Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hen74 schreef op 01-08-2021 om 15:53:

[..] 

Vraag me dan altijd af of ze dan nog wel objectief naar hun gevoel kunnen kijken: willen ze die persoon in het bijzonder, of willen ze gewoon winnen omdat ze nu eenmaal in een wedstrijd zitten?

Zeker waar. Het format moet natuurlijk ook spicy tv opleveren. De mannen bij Caroline zijn iig concurrentiegevoelig. Het wordt niet duidelijk of ze op termijn de grindbak willen harken en met 5 soorten doekjes willen poetsen of er voor tv-kijkend Nederland er met de trofee vandoor willen gaan. 
Ik zet nu in op een fittie tussen Ramona en Wendy. Ramona wil wel graag winnen, denk ik zo en kan nog vals uit de hoek gaan komen 

Ramona en Gwen. Of zit je nu te spoileren over een Wendy? 😜

Meesje schreef op 01-08-2021 om 16:12:

Haha, nee, verkeerde naam!

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

01-08-2021 om 16:21

JackieBrown schreef op 01-08-2021 om 16:07:

[..]

Zeker waar. Het format moet natuurlijk ook spicy tv opleveren. De mannen bij Caroline zijn iig concurrentiegevoelig. Het wordt niet duidelijk of ze op termijn de grindbak willen harken en met 5 soorten doekjes willen poetsen of er voor tv-kijkend Nederland er met de trofee vandoor willen gaan.
Ik zet nu in op een fittie tussen Ramona en Wendy. Ramona wil wel graag winnen, denk ik zo en kan nog vals uit de hoek gaan komen

Haha, mooi omschreven!

Phlora schreef op 01-08-2021 om 14:37:

[..]

Nou nou ga je lekker? één iemand heeft een foutje gemaakt en het gaat over een vijverpomp.. waarschijnlijk was die persoon er niet eens van bewust dat het een spoiler was. The bachelor is bijv ook alleen maar op Videoland.

Nee  daar was ik mij inderdaad niet van bewust,  dank je.   Liep een aantal afleveringen achter en had bijgebinged. Ik ga niet expres spoilers lopen droppen natuurlijk. 

Het is dat Jacob nog niemand weg mag sturen want anders denk ik dat die vrouw met de vele tatoeages als eerste naar huis gaat. Nu vind ik zelf tatoeages ook verminking van je lichaam maar om dat nu zo te zeggen in het bijzijn van iemand die helemaal onder zit vond ik erg bot over komen van Jacob.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

01-08-2021 om 16:46

watertoren schreef op 01-08-2021 om 16:40:

Het is dat Jacob nog niemand weg mag sturen want anders denk ik dat die vrouw met de vele tatoeages als eerste naar huis gaat. Nu vind ik zelf tatoeages ook verminking van je lichaam maar om dat nu zo te zeggen in het bijzijn van iemand die helemaal onder zit vond ik erg bot over komen van Jacob.

Wat denken jullie? Heeft Jacob al een voorkeur? Die donkerharige dame met  bril komt nauwelijks naar voren. Weet haar naam ook niet meer. Maar die ziet hij niet zitten denk ik. Andersom ook niet trouwens. 

Maar wie wel?

Sophia_!

Sophia_!

01-08-2021 om 16:48

Hen74 schreef op 01-08-2021 om 16:46:

[..]

Wat denken jullie? Heeft Jacob al een voorkeur? Die donkerharige dame met bril komt nauwelijks naar voren. Weet haar naam ook niet meer. Maar die ziet hij niet zitten denk ik. Andersom ook niet trouwens.

Maar wie wel?

Ik denk dat hij ze alle vier zat is en blij zal zijn als hij weer alleen met de huishoudster in huis in. 

geen idee bij Jacob.
Maar ik kan zijn gedachtegang nergens in volgen dus dat zegt niet zo heel veel denk ik. 
Maar die dames bij Jacob: die zoeken toch een project ipv een kant en klare man denk ik dan? 
Ik wacht geduldig op morgen. Kijk wel later want moet eerst braaf gaan sporten 

Sophia_! schreef op 01-08-2021 om 16:48:

[..]

Ik denk dat hij ze alle vier zat is en blij zal zijn als hij weer alleen met de huishoudster in huis in.

Haha, dat denk ik ook.

Ik denk idd ook dat bij Jacob niet een echt een klik heeft gevonden. 
Het heeft denk ik ook verkeerd uitgepakt voor 'm: hij heeft een paar nare dingen gedaan (bazig, uit de hoogte, geen interesse tonen, alleen maar over zichzelf praten, dan nog dat gedoe met dat bed godallemachies zet dat bed er gewoon neer en haal t weer weg als de dames vertrokken zijn) en daarbij 4 dames tegenover zich die hun mannetje wel staan en ook nog eens prima met elkaar overweg kunnen. Ik heb zo'n vermoeden dat dat 's avonds is begonnen onder elkaar met: 'Lag het aan mij of vonden jullie het ook een beetje vreemd dat zus en zo' en voor je het weet delen ze irritaties met elkaar over hem die elkaar ook beïnvloeden. 
Overigens vind ik het wel eerlijker dat alle 4 de kandidaten tegelijk aankomen: bij Vincent heb ik niet het gevoel dat iemand anders nog kans maakt. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

01-08-2021 om 16:55

Nomade schreef op 01-08-2021 om 16:50:

geen idee bij Jacob.
Maar ik kan zijn gedachtegang nergens in volgen dus dat zegt niet zo heel veel denk ik.
Maar die dames bij Jacob: die zoeken toch een project ipv een kant en klare man denk ik dan?
Ik wacht geduldig op morgen. Kijk wel later want moet eerst braaf gaan sporten

Mee eens, ze zien Jacob in ieder geval wel als project!

Beterlaat2021! schreef op 01-08-2021 om 14:25:

Dat heb ik ook al een keer voorgesteld, tevergeefs.

Hoe moeilijk is het om gewoon niet naar Videoland te kijken?

Waarschijnlijk zijn Videolandkijkers mensen die als je een boek oppakt zeggen: "ze krijgen elkaar niet hoor, want ze gaat dood" !

Al een tijd geen beurt gehad, vriend(in)? 

Hen74 schreef op 01-08-2021 om 16:46:

[..]

Wat denken jullie? Heeft Jacob al een voorkeur? Die donkerharige dame met bril komt nauwelijks naar voren. Weet haar naam ook niet meer. Maar die ziet hij niet zitten denk ik. Andersom ook niet trouwens.

Maar wie wel?

Ze moeten toch 2 weken in quarantaine?  Dan kunnen ze dus nog niet weg,  al zouden ze het willen. 

Meesje schreef op 01-08-2021 om 16:12:

Ooooh! Had je Wendy nog niet gezien dan? 

Overigens kijk ik ook op Videoland, en ja, het is verrekte lastig om dat niet te doen. En doe ook mijn uiterste best verder om niet te spoileren. Het is lastig omdat je soms niet weet wat je in welke aflevering hebt gezien. Dus nee, niet iedereen die Videoland kijkt, zit automatisch te spoileren.

Hoe je het ook wendt of keert, ik vind Jacob echt een griezel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.