Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

25-07-2021 om 00:29

Courage schreef op 24-07-2021 om 20:03:

Weten jullie waar ik de oproep/voorstelfilmpjes van de B&B-eigenaren terug kan zien?

Aflevering 1 misschien? Kan me vast herinneren dat ik toen iets gezien heb. Of waren dat de reageerders?

Courage schreef op 24-07-2021 om 20:03:

Weten jullie waar ik de oproep/voorstelfilmpjes van de B&B-eigenaren terug kan zien?

Ik heb geprobeerd die op te snorren, maar ze niet gevonden! Wie weet is iemand anders een betere speurder. 

Hen74 schreef op 25-07-2021 om 00:29:

[..]

Aflevering 1 misschien? Kan me vast herinneren dat ik toen iets gezien heb. Of waren dat de reageerders?

Nee, daar zaten ze niet in. Misschien af en toe een zin uit de oproep, maar niet de volledige oproepen.

anijsblokje schreef op 25-07-2021 om 08:34:

[..]

Ik heb geprobeerd die op te snorren, maar ze niet gevonden! Wie weet is iemand anders een betere speurder.

Ja precies, want ik lees in sommige reacties dat ze die wel hebben gezien.

Ben benieuwd welk beeld er van ze is neergezet en hoe wij dat nu ervaren in de serie. Overigens wordt er natuurlijk veel weggelaten door RTL en flink geknipt en geplakt...

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

25-07-2021 om 09:22

Courage schreef op 25-07-2021 om 09:19:

[..]

Nee, daar zaten ze niet in. Misschien af en toe een zin uit de oproep, maar niet de volledige oproepen.

Ah, oké. Bestaan ze wel? Ik bedoel: kan me niet herinneren dat ooit op tv gezien te hebben. 

je zou haast denken dat ze al een lijst hadden met beschikbare personen ofzo. Ik heb verder ook geen oproepen gezien zoals wel bij BZV oid 

Ik heb de oproepjes ooit wel gezien,  maar dat is al lang geleden.  Ik dacht al dat het programma  nooit zou komen.

Ik herinner me van Jacob wel dat hij in zijn oproep iets zei van ik vind blond haar mooi maar bruin haar vind ik ook mooi.

ik kan me niet herinneren dat ik ze gezien heb. Alleen stukjes. Jacob bij dat beeld op het tennisveld oa. Maar ze moeten er toch zijn? Er moet toch ergens op gereageerd zijn?

Ik ga nu ineens twijfelen.... Ik herinner me de eerste oproep :  heeft u een B&B in binnen-of buitenland en ontbreekt daarbij een partner? Meld je dan nu aan!

Er waren inderdaad oproepjes maar volgens mij werden deze in de reclameblokken tussen andere reclames uitgezonden en niet zoals bij BVZ in een aflevering.

ik kijk geen reclame dus als de oproepjes in reclameblokken zijn uitgezonden heb ik dat gemist. In de serie zag je wel stukken/stukjes/ de oproep wanneer de b&bhouder geïntroduceerd werd. Dat heb ik gezien. 

Oja, ik sla ook altijd de reclame over (8 minuten!).
Vroegâh ging ik even douchen tijdens de reclame blokken .

Jacob had een band willen creeren onder het sjoelen of pingpongen. En de dames elke 4 dagen een andere kamer laten verdienen daarmee

Wie zit er in hemelsnaam op te wachten om, als je ergens verblijft, elke 4 dagen al je spullen op te moeten pakken om te verhuizen naar een andere kamer?

citaat van Jacob (van facebook):

Mijn huis heeft 11 slaapkamers, 5 mooie ware er voor de crew die hier ook in quarentaine verbleef. 1 voor mij, 1 voor Mariane de assistent en er ware er 4 voor de dames plus camper, de prinsesjes kregen master suite, slaapkamer 2 boven en 3 mindere opties waar ze zelf uit mochten kiezen. Het was mijn idee om de dames elke 4 dagen via spelletjes een kamer te laten verdienen en uitkiezen ! Maar van spelletjes waren ze niet gediend en onderling hebben ze afgesproken, dus een band greeren onder een potje sjoel of ping pong werd gelijk uitgesloten.

En volgens Jacob was de B&B helemaal niet vies, de dames hadden het zelf vies gemaakt:
ja ik was zelf beetje geschokt hoe ze klagen over een vies huis terwijl zij het zelf vies gemaakt hebben, nog ik nog mariane maken voor ze schoon en ik gebruik zelf een andere keuken vanuit mijn.prive deel...ze hebben zelfs een van mijn wasmachines gesloopt 

Dat hele B&B-gebeuren is trouwens een verzinsel. Hij heeft het tot nu toe alleen via een tussenpersoon in zijn geheel als vakantiehuis verhuurd. Losse kamers/suites verhuren als B&B was alleen nog een plan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.