekken. Zelfs voor een trashprogramma is het opvallend oppervlakkig. Totaal geen diepgang of inhoud.
Volgende keer beperk ik me maar tot het NOS-journaal. Annechien straalt meer seks uit. 
impala
03-08-2021 om 11:32
HexOpBezemsteel schreef op 03-08-2021 om 08:36:
[..]
Jacob is echt geen leuke man, vind ik. Zelfs Bert is nog leuker.
Van die Gwen krijg ik echt de kriebels, met dat domme gegiechel. Ik weet niet waarom ik nou ergens las dat Romana serieuze concurrentie krijgt van haar. Ik zag er in ieder geval niets van.
Ik schreef dat. Maar ik kom er helemaal op terug. Zit nu te kijken naar gisteren en zie dat Bert zich steeds meer gaat ergeren aan Gwen. Begrijpelijk ook.