Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

26-07-2021 om 21:46

Jee Caroline. Moet je daarvoor je vriendin bellen? Zij met haar zogenaamde wijsheden richting Nico weet niet hoe ze iemand netjes af moet wijzen.

Komt op mij een beetje over als opdracht van de regie.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

26-07-2021 om 21:59

Zou best kunnen ja. 

Lavandula schreef op 26-07-2021 om 21:55:

Komt op mij een beetje over als opdracht van de regie.

Ja dat dacht ik ook, zal wel gescript zijn. Misschien moest ze zelfs wel iemand wegsturen, voor het drama effect. Het blijft tv.

ze worden ook wel wat aan hun lot overgelaten zonder door t format ingeprogrammeerde keuzemomenten. als niemand zelf opstapt en je durft niemand weg te sturen.. wordt t dan 'zoen zoen nou was gezellig allemaal, volgende keer bij mij, heeeerlijke drie weken met ons allen saampjes'? 

safari schreef op 26-07-2021 om 22:01:

ze worden ook wel wat aan hun lot overgelaten zonder door t format ingeprogrammeerde keuzemomenten. als niemand zelf opstapt en je durft niemand weg te sturen.. wordt t dan 'zoen zoen nou was gezellig allemaal, volgende keer bij mij, heeeerlijke drie weken met ons allen saampjes'?

Dandy schreef op 26-07-2021 om 21:14:

[..]

Nee, denk het juist niet. Volgens mij is het zijn type niet.

Ik denk dat zij zelf op gaat stappen als ze merkt dat alle beslissingen door haar zelf gemaakt moeten worden en er weinig actie in hem zit.

safari schreef op 26-07-2021 om 22:01:

Ik vind het als kijker ook vervelend dat er geen duidelijk format is. Moet degene die als eerste kwam op een gegeven moment ook weer weg als ze er alle vier zijn of heeft de eerste gewoon geluk en als enige tijd alleen? Hoe lang kan je maximaal blijven? Over hoeveel weken is alles verspreid? Het blijft allemaal nogal vaag en onvoorspelbaar.

Dit is een fb pagina van onze Jacob. Met in de hoofdrol de werkster.
Even doorklikken naar haar pagina blijkt ze een bodybuilder te zijn. 
Die in 2019 zwanger was. Waar zou dat kind nu zijn? 

https://m.facebook.com/Casa-de-Monte-Algarve-264000456958268/

Hen74 schreef op 26-07-2021 om 21:40:

Hij moet zijn blouse uitdoen. Zou dat ook zonder rel op internet aan een vrouw gevraagd kunnen worden?

Nou inderdaad. Wat een gênant moment was dat. Dat hij het nog deed ook. (en wat lelijk, zulke dik getrainde armen, maar dat terzijde. Echt zonde hoor, want hij heeft wel een leuke kop maar ik vind dat echt een afknapper). 

impala schreef op 26-07-2021 om 23:10:

[..]

Nou inderdaad. Wat een gênant moment was dat. Dat hij het nog deed ook. 

het vragen vond ik persoonlijk nog wel geinig, ihkv 'nee heb je.. maar het dan als een braaf aapje doén vond ik ook gênant. hij grabbelde ook meteen daarna weer naar zijn overhemd, wat t niet beter maakte. wie b zegt, moet minstens tot e wachten voor den ruitjesbloeze weer aan mag, da's algemeen bekend!

[..]

Nou inderdaad. Wat een gênant moment was dat. Dat hij het nog deed ook. (en wat lelijk, zulke dik getrainde armen, maar dat terzijde. Echt zonde hoor, want hij heeft wel een leuke kop maar ik vind dat echt een afknapper).

Ik weet niet of het specifiek getraind is hoor stuwadoor is een zwaar beroep.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

26-07-2021 om 23:18

[..]

Vind dat zelf ook niet zo mooi. Leuke jongen verder, maar ik vind hem uit verhouding op die manier.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

26-07-2021 om 23:19

BadEend schreef op 26-07-2021 om 22:51:

Dit is een fb pagina van onze Jacob. Met in de hoofdrol de werkster.
Even doorklikken naar haar pagina blijkt ze een bodybuilder te zijn.
Die in 2019 zwanger was. Waar zou dat kind nu zijn?

https://m.facebook.com/Casa-de-Monte-Algarve-264000456958268/

Zwanger van...? 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

26-07-2021 om 23:20

safari schreef op 26-07-2021 om 23:16:

[..]

het vragen vond ik persoonlijk nog wel geinig, ihkv 'nee heb je.. maar het dan als een braaf aapje doén vond ik ook gênant. hij grabbelde ook meteen daarna weer naar zijn overhemd, wat t niet beter maakte. wie b zegt, moet minstens tot e wachten voor den ruitjesbloeze weer aan mag, da's algemeen bekend!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.