Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

15-07-2021 om 21:16

safari schreef op 15-07-2021 om 21:03:

inderdaad, rtl4 avondlang (denk ik) eerbetoon aan Peter

Ik vind het verschrikkelijk dat hij is overleden. Had zo de hoop dat hij zijn eigen daders had kunnen aanpakken. 

Wat ik wel vreemd vind, is het feit dat er een hele avond aan gespendeerd wordt. Vanmiddag werd de Tour de France er ook voor onderbroken en werd er zelfs van zender gewisseld. Allemaal ergens wel te begrijpen. Maar wat ik dan niet begrijp is dat vorige week het voetbal wél doorging, zonder onderbrekingen.

Nu heb ik sowieso al een gruwelijke hekel aan (de mentaliteit van) voetbal, maar het lijkt erop dat voetbal vóór alles gaat. Het gaat letterlijk over lijken (Peter, Qatar). Bizar fenomeen. 

Hen74 schreef op 15-07-2021 om 21:16:

[..]

Ik vind het verschrikkelijk dat hij is overleden. Had zo de hoop dat hij zijn eigen daders had kunnen aanpakken.

Wat ik wel vreemd vind, is het feit dat er een hele avond aan gespendeerd wordt. Vanmiddag werd de Tour de France er ook voor onderbroken en werd er zelfs van zender gewisseld. Allemaal ergens wel te begrijpen. Maar wat ik dan niet begrijp is dat vorige week het voetbal wél doorging, zonder onderbrekingen.

Nu heb ik sowieso al een gruwelijke hekel aan (de mentaliteit van) voetbal, maar het lijkt erop dat voetbal vóór alles gaat. Het gaat letterlijk over lijken (Peter, Qatar). Bizar fenomeen.

Ik denk dat ze nu (helaas) wat beter voorbereid waren en er vorige week iemand gewoon een onhandige klungel-beslissing heeft genomen.
Het is hier overigens heel off topic (hoewel het de reden is dat er geen aflevering komt vanavond...), maar ik vind het ook echt verschrikkelijk.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

15-07-2021 om 22:15

Courage schreef op 15-07-2021 om 21:51:

[..]

Ik denk dat ze nu (helaas) wat beter voorbereid waren en er vorige week iemand gewoon een onhandige klungel-beslissing heeft genomen.
Het is hier overigens heel off topic (hoewel het de reden is dat er geen aflevering komt vanavond...), maar ik vind het ook echt verschrikkelijk.

Zou je gelijk in kunnen hebben inderdaad.

Beetje herdenken, zoals hier, moet wel kunnen denk ik. 🕯️❤️

@ Hen74 : ondertiteling : teletekst altijd  pagina 888.

Nog een opmerking over het programma :
de 2e dame bij Bert, Ysolde (?)  is 'donor assistente'  van beroep ?  Wat is dat voor een baan?

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

16-07-2021 om 07:36

Beterlaat2021! schreef op 16-07-2021 om 07:31:

@ Hen74 : ondertiteling : teletekst altijd pagina 888.

de 2e dame bij Bert, Ysolde (?) is 'donor assistente' van beroep ? Wat is dat voor een baan?

Oh, wat dom van me.  Ik was al aan het zoeken en prutsen geslagen op de afstandsbediening. Nooit aan teletekst gedacht!

Nou, inderdaad. Vroeg het me ook af. # donorassistente. Edit: even opgezocht, blijkt bij de bloedbank te zijn.

Beterlaat2021! schreef op 16-07-2021 om 07:31:

@ Hen74 : ondertiteling : teletekst altijd pagina 888.

de 2e dame bij Bert, Ysolde (?) is 'donor assistente' van beroep ? Wat is dat voor een baan?

Ik ging er vanuit dat het iets was bij een bloedbank of zo.

ik mag niet spoileren dus dat doe ik niet, maar o o wat een toestanden  Romana en Ysolde liggen elkaar totaal niet. Ysolde probeert tenminste nog gezellig te zijn maar Romana heeft overal poep aan. Moet bij die naam trouwens steeds denken aan Zanger Rinus en Romana maar dat is iets heel anders....toeter toeter met Romana op de scooter 

Ja, ik ook, maar de tekst was zelfs Oeter oeter oeter....

En  niet spoileren hoor.  Ik heb nog geduld zat.  Ik kijk altijd een dag láter, gratis + zonder reclames. Heerlijk.

Haantje79 schreef op 16-07-2021 om 08:48:

Moet bij die naam trouwens steeds denken aan Zanger Rinus en Romana maar dat is iets heel anders....toeter toeter met Romana op de scooter

Ik ook 

Haantje79 schreef op 16-07-2021 om 08:48:

ik mag niet spoileren dus dat doe ik niet, maar o o wat een toestanden Romana en Ysolde liggen elkaar totaal niet. Ysolde probeert tenminste nog gezellig te zijn maar Romana heeft overal poep aan. Moet bij die naam trouwens steeds denken aan Zanger Rinus en Romana maar dat is iets heel anders....toeter toeter met Romana op de scooter

Nah, ik vind Romana wel geinig hoor. Juist door die lekker cynische, nuchtere houding. Weet niet of ik er vriendinnen mee zou kunnen worden, maar die kans is groter dan bij Ysolde. Die heeft hoog drama-gehalte in zich.

Beterlaat2021! schreef op 16-07-2021 om 08:52:

En niet spoileren hoor. Ik heb nog geduld zat. Ik kijk altijd een dag láter, gratis + zonder reclames. Heerlijk.

Ik één dag vooruit, ook zonder reclames.

Courage schreef op 16-07-2021 om 10:31:

[..]

Ik één dag vooruit, ook zonder reclames.

Wij ook. Het was dat het gisteren al te laat was anders hadden we die van maandag ook nog gekeken.

Hahaha! Ik zie inderdaad ook die clip voor me op die scooter   
Komt die aflevering van gister nu vandaag op tv? Of wordt alles gewoon opgeschoven?

Ik vind die jongen met die grote b&b in Italië het leukst. Dat wordt, hoop ik voor hem, echt heel mooi als het af is.

Als ik ergens zou slapen en die poetsmiep zou midden in de nacht gaan stofzuigen zou ik mijn geld terug vragen.

Wat een heerlijk programma weer om naar te kijken.Die Bert vreselijk,ik was gelijk retour naar huis haha.
En die poetsmiep in Oostenrijk wat een type zeg, die vindt zichzelf wel heel bijzonder.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.