Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
Sophia_!
25-07-2021 om 20:49
dat klinkt ook allemaal niet vriendelijk 😂
Jacob was vast blij toen ze vertrokken.
GroenTuintje
25-07-2021 om 20:52
Sophia_! schreef op 25-07-2021 om 20:49:
dat klinkt ook allemaal niet vriendelijk 😂
Jacob was vast blij toen ze vertrokken.
Nou zeg dat
Dutchgirly
25-07-2021 om 21:21
Nou inderdaad, hij klinkt nogal bitter. Ik denk niet dat hij bij een van de vrouwen de liefde heeft gevonden.
Knutselkei
25-07-2021 om 21:28
ik zag dat hij bij Facebook steeds reageerde bij t forum over de BEnB uitzendingen. Vond dat zo raar ertussen
Sophia_!
25-07-2021 om 21:50
Dutchgirly schreef op 25-07-2021 om 21:21:
Nou inderdaad, hij klinkt nogal bitter. Ik denk niet dat hij bij een van de vrouwen de liefde heeft gevonden.
Nee, dat denk ik ook niet nu.
Ik vind die dames ook best vervelend. Met z'n vieren vormen ze een soort front tegenover Jacob. Wat moet zo'n man daar nou mee?
QuarrelsomeSnail25
26-07-2021 om 01:03
Lavandula schreef op 25-07-2021 om 20:42:
En volgens Jacob was de B&B helemaal niet vies, de dames hadden het zelf vies gemaakt:
ja ik was zelf beetje geschokt hoe ze klagen over een vies huis terwijl zij het zelf vies gemaakt hebben, nog ik nog mariane maken voor ze schoon en ik gebruik zelf een andere keuken vanuit mijn.prive deel...ze hebben zelfs een van mijn wasmachines geslooptDat hele B&B-gebeuren is trouwens een verzinsel. Hij heeft het tot nu toe alleen via een tussenpersoon in zijn geheel als vakantiehuis verhuurd. Losse kamers/suites verhuren als B&B was alleen nog een plan.
Bizar zeg.
Ze hadden vanuit het programma misschien niet genoeg deelnemers met een echte B&B. Maar da's logisch als ze daarvoor opgeroepen hebben in reclameblokken! Die kijken veel mensen toch niet!
Meesje
26-07-2021 om 07:26
Ach, die Jacob. Die is erg teleurgesteld.
Wat gek idd dat het niet eens een b&b is. Het excuus dat de dames het zelf vies maken gaat ook niet op in een b&b; je mag dan toch juist verwachten dat gastheer of huishoudster de gemeenschappelijke ruimtes schoonhouden.
Knutselkei
26-07-2021 om 08:06
Sophia_! schreef op 25-07-2021 om 21:51:
hoe heet hij verder? Dan ga ik ook s kijken op FB 😁
Oe dat weet ik niet, hij reageerde in de openbare FBpagina “B&B vol liefde” steeds op een stukje over zijn B&B,waar mensen opmerkingen maakten.
sinds iemand zei dat hij leek op de boer van shaun t schaap kan ik m niet anders meer zien whahahha.
Kan helaas nog geen foto plakken
GroenTuintje
26-07-2021 om 08:48
Knutselkei schreef op 26-07-2021 om 08:06:
[..]
Oe dat weet ik niet, hij reageerde in de openbare FBpagina “B&B vol liefde” steeds op een stukje over zijn B&B,waar mensen opmerkingen maakten.
sinds iemand zei dat hij leek op de boer van shaun t schaap kan ik m niet anders meer zien whahahha.Kan helaas nog geen foto plakken

QuarrelsomeSnail25
26-07-2021 om 09:24
Ben even elders wezen spieken.
Wat ik ondertussen weet:
Debbie heeft niet in haar eentje die B&B, ze runt hem met Nathalie. Aldus een lovende recensie op internet, waar zij onlangs nog bedankt worden voor hun gastvrijheid.
Huis van Jacob wordt nergens voor gebruikt. Behalve dat hij het af en toe te koop zet om de waarde te weten. Benieuwd waar hij zo rijk van is geworden trouwens.
En dan hier nog een site waarop de kandidaten voorgesteld worden. En daar staan dus ook andere kandidaten bij! Waar zijn die??
https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/5212111/deze-bb-eigenaren-wonen-het-buitenland-en-zoeken-de-liefde
Lulu_
26-07-2021 om 09:27
Knutselkei schreef op 26-07-2021 om 08:06:
[..]
sinds iemand zei dat hij leek op de boer van shaun t schaap kan ik m niet anders meer zien whahahha.Kan helaas nog geen foto plakken
Even opgezocht .... maar lijkt idd sprekend 
QuarrelsomeSnail25
26-07-2021 om 09:29
Hoewel er in de eerste alinea gerept wordt over een kandidaat die mogelijk al een vriend heeft, lees ik dat verder niet meer terug in de tekst. Iemand een idee?
https://www.ditjesendatjes.nl/doorgestoken-kaart-vraagtekens-bij-bb-vol-liefde-deelneemster-debbie/
QuarrelsomeSnail25
26-07-2021 om 09:33
Caso de Monte heet het huis van Jacob. Zag ergens een link naar Facebook, maar kan hem niet terugvinden.
Lulu_
26-07-2021 om 09:33
Hen74 schreef op 26-07-2021 om 09:24:
Ben even elders wezen spieken.
Wat ik ondertussen weet:
Debbie heeft niet in haar eentje die B&B, ze runt hem met Nathalie. Aldus een lovende recensie op internet, waar zij onlangs nog bedankt worden voor hun gastvrijheid.
Huis van Jacob wordt nergens voor gebruikt. Behalve dat hij het af en toe te koop zet om de waarde te weten. Benieuwd waar hij zo rijk van is geworden trouwens.
En dan hier nog een site waarop de kandidaten voorgesteld worden. En daar staan dus ook andere kandidaten bij! Waar zijn die??
https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/5212111/deze-bb-eigenaren-wonen-het-buitenland-en-zoeken-de-liefde
Leuk om te lezen!
Inderdaad, waar zijn die andere b&b eigenaren? In eerste instantie dacht ik: misschien te weinig aanmeldingen? Maar als ik die foto's zo zie dan kan ik me niet voorstellen dat dat zo is.
In ieder geval: goed werk, Sherlock Hen