Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

26-07-2021 om 09:36

Lulu_ schreef op 26-07-2021 om 09:33:

[..]

Leuk om te lezen!

Inderdaad, waar zijn die andere b&b eigenaren? In eerste instantie dacht ik: misschien te weinig aanmeldingen? Maar als ik die foto's zo zie dan kan ik me niet voorstellen dat dat zo is.

In ieder geval: goed werk, Sherlock Hen

Haha, zo word ik door mijn partner ook altijd genoemd.

Ik denk dan toch dat er te weinig aanmeldingen waren voor die andere kandidaten.

Hen74 schreef op 26-07-2021 om 09:36:

[..]

Haha, zo word ik door mijn partner ook altijd genoemd.

Wat grappig en toevallig! 

hoe Jacob aan zijn geld is gekomen ben ik ook benieuwd naar. Kan een flinke erfenis zijn geweest, of slimme zakenman, of in de goede tijd gekocht.. etc 

watertoren schreef op 26-07-2021 om 09:38:

Ik denk dan toch dat er te weinig aanmeldingen waren voor die andere kandidaten.

Er zijn er 2 bij die in Spanje zitten. Kan me voorstellen dat een hele crew en kandidaten niet welkom waren in dat land ivm corona. Eén knul woont met zijn moeder, zo te zien gewoon in Nederland, dat is net iets minder aantrekkelijk. Zeker voor mensen die op zoek zijn naar een avontuurlijke onafhankelijke B&B eigenaar (beeld dat je krijgt door de manier waarop het programma werd gepresenteerd).  

Hen74 schreef op 26-07-2021 om 09:24:

Ben even elders wezen spieken. Wat ik ondertussen weet:

Debbie heeft niet in haar eentje die B&B, ze runt hem met Nathalie. Aldus een lovende recensie op internet, waar zij onlangs nog bedankt worden voor hun gastvrijheid.

Huis van Jacob wordt nergens voor gebruikt. Behalve dat hij het af en toe te koop zet om de waarde te weten. Benieuwd waar hij zo rijk van is geworden trouwens.

Toch typisch dat dingen op tv zo anders zijn. Ik snap wel dat er geknipt wordt en dat een specifiek beeld wordt geschept. Maar een keer vermelden dat Debbie de B&B samen met iemand runt zou toch veel vragen wegnemen. Of laten doorsijpelen dat er meer ruimtes zijn in de B&B dan in beeld worden gebracht. Ik had bijvoorbeeld ook niet in de gaten dat Jacob nog ergens een privé deel had met een eigen keuken ed. Op die site staat trouwens ook wel dat hij zijn huis 'aan grote groepen verhuurt'. Dat is al wat anders dan een B&B. Maar hoe zou hij inderdaad dat huis hebben kunnen kopen? En wat is de rol van de huishoudster? Als het niet het schoonmaken van de gastenvertrekken is. 

Ik kijk via Videoland en geloof dat dat gelijk loopt met de TV, maar ik zal voor de zekerheid wat neutraler schrijven zonder spoilers.

Als ik heel eerlijk ben vind ik bijna alle B&B eigenaren weinig sympathiek. 
Roxanne spreekt me simpelweg niet zo aan qua karakter, vind haar erg bazig en dat hondje is echt een terrorist. Wel een prachtige B&B van wat ik gezien heb. Ik weet niet of de jongen die ze zo leuk vindt wel een goede match is, hij lijkt me iets te lief en dat ze over hem heen walst.
Debbie denkt volgens mij dat ze gratis werknemers in dienst heeft, ik vind dat ze erg weinig interesse en dankbaarheid toont. Ze heeft al meerdere keren echt niet leuk op Melvin gereageerd (nee zeggen tegen een date, als hij een herkansing vraagt daar eerst over na moeten denken, en hem 10min laten wachten waarin hij denkt op date te mogen en hem dan toch af te paaien). Misschien heb ik het verkeerd opgevat, maar ze leek hem tussen de regels door al afgewezen te hebben puur op het feit dat hij tattoo's heeft. Dat het niet je smaak is kan, maar uiterlijk is ook maar skin deep. Snap niet dat ze hem niet naar huis stuurt, ze ziet hem duidelijk niet zitten en die arme jongen maar deuren poetsen. Ook niet zo leuk dat ze telkens zegt het 'zoooo druk te hebben' dat ze geen tijd heeft voor de jongens en dan opeens belt ze dagelijks meerdere uren met mams. Hoe dan?
Bert doet me denken aan Boer Zoekt Vrouw. Norse man. Lastig contact maken. Ik denk dat hij een hele lieve leuke partner kan zijn als hij echt verliefd is, maar ik vind zelf de interactie tussen hem en Romana vermoeiend; de hele tijd dat getouwtrek en spelletje van aantrekken en afstoten. Ik zou er geen zin in hebben. Geef mij dan de hond maar, als ik dan toch moet touwtrekken met een man.
Caroline vind ik een leuke vrouw. Ze is respectvol en vriendelijk. Ik denk zelf dat die voetballer het best bij haar past. Die eerste man is iets te veel een pleaser denk ik en die 3e man vind ik niet leuk, arrogant. Maar nr 4 moeten we nog krijgen natuurlijk.
Vincent lijkt me een lieverd, al vind ik hen het saaist om naar te kijken: die is al over z'n oren verliefd volgens mij op die Monique. Hopelijk blijkt dat wederzijds.
Over Jacob verwonder ik me elke keer weer. Zo gemeen om te zeggen maar ik vind hem toch zon sulletje. Dan heeft ie 4 van die pittige dames (die ik leuk vind, trouwens!) en hij weet er niks meer uit te krijgen dan 'jullie vormen samen een front' en 'tattoo's vind ik vreselijk, een verminking van je lijf' (leuk voor de 2 dames met tattoo's aan tafel). Ik krijg bij hem een Calimero gevoel en hij staat ook telkens met dat open mondje toe te kijken. Kom op vent, beetje peper in de reet, want zo wordt het niks natuurlijk.

