Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hen74 schreef op 02-08-2021 om 20:56:

Oe! Hoge-school-bed-opmaken.

Ik las Bert-opmaken. 
Dat gaat Gwen niet lukken. 

Toen Gwen binnen kwam kreeg ik het idee dat Bert haar wel leuk vond. Hij reageerde in ieder geval een stuk losser dan bij de andere dames. Maar na vanavond geloof ik niet dat het wat gaat worden tussen Bert en Gwen. Het wordt Romana of geen van de vrouwen.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

02-08-2021 om 21:54

JackieBrown schreef op 02-08-2021 om 21:52:

[..]

Ik las Bert-opmaken.
Dat gaat Gwen niet lukken.

Haha.

Ik bedoelde met het bed trouwens die bij Roxanne. Maar overal kunnen ze er wel wat van. 

safari schreef op 02-08-2021 om 21:47:

'Dat stukje gastheerschap wat ik meeneem he, die ervaring en dan, ja dan ga ik de borden in plaats van links én rechts te dragen dus op mijn linkerhand twee borden te dragen, dat stukje sierlijkheid die je eigenlijk meeneemt naar de mensen toe."

- Teun te Roosendaal

Ik zeg: een lectoraat op de Hogere Hotelschool. Briljant!

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

02-08-2021 om 21:55

JackieBrown schreef op 02-08-2021 om 21:54:

[..]

Ik zeg: een lectoraat op de Hogere Hotelschool. Briljant!

Ja, dat inderdaad.

Romana for sure! 
vind geluiden uit die gekke giebelGwen schier onverdraagbaar

Was de website van Bert al voorbij gekomen hier?
https://lacressonne.nl/

Volgens mij zien we in Portugal een heleboel niet van wat er tussen Jacob en de dames gebeurt (of juist niet gebeurt). En het lijkt er ook niet op dat ze alle vier de hele week daar al aan het zwembad liggen en niets willen doen. Meer dat ze Jacob even flink zat zijn. Dat hij tegen de huishoudster/kok over de dames gaat klagen vind ik ook niet echt classy.

Dat gehinnik van die Gwen, niet te doen! 

Lavandula schreef op 02-08-2021 om 22:00:

Volgens mij zien we in Portugal een heleboel niet van wat er tussen Jacob en de dames gebeurt (of juist niet gebeurt). En het lijkt er ook niet op dat ze alle vier de hele week daar al aan het zwembad liggen en niets willen doen. Meer dat ze Jacob even flink zat zijn. Dat hij tegen de huishoudster/kok over de dames gaat klagen vind ik ook niet echt classy.

Dat niemand even een slang voor hem wilde vasthouden vond ik ook weinig classy. Het is inderdaad duidelijk dat die elkaar allang hebben opgegeven. Wordt een hele andere serie, want ze zitten daar nog wel even met elkaar opgescheept, toch? L'enfer, c'est les autres. 

Avena schreef op 02-08-2021 om 22:10:

[..]

Dat niemand even een slang voor hem wilde vasthouden vond ik ook weinig classy. Het is inderdaad duidelijk dat die elkaar allang hebben opgegeven. Wordt een hele andere serie, want ze zitten daar nog wel even met elkaar opgescheept, toch? L'enfer, c'est les autres.

Ik vind het niet kunnen dat niet even iemand hem helpt. 

Sophia_!

Sophia_!

02-08-2021 om 22:17

het wordt tijd dat we morgen weer eens bij Vincent kunnen kijken,  daar is het tenminste wel gezellig. 
Ik heb me vanavond alleen maar zitten ergeren aan iedereen 😡

Over vissen-gate, of ze hem nou willen helpen of niet, doe het dan überhaupt voor die vissen!!! Jezus.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

02-08-2021 om 22:32

Dolfje schreef op 02-08-2021 om 22:00:

Was de website van Bert al voorbij gekomen hier?
https://lacressonne.nl/

Kende 'm nog niet. Dank je!

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

02-08-2021 om 22:33

Sophia_! schreef op 02-08-2021 om 22:17:

het wordt tijd dat we morgen weer eens bij Vincent kunnen kijken, daar is het tenminste wel gezellig.
Ik heb me vanavond alleen maar zitten ergeren aan iedereen 😡

Vond het deze ronde ook niet leuk. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.