Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen. ![]()
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee? 
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
redbulletje
22-07-2021 om 17:06
Nomade schreef op 22-07-2021 om 16:59:
[..]
Klopt helemaal: maar Monique is niet degene met een b&b. Voor een dame die daar is voor de liefde en dit voor het eerst doet vind ik het lang niet slecht.
Zij probeerde er idd wat van te maken met wat er in huis is, maar ik zou verwachten dat de eigenaar zelf met 'n onvergetelijk ontbijt op de proppen komt.
Meesje
22-07-2021 om 17:37
redbulletje schreef op 22-07-2021 om 17:06:
[..]
Zij probeerde er idd wat van te maken met wat er in huis is, maar ik zou verwachten dat de eigenaar zelf met 'n onvergetelijk ontbijt op de proppen komt.
Ik kreeg de indruk dat Vincent het nu al héél veel vond
Sophia_!
22-07-2021 om 17:40
redbulletje schreef op 22-07-2021 om 16:11:
[..]
Maar zelfs dat ontbijt vond ik karig vergeleken bij échte b&b's. Het ontbijt is meestal een echt visitekaartje waarbij de gastvrouw/heer zich uitslooft om met wat origineels te komen naast een uitgebreid assortiment aan standaard ontbijtopties.
Ik ben nog nooit in een B&B geweest, dus nu ben ik benieuwd wat dan daar een echt ontbijt is?
redbulletje
22-07-2021 om 17:40
Meesje schreef op 22-07-2021 om 17:37:
[..]
Ik kreeg de indruk dat Vincent het nu al héél veel vond
Ja, daar verbaasde ik me idd ook over dat hij opperde dat ze het misschien wel teveel zouden vinden. Het kan mij niet veel genoeg zijn als ik op vakantie ben. Ik heb graag een ruime keuze. Of anders toch een optie om eieren te laten bereiden naar keuze ipv alleen een gekookt exemplaar.
redbulletje
22-07-2021 om 17:42
Sophia_! schreef op 22-07-2021 om 17:40:
[..]
Ik ben nog nooit in een B&B geweest, dus nu ben ik benieuwd wat dan daar een echt ontbijt is?
Variabel, maar diverse bereidingen van eieren, ruime keuze uit vleeswaren en gebakken bacon/worstjes, vers gebakken pancakes met vers fruit. Diverse soorten broodjes van croissantjes, pistolets tot meergranenstokbrood. En natuurlijk plakjes kaas en diverse soorten jam/zoet beleg. Oh en vers geperst sinaasappelsap mag natuurlijk ook niet ontbreken!
Sophia_!
22-07-2021 om 17:45
redbulletje schreef op 22-07-2021 om 17:42:
[..]
Variabel, maar diverse bereidingen van eieren, ruime keuze uit vleeswaren en gebakken bacon/worstjes, vers gebakken pancakes met vers fruit. Diverse soorten broodjes van croissantjes, pistolets tot meergranenstokbrood. En natuurlijk plakjes kaas en diverse soorten jam/zoet beleg. Oh en vers geperst sinaasappelsap mag natuurlijk ook niet ontbreken!
Oh heerlijk!
Daar geniet ik ook altijd zo van in hotels. Thuis eet ik net een schaaltje yoghurt, maar dan ga ik helemaal los
watertoren
22-07-2021 om 18:03
Ik ben ook nog nooit in een B&B geweest. Dat is volgens mij meer iets voor als je op doorreis bent en ergens wil overnachten. Wij gaan altijd vliegen en boeken een hotel of appartement. Het ontbijt zou me niet boeien want ik eet 's morgens niet.
redbulletje
22-07-2021 om 18:08
watertoren schreef op 22-07-2021 om 18:03:
Ik ben ook nog nooit in een B&B geweest. Dat is volgens mij meer iets voor als je op doorreis bent en ergens wil overnachten. Wij gaan altijd vliegen en boeken een hotel of appartement. Het ontbijt zou me niet boeien want ik eet 's morgens niet.
Nee, een B&B hoort juist bijzonder goed ontbijt te bieden, het is immers de helft van de service die ze bieden. Het is geen motel waarbij het vrijwel alleen om een overnachting draait.
watertoren
22-07-2021 om 18:09
redbulletje schreef op 22-07-2021 om 18:08:
[..]
Nee, een B&B hoort juist bijzonder goed ontbijt te bieden, het is immers de helft van de service die ze bieden. Het is geen motel waarbij het vrijwel alleen om een overnachting draait.
Dat snap ik maar omdat ik niet ontbijt zou het mij persoonlijk niet boeien.
redbulletje
22-07-2021 om 18:12
watertoren schreef op 22-07-2021 om 18:09:
[..]
Dat snap ik maar omdat ik niet ontbijt zou het mij persoonlijk niet boeien.
Dat is dan idd zonde. Aan de andere kant hou ik juist van de kleinschaligheid en luxe en het zwembad voor (bijna) privégebruik wat mijn type B&B heeft, dus ook al zou ik geen gebruik maken van het ontbijt, vind ik het wel fijn om er te verblijven. Hou niet van grootschalig en druk.
VivaLaVida
22-07-2021 om 20:44
Die Debbie, dat kán toch niet. Krijg steeds meer een hekel aan haar. Heb met Melvin te doen. Wat wordt die te kakken gezet. Ik denk dat hij dat ook wel doorheeft als hij het nu terug ziet.
Lavandula
22-07-2021 om 20:46
Wouw, Melvin vraagt of ze mee gaat, maar Debbie wijst hem weer af. Ga gewoon de ochtend met hem weg en dan de middag met Pascal. Hopelijk trekt Melvin zijn conclusies nu.
Nomade
22-07-2021 om 21:04
Knutselkei schreef op 22-07-2021 om 20:57:
Het is gewoon zielig zoals ze doet
Nou dit: ik zou als ik Marvin was de tijd gebruiken om mijn koffer in te pakken.