Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Ik zag iemand (niet op een forum) Desiree vergelijken met Erica Terpstra.

Belediging voor Erica, als jij het mij vraagt.

Vrijevlinder schreef op 13-07-2022 om 22:54:

[..]

Ik vond het ook sneu, ook al was duidelijk dat ze niet goed klikten met elkaar. Maar hij wilde ook veel en veel te snel.

Die tweede man in Oostenrijk komt me zo bekend voor. Had het idee dat deze man vorig jaar bij de Oostenrijkse dame kwam, maar dat zal vast niet zo geweest zijn.

Jamjam doet mij denken aan Hans Goedkoop die andere tijden heeft gepresenteerd. 

MRI

MRI

14-07-2022 om 01:10

Rondstruiner schreef op 13-07-2022 om 22:31:

Ik heb eigenlijk wel met Alex te doen, met die man is toch wel iets aan de hand gewoon. Iemand zou hem tegen zichzelf in bescherming moeten nemen, maar in Lang leve de liefde zei hij dat hij geen vrienden had herinner ik me. Ik vind het een triest figuur.

ja inderdaad, dat dacht ik ook al. 

Daar lijkt ie totaal niet op. Hamersma

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

14-07-2022 om 09:24 Topicstarter

Wat moet Martijns Simone doodmoe zijn na zo'n reis en wat ziet ze er toch goed uit zeg. 

Nu is Astrids Alex direct vertrokken, de nacht in...
En Harmjan is blij.  Maar die scene die aan het begin van het programma zit, waarin Astrid roept :  'jij bent over mijn grens gegaan', betrof dus niet Alex....

Nee ik dacht ook dat het over Alex zou gaan, ben benieuwd over wie het gaat en wat er dan aan de hand is dat ze zo flipt.

Dolfje schreef op 14-07-2022 om 09:26:

Nee ik dacht ook dat het over Alex zou gaan, ben benieuwd over wie het gaat en wat er dan aan de hand is dat ze zo flipt.

Ja wij dus ook… komt er een 2e Alex straks

LostJellyfish83

LostJellyfish83

14-07-2022 om 10:50

ik ben weer bij met kijken 

Ik vind Astrid een draak, bij Martijn zijn de ouders veel te prominent aanwezig en wat is die 2e vrouw van Hans vreselijk! Druk mens, dat zingen de hele tijd, hem lopen pushen etc. Die is zo vertrokken hoop denk ik. 

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

14-07-2022 om 10:52 Topicstarter

Die Astrid heeft geen grénzen, maar enorme muren om zich heen. Zie die maar eens af  te breken.

stickers-stenen-muur-achtergrond.jpg.jpg

LostJellyfish83

LostJellyfish83

14-07-2022 om 10:57

GroenTuintje schreef op 14-07-2022 om 10:43:

[..]

Ja wij dus ook… komt er een 2e Alex straks

Ik ben erg benieuwd. 

Bij voorbaat denk ik al: arme man. Je zal zo toegesproken worden, dan pak je toch meteen je koffers. 

Ik kijk nu pas. Ik vind die Martijn helemaal niet zo knap. Hij zegt zelf dat hij 'weet hoe hij eruit ziet'. Maar zo'n bijzondere man is t toch niet om te zien? Met die ronde kaaklijn

Meesje schreef op 14-07-2022 om 11:26:

Ik kijk nu pas. Ik vind die Martijn helemaal niet zo knap. Hij zegt zelf dat hij 'weet hoe hij eruit ziet'. Maar zo'n bijzondere man is t toch niet om te zien? Met die ronde kaaklijn

Ik vind hem ook niet knap. Hij lijkt sprekend op zijn moeder. Die heeft ook die ronde kaaklijn.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

14-07-2022 om 11:32

Hij heeft wel opvallende ogen, maar echt knap zou ik hem idd  niet noemen.  Maar zeker ook niet lelijk ofzo.

watertoren schreef op 14-07-2022 om 11:27:

[..]

Ik vind hem ook niet knap. Hij lijkt sprekend op zijn moeder. Die heeft ook die ronde kaaklijn.

Die moeder vind ik net zo'n kaboutervrouwtje. Vrouwtje Theelepel of zo :

https://youtu.be/9zBAsngVYYU

Ik zou er zelf ook niet op zitten te wachten om dag en nacht met mijn schoonouders opgeschept te zitten. Helemaal niet bij deze sentimentele mensen die je de hele tijd in de gaten houden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.