Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Dolfje schreef op 13-07-2022 om 22:11:

Ik kijk nu, die Alex heeft echt een raar postuur en rare manier van bewegen.

Oh wat heerlijk dat dit programma er weer is! Heb vorig jaar echt genoten. Ik heb wel nu al het idee dat de productie meer 'gelikt' is, in plaats van vorig seizoen waar het heerlijk klungelig en spontaan overkwam. Alsof ze toen dachten: we gaan hier niet teveel budget aan verspillen, komkommertijd, er zal niet veel publiek voor zijn.

Astrid: zij is zó zelfstandig en ambitieus, ze kan haar enorm drukke leven alleen volhouden als ze zich strak aan haar schema houdt. Ik denk niet dat Alex doorhad toen zij het had over vroeg naar bed gaan, dat dat haar manier was van een grens stellen. Ook dat grapje over nog een B&B vond ik niet zo wereldschokkend. Maar zij is denk ik al vrij snel op hem afgeknapt en ervaart daardoor alles als 'te dichtbij'.
Daarmee zeg ik niet dat die Alex nou zo'n wereldman is..vrij wanhopig en needy. Ook gewoon weinig karakter of humor. Een beetje meh. Ik denk dat ze minder rigoreus met haar grenzen zal zijn bij YamYam Harmjan

Richard: deze man gaat me een beetje aan het hart. Zijn grote liefde zo jong kwijtgeraakt, waar hij duidelijk nog heel erg aan hangt. Maar hij is wel nogal een heftig type, hij flapt alles eruit en heeft niet genoeg geduld om iemand echt te leren kennen. Het lijkt eerder of hij snakt naar gezelschap en intimiteit omdat hij dat zo mist na zijn verlies, maar niet per sé openstaat voor zich verdiepen in een nieuw persoon.

Hans (Italië): tja. Inderdaad nogal een hunkerend type. Vind het sowieso apart als je al heel intiem gaat zijn met een persoon, terwijl je weet dat er nog meer vrouwen komen. Dat kan toch alleen maar leiden tot teleurstelling? Hayriye is een leuke vrouw. Hans vindt haar duidelijk een lekker ding, maar bij de aftrap zei hij iets over dat vrouwen van 'verschillende sociale niveaus' schreven, en ik denk dat hij haar voor een relatie niet genoeg in zijn polo/chino wereldje past. Maar hij wil haar wel graag 'doen' lijkt het 
Desirée is echt een tornado. Allemachtig. Ik vind dat Hans er goed mee omgaat, daarvoor scoort hij punten. Ik had het ook begrepen als hij haar meteen op haar plek had gezet. Hij probeert toch in haar belevingswereld mee te gaan. Maar die gaat zsm naar huis denk ik, hij vindt haar te oud en te heftig. Ze is wel hilarisch om naar te kijken.

Martijn: leuke jongen, niet heel bijzonder. Maar als je op zo'n kort fragment je hele persoonlijkheid al de tv uit hebt gebombardeerd, is dat ook meestal een slecht teken. Die ouders zijn wel héél erg in beeld, al snap ik dat ze samen werken. Ben benieuwd of de navelstreng wel genoeg is doorgeknipt en hij niet overal zijn ouders bij betrekt.

Denise: mooi meisje! Ook al zo ambitieus. Haar moeder lijkt wat minder continu in beeld, dus daar zie ik geen issues. Dave past voor nu denk ik wel. Hij pakt het slim aan, door het hondje zo te omarmen en de sfeer erin te houden met flirterige grapjes. Of het echt iets wordt, betwijfel ik. Volgens mij had ze al een voorkeur op basis van de voorstelfilmpjes, dus die gaat eerst de boot afhouden.

Ted: alleen bij het voorstellen gezien, maar wat een leven heeft zij al gehad. Ik gun haar echt nog een leuke man. Ze is zo heerlijk zichzelf en actief. Heb stiekem al de poll ingevuld, dus ik hoop dat ze me niet teleurstelt.

Overigens wel verrassend dat ze deze keer zelf mochten kiezen uit filmpjes, je merkt dan toch dat ze zich minder openstellen omdat ze weten wie er nog komt. 

Die Desiree is jonger dan die Hariynogwat

Dolfje schreef op 13-07-2022 om 22:29:

He wat?!

Ik heb eigenlijk wel met Alex te doen, met die man is toch wel iets aan de hand gewoon. Iemand zou hem tegen zichzelf in bescherming moeten nemen, maar in Lang leve de liefde zei hij dat hij geen vrienden had herinner ik me. Ik vind het een triest figuur.

Dolfje schreef op 13-07-2022 om 22:29:

Nee ! Hoe oud zijn ze allebei?

Rondstruiner schreef op 13-07-2022 om 22:34:

[..]

Nee ! Hoe oud zijn ze allebei?

Desiree is 55 en Hayriye 57.

Cookielover schreef op 13-07-2022 om 22:38:

[..]

Desiree is 55 en Hayriye 57.

Dat zou je echt niet zeggen dat Hayriye al 57 is..

Mamali schreef op 13-07-2022 om 22:39:

[..]

Dat zou je echt niet zeggen dat Hayriye al 57 is..

Nee dat bedoel ik.

Martijn vind ik zooooooo saai. Veel te 'gewoon' om naar te kijken.

Hayriye vind ik een ontzettend leuke vrouw! Echt iemand waar je gewoon leuk koffie/thee/wijn mee kunt drinken, denk ik.

Angelika en Libera vind ik ook leuke dames.

Rondstruiner schreef op 13-07-2022 om 22:31:

Ik heb eigenlijk wel met Alex te doen, met die man is toch wel iets aan de hand gewoon. Iemand zou hem tegen zichzelf in bescherming moeten nemen, maar in Lang leve de liefde zei hij dat hij geen vrienden had herinner ik me. Ik vind het een triest figuur.

Ik vond het ook sneu, ook al was duidelijk dat ze niet goed klikten met elkaar. Maar hij wilde ook veel en veel te snel. 

Die tweede man in Oostenrijk komt me zo bekend voor. Had het idee dat deze man vorig jaar bij de Oostenrijkse dame kwam, maar dat zal vast niet zo geweest zijn. 

Ik krijg de kriebels van de mensen die samenwonen met pa en ma, of met ex, of met een vriendin. Ik moet er niet aan denken om deze mensen erbij te krijgen. 

Zou alleen om deze reden nooit voor deze mensen hebben gekozen. 

Ik heb net gekeken; goede beslissing van Astrid wel! Ik ben benieuwd hoe het met deze man gaat zijn (en tegen wie ze gaat schreeuwen dat hij over haar grens is gegaan 😬) 

Wauw, had die ene met de moeilijke naam bij Hans ook een stuk jonger geschat 😅

HAHA!wait..what schreef op 13-07-2022 om 22:58:

Wauw, had die ene met de moeilijke naam bij Hans ook een stuk jonger geschat 😅

En die andere, net als Hans, veel ouder.. Als ik er over 7 jaar zo bij loop mag man me ontoerekeningsvatbaar verklaren 

Hij lijkt op die wijnkenner, Harold Hamersma.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.