Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sophia_!

Sophia_!

02-08-2021 om 22:53

GroenTuintje schreef op 02-08-2021 om 22:47:

[..]

Zou dat echt niet mogen? Ook niet met een test oid? Art hoefde daar toch ook niet zo lang te blijven?

Dat vroeg ik me toen ook al af, hoe ze dat gedaan hebben. Bij de dames werd gezegd dat ze twee weken moesten blijven.  

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

02-08-2021 om 22:53

Avena schreef op 02-08-2021 om 22:51:

[..]

Al die shots gemist van onderlinge blikken, hoe ze schalks lachend tegen elkaar aan hingen op het balkon, de selfie die Debbie met Pascal maakte en ook nog iets van een opmerking dat ze meer naar Pascal toetrok (volgens mij van die Nathalie, maar dat weet ik niet meer zeker)? Ik vond het er vrij dik bovenop liggen dat de kijker moest gaan denken dat Pascal nog kans maakt.

De scènes wel gezien. Maar alles anders geïnterpreteerd denk ik. Ik denk aan alle andere signalen te kunnen zien dat er totaal niks opbloeit. Maar ja, ik kan het mis hebben natuurlijk.

Haantje79 schreef op 02-08-2021 om 22:46:

Die Gwen loopt een beetje te hard van stapel met haar dansjes en t shirtjes. Bert kijkt met ogen als schoteltjes. Ik denk dat hij haar te goedkoop vind. maar wie weet maakt ze het nog goed komende afleveringen en neemt hij die kant van haar voor lief….

Als die Gwen niet heel snel iets van inhoud gaat laten zien, dan denk ik dat Bert haar hooguit als een leuk speeltje ziet. Maar ik denk eigenlijk dat hij daar te oud voor is. Hij vindt het geloof ik wel even lekker ongecompliceerd na het gezeik met Ysolde en Annemarie, maar ik denk dat Gwen kansloos is qua serieus relatiemateriaal. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

02-08-2021 om 22:54

Avena schreef op 02-08-2021 om 22:40:

Ik vind het bij Vincent saai. En bij Roxanne ook trouwens. Hoe meer Bert, Debbie en Caroline, hoe leuker!

Da's inderdaad wel spraakmakender.  Maar ik wil ook liefde zien! 

Hen74 schreef op 02-08-2021 om 22:54:

[..]

Da's inderdaad wel spraakmakender. Maar ik wil ook liefde zien!

Ah nee, ik kijk niet voor de liefde hoor... 

Avena schreef op 02-08-2021 om 22:56:

[..]

Ah nee, ik kijk niet voor de liefde hoor...

Voor de irritaties zeker

Sophia_!

Sophia_!

02-08-2021 om 22:57

Hen74 schreef op 02-08-2021 om 22:54:

[..]

Da's inderdaad wel spraakmakender. Maar ik wil ook liefde zien!

Ik ook! Een beetje mix tussen liefde en je ergeren aan stomme kandidaten is het beste 😁

Sophia_! schreef op 02-08-2021 om 22:53:

[..]

Dat vroeg ik me toen ook al af, hoe ze dat gedaan hebben. Bij de dames werd gezegd dat ze twee weken moesten blijven.

Klinkt dus als onzin. Ik dacht precies hetzelfde toen die presentator even langskwam. Lijkt me toch een kwestie van negatief testen en dan gewoon naar Nederland terug kunnen vliegen. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

02-08-2021 om 22:58

Sophia_! schreef op 02-08-2021 om 22:57:

[..]

Ik ook! Een beetje mix tussen liefde en je ergeren aan stomme kandidaten is het beste 😁

Ja, precies.

Avena schreef op 02-08-2021 om 22:58:

[..]

Klinkt dus als onzin. Ik dacht precies hetzelfde toen die presentator even langskwam. Lijkt me toch een kwestie van negatief testen en dan gewoon naar Nederland terug kunnen vliegen.

Nou dat, lekker dramatisch allemaal not.

Sophia_! schreef op 02-08-2021 om 22:53:

[..]

Bij sommige landen hoeft/hoefde dat niet als je er minder dan 24 uur verblijft/verbleef. Misschien vloog Art "even" op en neer?

Vinden jullie Roxanne ook zo neerbuigend doen over Jeffrey?

Sophia_!

Sophia_!

02-08-2021 om 23:01

Avena schreef op 02-08-2021 om 22:58:

[..]

Geen idee.  Ik heb een bekende in Portugal,  ze waren wel echt mega-streng daar over corona, maar in dit geval zou ik niet weten hoe het zit. Lijkt mij ook wel dat je weg kunt als je per se zou willen.  

Sophia_! schreef op 02-08-2021 om 23:01:

[..]

Geen idee. Ik heb een bekende in Portugal, ze waren wel echt mega-streng daar over corona, maar in dit geval zou ik niet weten hoe het zit. Lijkt mij ook wel dat je weg kunt als je per se zou willen.

We weten natuurlijk niet precies in welke tijd het is opgenomen, maar volgens mij mocht je overal in Europa altijd naar huis reizen. 

Brabeau schreef op 02-08-2021 om 23:00:

Vinden jullie Roxanne ook zo neerbuigend doen over Jeffrey?

Ik vind eigenlijk dat ze alle mannen behandelt alsof het stagiaires zijn in haar B&B. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.