Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nomade schreef op 18-07-2021 om 19:15:

ff een vraagje hè?
In het kader van blijven dromen:
Iemand een idee wat de b en b van Vincent zou kosten?

Je bedoelt wat een overnachting daar zou kosten? Geen idee, maar als je weet hoe de B&B heet kun je het ongetwijfeld vinden op  www.

Beterlaat2021! schreef op 18-07-2021 om 19:30:

[..]

Je bedoelt wat een overnachting daar zou kosten? Geen idee, maar als je weet hoe de B&B heet kun je het ongetwijfeld vinden op www.

Nee: het pand zelf. Ik kan echt beter klussen dan Vincent. 

Sophia_!

Sophia_!

18-07-2021 om 20:15

dat pand is echt leuk he! Ik zag mezelf er al wonen 
Zonder Vincent hoor 😬

Het pand van Vincent is zeker mooi, het pand van Portugal vind ik ook heel mooi. En nu bedenk ik me dat ik eigenlijk helemaal niet weet hoe het pand van Bert er uit ziet.. Daar moet ik de volgende keer eens beter op letten. 

Ik heb vakantie en het is inmiddels de gewoonte om in de ochtend met een kop koffie B&B te kijen.. alleen moet ik wellicht eerst op dit topic reageren (of s avonds laat) want ik wil nou vanalles kwijt maar niet spoileren. 

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 12:25

Portugal heb ik nog niet gezien denk ik, dat pand van Bert maakt dan ook echt geen indruk. 
Ik zat gisteren de laatste afleveringen te kijken en snap echt niet waarom Ysolde nog blijft. Dat is gewoon zelfkastijding,  maar misschien houdt ze daar wel van 😁

Romana zit er ook niet echt te genieten, geloof ik.

Maar wat wil je, met zo'n 'gastheer' ?

die in Portugal vind ik niet leuk  

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 12:30

Beterlaat2021! schreef op 19-07-2021 om 12:26:

Romana zit er ook niet echt te genieten, geloof ik.

Maar wat wil je, met zo'n 'gastheer' ?

Van haar snap ik niks, ik krijg er geen hoogte van. Soms denk ik dat ze het wel leuk vind, maar zij lijkt ook best bot ofzo. Als ik naar hun kijk voelt het ongemakkelijk allemaal. 

Idd, een gastheer kun je hem nauwelijks noemen. Je zal daar in de B&B zitten. 

GroenTuintje schreef op 19-07-2021 om 12:27:

die in Portugal vind ik niet leuk

Prachtige plek , vervelende vent.

Die B&b van Bert lijkt me ook maar een ratjetoe.

Romana en Bert zouden denk ik best bij elkaar kunnen passen want ze kunnen beiden zo bot zijn.. In de aflevering van dinsdag verwacht ik nog het een en ander te zien gezien het einde van de aflevering van vandaag. Wellicht ook een beeld van een afstand, zodat je het pand ziet. Dat zag ik in de aflevering van vandaag van het pand in Portugal.

Dolfje schreef op 19-07-2021 om 12:34:

[..]

Prachtige plek , vervelende vent.

Die B&b van Bert lijkt me ook maar een ratjetoe.

Ja dat.

Die B&B van Bert heeft wel zijn (brocante) charme, ik hou daar wel van. 

Ik heb vorige week één keer gekeken. Maar ik snap er niet veel van. Kan me iemand in Jip en Janneketaal uitleggen wat de bedoeling van dit programma is, of vanwaar die titel "B&B Vol Liefde" ? Is het een soort 'boer zoekt vrouw' maar dan voor B en B eigenaren? Of draait het hier om 'liefde' (seks)

Fleurtje_5 schreef op 19-07-2021 om 12:38:

Ik heb vorige week één keer gekeken. Maar ik snap er niet veel van. Kan me iemand in Jip en Janneketaal uitleggen wat de bedoeling van dit programma is, of vanwaar die titel "B&B Vol Liefde" ? Is het een soort 'boer zoekt vrouw' maar dan voor B en B eigenaren? Of draait het hier om 'liefde' (seks)

Inderdaad een soort boer zoekt vrouw, maar dan B&B eigenaar zoekt vrouw.

B&B Vol liefde

Realityprogramma
waarin zes alleenstaande eigenaren van een B&B verspreid over
Europa op zoek gaan naar de liefde van hun leven. Welke Nederlandse
partner durft over de grens te kijken en maakt het avontuur van de
B&B-eigenaren compleet?

526109

Promethium schreef op 19-07-2021 om 12:41:

[..]

Inderdaad een soort boer zoekt vrouw, maar dan B&B eigenaar zoekt vrouw.

Of klusjesman 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.