Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
safari schreef op 27-07-2021 om 14:04:

hey da's overmorgen al! happy days!

Overmorgen is het 29 juli en niet 29 aug  

Nog even een maandje geduld haha 

Meesje schreef op 27-07-2021 om 11:42:

Bert en Romana zijn allebei een beetje vreemd bot. Aparte communicatie en wat egocentrisch in hun gedrag en uitingen. Kan me voorstellen dat dat kan botsen, maar ook dat ze elkaar kunnen begrijpen en elkaar aankunnen.

Debbie; vooral veel vraagtekens voor mij. Dat deze mannen niet haar droommannen zijn kan ik bij inkomen. Hoe zij ze behandelt niet. En wat ze nu precies doet daar, druk, druk, druk. Met haar baan? Met mama bellen? Of is er daar ook ergens een B&B in dat huis, maar filmen ze die niet?

Roxanne kan me niet boeien...

Caroline vind ik wel leuk om te kijken. Het zijn allemaal van die typetjes. Zij zelf met haar poetsen en haar ogen, maar die mannen ook. Net karikaturen van echte mensen.

Jacob; ook heel bijzonder. Is hij nu verlegen en sociaal onhandig? Of is dit eigenlijk een 'enge man'. Met een ex die tot voor kort bij hem inwoonde met haar moeder, een huishoudster die niet poetst maar in een kleine bikini rondloopt en een mega groot huis dat hij zo nu en dan eens verhuurt.

Vincent en Monique zijn leuk samen. Vincent is wel heel afwachtend. Als hij Monique niet had gehad was er maar weinig schot in die verbouwing zijn gekomen denk ik. Daar moet je als vrouw wel tegenkunnen.

Al met al vind ik veel onduidelijkheid. Over het format/beloop van het programma, de activiteiten/levens van de B&B houders, de intenties van de deelnemers. Eigenlijk is het programma maar matig opgezet. En toch vind ik het leuk

Dit zou ik geschreven kunnen hebben, great minds think alike! 😉

Dierenvriend97 schreef op 27-07-2021 om 14:08:

[..]

Overmorgen is het 29 juli en niet 29 aug

Nog even een maandje geduld haha

ahum  

ik ben écht niet best met cijfers lately, in t optel-afbeeldingen topic maak ik ook al fout na vergissing na rekenmisser 

krijg straks mijn tweede vaccinatie. the only way is up for me 

Meesje schreef op 27-07-2021 om 11:42:

Roxanne kan me niet boeien...

Ik vind het ook zo saai bij haar. Die twee kerels zijn de hele dag die stacaravan aan het verven. Als ze een keer iets samen gaan doen, zoals dat paardrijden, dan gebeurt er eigenlijk nog niks. Art mag daar wel eens op bezoek gaan om de boel eens wat op te schudden. Misschien dat zij eens wat een op een dates moet gaan doen.

Roxanne is gewoon te doorsnee, daar is niks aan voor op tv 🤭

Hen74 schreef op 27-07-2021 om 13:02:

[..]

Nee joh, ben je mal! Het gaat toch om ónze mening en wat wij van de kandidaten vinden!

Nou in dat geval koppel ik Debbie aan Mark van Caroline, Caroline gaat met Erik, Roxanne krijgt Slaafse Melvin van Debbie, Bert heeft al 16 kippen, en vincent heeft al zijn Monique. Kat in het bakkie!

o en ik vergeet Vader Jacob die heeft Mariana al....

Nou, opgelost! Wat zal ik dan vanavond eens gaan doen?  

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

27-07-2021 om 20:17

Haantje79 schreef op 27-07-2021 om 20:11:

[..]

Nou in dat geval koppel ik Debbie aan Mark van Caroline, Caroline gaat met Erik, Roxanne krijgt Slaafse Melvin van Debbie, Bert heeft al 16 kippen, en vincent heeft al zijn Monique. Kat in het bakkie!

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

27-07-2021 om 20:20

Meesje schreef op 27-07-2021 om 20:14:

Nou, opgelost! Wat zal ik dan vanavond eens gaan doen?

Haha, wat vrouwen koppelen misschien, of wat mannen aan elkaar? Misschien Jacob die zegt dat ie na zo vaak Marianna in bikini gezien te hebben, nu daarop uitgekeken is en ook wel eens wat spannends wil doen.   

Er gebeurt in ieder geval weinig spectaculairs, hoewel ik het toch wel leuke tv vind. Mijn partner zegt steeds: 'Dat zijn allemaal acteurs.'

Hen74 schreef op 27-07-2021 om 20:20:

[..]

Haha, wat vrouwen koppelen misschien, of wat mannen aan elkaar? Misschien Jacob die zegt dat ie na zo vaak Marianna in bikini gezien te hebben, nu daarop uitgekeken is en ook wel eens wat spannends wil doen.

Mitch naar Vader jacob?  Zonder zijn shirt 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

27-07-2021 om 20:28

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

27-07-2021 om 20:40

Daar komt het... Bye Nico. Wat een muts zij, ze maakt het zichzelf wel heel moeilijk met vertellen. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

27-07-2021 om 20:45

Wat is dat met die wijven vrouwen dat ze denken dat zij zichzelf geweldig vinden en de mannen watjes zijn? Eerst Debbie over Melvin. En nu Caroline die denkt te zien dat Nico zich groot houdt.
Mijn visie? Nico voelt inderdaad niets voor haar en ziet het helder. Geen muurtje vond ik. 

Edit: nu verder gekeken en hij erkent het zelf ook. (En toch vind ik Caroline stom, zo!)

Ik denk dat Nico teleurgesteld was, maar dit niet wilde laten merken. Het zal echt geen ramp voor hem zijn, maar jammer vond hij het wel. Dat had hij best kunnen zeggen, nu deed hij zich inderdaad wat cooler voor dan dat hij was. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.