Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

27-07-2021 om 20:49

Ik denk dat Mariëlle (bij Vincent) iets te volwassen is voor hem. Leuke meid, maar staat anders in de wereld. Met Monique vind ik het gelijkwaardiger. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

27-07-2021 om 21:07

Jacob is date-technisch niet heel handig, beetje sociaal onhandig op dat vlak. Hij hoort uit, doet een vragenuurtje. In plaats van dat hij oprechte vragen stelt in een gespreksvorm.

begin eindelijk wat individuele kenmerken te onderscheiden van de dames bij Vadertje J. t was eerst gewoon 'groep van 4'. alleen de fitnessdame viel me eerder (best positief) op.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

27-07-2021 om 21:12

safari schreef op 27-07-2021 om 21:08:

begin eindelijk wat individuele kenmerken te onderscheiden van de dames bij Vadertje J. t was eerst gewoon 'groep van 4'. alleen de fitnessdame viel me eerder (best positief) op.

Mee eens. Leuker nu om naar te kijken.

Bert opent nu ook meer door dat gesprek met Art. Wordt wat persoonlijker zo, vind ik prettiger kijken. 

Jacob is een bijzondere man. Aan de ene kant komt hij gevoelig en lief over. Aan de andere kant toont hij weinig interesse in de vrouwen. Hij vraagt niet door als ze iets vertellen, maar vertelt liever meer over zichzelf en schept graag een beetje op. Hij lijkt niet door te hebben dat hij daarmee geen punten scoort. 

Hij lijkt erg gefocust op zijn eigen leventje en weinig geïnteresseerd in anderen. Misschien omdat hij al zo lang op dat gigantische landgoed woont? Dat hij gewend is geraakt dat alles om hem draait? 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

27-07-2021 om 21:16

Julali schreef op 27-07-2021 om 21:14:

Jacob is een bijzondere man. Aan de ene kant komt hij gevoelig en lief over. Aan de andere kant toont hij weinig interesse in de vrouwen. Hij vraagt niet door als ze iets vertellen, maar vertelt liever meer over zichzelf en schept graag een beetje op. Hij lijkt niet door te hebben dat hij daarmee geen punten scoort.

Hij lijkt erg gefocust op zijn eigen leventje en weinig geïnteresseerd in anderen. Misschien omdat hij al zo lang op dat gigantische landgoed woont? Dat hij gewend is geraakt dat alles om hem draait?

Denk het ook. Hij is niet meer gewend hoe hij zoiets aan moet pakken. Misschien verkeert hij sowieso weinig in sociale kringen. Dan leer je dat ook niet echt. 

Ik begin steeds meer te vermoeden dat Jacob een sociaal gen mist. Echt als reactie op heb je dit door? Ja dat heb ik nu geleerd en dat ga ik even verwerken of Naja het was iets in de strekking maar ik dacht echt als volwassen vrouw ren je toch gillend de poort uit. Maar ik dacht daarna dat ze 14 dagen in quarantaine zitten daar zouden ze überhaupt weg kunnen?

Bert is volgens mij best leuk maar onzeker met een klein hartje, grote mond maar heel gevoelig en al te lang alleen. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

27-07-2021 om 21:27

Nico zei op het eind nog iets tegen de camera. Over dat hij 'zijn land' achter moest laten of zo. En dat dit zijn droom was die nu in duigen valt. Waarom woont hij dan nog in Nederland?! Neem initiatief en ga gewoon zelf! 💪

zo was t niet in het begin maar ik vind Romana definitief echt leuk!

Hen74 schreef op 22-07-2021 om 21:33:

[..]

Type aanpakster, café-eigenaar geloof ik.

Ze doet me beetje denken aan Martien Meiland. Qua uiterlijk/postuur. 

Alleen zij is niet irritant 

ik begin ook wel een beetje te ontdooien voor Bert. 

Benieuwd naar morgen 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

27-07-2021 om 21:46

Ik googelde even op Vincent. Kwam toen op een site waar ik uit leek op te maken dat hij ooit in Ik Vertrek heeft gezeten. Keek het programma zelden. Maar iemand een idee? In dat artikel las ik dat hij in Italië een kasteel zou hebben. Of gooi ik nu dingen door elkaar?

Echt?  Sorry maar bij Bert is echt een steekje los hoor.

Julali schreef op 27-07-2021 om 21:14:

Jacob is een bijzondere man... Hij vraagt niet door als ze iets vertellen, maar vertelt liever meer over zichzelf en schept graag een beetje op. Hij lijkt niet door te hebben dat hij daarmee geen punten scoort.

Dit inderdaad. Sigrun zegt vandaag letterlijk tegen hem dat hij geen interesse in haar of de andere vrouwen toont en steeds over zichzelf praat en als antwoord begint ie over zijn ex en hoe goed hij was om haar in huis te nemen toen ze ziek werd.

Hen74 schreef op 27-07-2021 om 21:46:

Ik googelde even op Vincent. Kwam toen op een site waar ik uit leek op te maken dat hij ooit in Ik Vertrek heeft gezeten. Keek het programma zelden. Maar iemand een idee? In dat artikel las ik dat hij in Italië een kasteel zou hebben. Of gooi ik nu dingen door elkaar?

da's Martien Meiland! ooit bekend van Ik vertrek, daarna Chateau Meiland

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.