Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Interessant om te zien dat bepaalde signalen over en weer totaal niet goed worden ingeschat. 
Die mevrouw uit Oostenrijk die duidelijk aangeeft moe te zijn en naar bed te willen, en dan wordt er toch nog even door die man ''s avonds aangeklopt.
Alles in haar roept nee, ze ghost hem totaal. Maar hij denkt nog steeds daar volgende week in te kunnen trekken. 

Of die mevrouw bij die man uit Italië, die de eerste avond het heel gezellig hebben en dan de volgende dag toch op de rem trapt. Waarbij ze tijdens dat gesprek hem wel iedere keer aanraakt. 

Zo zie je maar hoe snel er op liefdesgebied misverstanden kunnen ontstaan. 

Ik zou sowieso niet zitten te wachten op medebewoners. Ook die huisvriendin (of wat is zij) van Richard niet. Die dan aanschuift voor het ontbijt.
Kinderen van Astrid kun je er natuurlijk niet uitgooien

Brienne schreef op 14-07-2022 om 11:38:

Interessant om te zien dat bepaalde signalen over en weer totaal niet goed worden ingeschat.
Die mevrouw uit Oostenrijk die duidelijk aangeeft moe te zijn en naar bed te willen, en dan wordt er toch nog even door die man ''s avonds aangeklopt.
Alles in haar roept nee, ze ghost hem totaal. Maar hij denkt nog steeds daar volgende week in te kunnen trekken.

Of die mevrouw bij die man uit Italië, die de eerste avond het heel gezellig hebben en dan de volgende dag toch op de rem trapt. Waarbij ze tijdens dat gesprek hem wel iedere keer aanraakt.

Zo zie je maar hoe snel er op liefdesgebied misverstanden kunnen ontstaan.

Sorry dat ik een beetje laat reageer, ben nu aan het terugkijken. 

Mug schreef op 14-07-2022 om 10:50:

ik ben weer bij met kijken

Ik vind Astrid een draak, bij Martijn zijn de ouders veel te prominent aanwezig en wat is die 2e vrouw van Hans vreselijk! Druk mens, dat zingen de hele tijd, hem lopen pushen etc. Die is zo vertrokken hoop denk ik.

Dat denk ik ook, die zat direct zwaar in zijn irritatie zone, ik vind het knap dat hij er nog zo rustig mee omgaat. Ik vind haar overigens wel leuk, een echte paradijsvogel, koekkoek! 

Beterlaat2021! schreef op 12-07-2022 om 12:09:

Nu halen we de mannen al door elkaar!

Dat wordt nog wat.
Hans uit Italië kleedt zich als een hockey type en is 54 jaar.
Richard uit Portugal kleedt zich als twintiger, is 50 jaar, heeft een 'doorgerookt uiterlijk' en heeft altijd iets op zijn hoofd.

Vooral Hans wil graag van bil.

Richard was kokkelvisser. Het lijkt me geen man die altijd factor 50 bij de hand had  en dat is te zien. Ik zou hem niet trekken, als de adhd-er die hij is. Maar op zijn manier wel zorgzaam en leuke kinderen ook. Bij hem heb ik eigenlijk wel ondertiteling nodig. 
Hans heeft een interessant huishouden en een leuke dochter. Hij is wel erg eager, pffff. Hatariye is een leuke vrouw, komt wel naturel over. Hopelijk kan zij wat tegengas geven. 
Astrid lijkt bijna gedwongen te zijn om mee te doen met het programma, tjonge. Best heel onvriendelijk is ze. 
Denise en Dave zijn best aardig, ook voor elkaar. 

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

14-07-2022 om 12:04 Topicstarter

@ JackieBrown : je kúnt gewoon de ondertiteling aanzetten hoor, teletekst pagina 888 (als je op RTL kijkt tenminste).

watertoren schreef op 14-07-2022 om 11:27:

[..]

Ik vind hem ook niet knap. Hij lijkt sprekend op zijn moeder. Die heeft ook die ronde kaaklijn.

Ja die moeder is ook niet de knapste 

Dolfje schreef op 14-07-2022 om 09:26:

Nee ik dacht ook dat het over Alex zou gaan, ben benieuwd over wie het gaat en wat er dan aan de hand is dat ze zo flipt.

Volgens mij kon je in het voorstukje van de eerste aflevering wel zien tegen wie ze dat zei.

En hij klopte de volgende ochtend nog 2x of ze koffie wilde voor de afgesproken tijd,die engnek. Gelukkig is het komkommertijd, kan hij zich daarmee vermaken.

Iris Rulkens heeft al imitaties op haar Instagram staan :
https://www.instagram.com/reel/Cf6u9PbIKQ4/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Dolfje schreef op 14-07-2022 om 13:02:

Iris Rulkens heeft al imitaties op haar Instagram staan :
https://www.instagram.com/reel/Cf6u9PbIKQ4/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Heerlijk   Ik vind haar zo goed. 

Ik vind die Martijn wel een leuke jongen om te zien hoor. Leuke krullenbol, mooie ogen.

Dahlia13 schreef op 14-07-2022 om 12:25:

[..]

Volgens mij kon je in het voorstukje van de eerste aflevering wel zien tegen wie ze dat zei.

Jazeker, tegen Harmjan.

Dandy schreef op 14-07-2022 om 13:22:

[..]

Jazeker, tegen Harmjan.

Oh ben benieuwd dan! Vraag me echt af waarom zij meedoet want ze lijkt geen man te willen.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

14-07-2022 om 13:54 Topicstarter

Ik ben benieuwd of Angela de Jong iets gaat schrijven over B&B in het AD.  Het kan zijn dat zij op vakantie is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.