@Phlora : videoland  loopt  één dag voor he?

'  Wilt u alvast vooruitkijken?   '

@Hen74 : dank voor de link.  Nooit gezien op TV.  Je kunt je ook niet meer aanmelden.

Beterlaat2021! schreef op 26-07-2021 om 10:52:

@Phlora : videoland loopt één dag voor he?

' Wilt u alvast vooruitkijken? '

@Hen74 : dank voor de link. Nooit gezien op TV. Je kunt je ook niet meer aanmelden.

Ik loop zelf volgens mij een beetje achter op de Videoland afleveringen. Hoe dan ook, heb t expres neutraal gehouden, staan geen spoilers in

https://vlaamskijken.nl/2021/07/12/bb-vol-liefde-deelnemers-rtl4-videoland/ Hier de achternamen voor de speurneuzen! Maar Jacob heet 'gewoon' de Vries dus dat helpt niet echt. 

En ze zoeken bij Blue Circle al kandidaten voor seizoen 2. 

Zou het niet kunnen dat Debbie in het hoogseizoen wat hulp krijgt?

anijsblokje schreef op 26-07-2021 om 11:06:

https://vlaamskijken.nl/2021/07/12/bb-vol-liefde-deelnemers-rtl4-videoland/ Hier de achternamen voor de speurneuzen! Maar Jacob heet 'gewoon' de Vries dus dat helpt niet echt.

En ze zoeken bij Blue Circle al kandidaten voor seizoen 2.

Zou het niet kunnen dat Debbie in het hoogseizoen wat hulp krijgt?

http://www.racketlon.com/newengop06.rep.html

Als je Portugal achter de naam zet krijg je wel wat te zien op Google.

Vincent is al over z’n oren op Monique. Ik vind Monique echt een heel leuke vrouw. Kan nog niet goed peilen of het wederzijds is.
Jacob vind ik echt geen prettig persoon. Hij heeft het echt alleen maar over zichzelf en lijkt weinig interesse te tonen in de vrouwen. 

watertoren schreef op 25-07-2021 om 10:32:

Ik herinner me van Jacob wel dat hij in zijn oproep iets zei van ik vind blond haar mooi maar bruin haar vind ik ook mooi.

Die uitspraak zit in één van de afleveringen.

Nomade schreef op 25-07-2021 om 19:23:

ik kijk geen reclame dus als de oproepjes in reclameblokken zijn uitgezonden heb ik dat gemist. In de serie zag je wel stukken/stukjes/ de oproep wanneer de b&bhouder geïntroduceerd werd. Dat heb ik gezien.

Dat zou e.e.a. verklaren.

Hen74 schreef op 26-07-2021 om 09:24:

En dan hier nog een site waarop de kandidaten voorgesteld worden. En daar staan dus ook andere kandidaten bij! Waar zijn die??

BZV had ook altijd meer kandidaten dan waar ze uiteindelijk mee door gingen. Waarschijnlijk hebben ze ook hier naar het aantal reacties gekeken. Misschien ook bewust net zoveel mannen als vrouwen? En mogelijk speelde corona ook mee qua keuze lokaties.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.